Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@15:27:23 GMT

معرفی ۱۰ شکارگر مرگ آفرین در یک مجموعه مستند

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۷۱۸۰

معرفی ۱۰ شکارگر مرگ آفرین در یک مجموعه مستند

‍‍‍‍‍‍

مستند بلند «ده شکارگر مرگ آفرین- Top Ten Deadliest Beasts» اثری از Andy webb که در سال ۲۰۱۸ ارائه شده است، برای اولین بار، پنجشنبه، ۲۳ دی ماه پخش می‌شود.

به گزارش ایسنا، در این مستند از حیوانات درنده‌ی وحشی و سوسمارهای عظیم الجثه‌ی سمی گرفته تا پرنده‌های مهاجم غول‌پیکر، رو به رو خواهیم شد که تشنه‌ی خون هستند و قلمرو خود را در سیاره‌ی زمین گسترانیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ده شکارگر مرگ آفرین» جزییات زندگی این حیوانات وحشی را با استفاده از فیلمبرداری پیشرفته و تصویرسازی کامپیوتری به نمایش می‌گذارد و آن‌ها را با همدیگر مقایسه می‌کند.
از گربه‌سانان تیزدندان وحشی و ماهیان زره‌دار که با بی‌رحمی فرمانروای دریاها هستند تا کوسه‌های قاتل که می‌توانند با یک حرکت دهان خود یک انسان را به دو نیم کنند را در این مستند می بینید.
در طول نزدیک به ۵۰۰ میلیون سال، کدام شکارچی مرگبار به عنوان بزرگ ترین و بدترین در رتبه بندی قرار می گیرد؟ مستند بلند «ده شکارگر مرگ آفرین -  Top ten deadlist beasts» در زمان و سراسر جهان سفر می کند تا این رتبه‌بندی وحشتناک را با اتکا به شواهد موجود در طبیعت و نظریه های تاریخی و زیست محیطی ارائه کند.
این مستند که تولید سال ۲۰۱۸ شبکه Smithsonian است، برای اولین بار، پنجشنبه، ۲۳ دی، ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش و روز بعد ساعت ۹:۳۰ تکرار خواهد شد.

تیزر این مستند را در ادامه مشاهده می کنید:

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۷۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این مستند درباره «انشاءالله رحمتی» استاد فلسفه و مترجم نامدار آثار حکمی و عرفانی، خاصه آثار هانری کُربن و سید حسین نصر است.

رحمتی در کنار تحقیق و تدریس ، سردبیری فصلنامه تخصصی اطلاعات حکمت و معرفت را هم برعهده دارد. «زندگی با فلسفه» دوازدهمین فیلم از مجموعه مستند «آئینه عمر» است که درباره زندگی ، سلوک علمی و فرهنگی و میراث پژوهشی ۲۶ چهره نامدار حوزه علوم انسانی، فرهنگ و هنر ایران ساخته شده است.

مستند ۴۰ دقیقه‌ای زندگی بافلسفه» جمعه ساعت ۱۲:۳۰ هم تکرار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پخش فصل جدید «رخ‌ مادر» از امشب
  • «رخ مادر» امروز از شبکه افق روی آنتن می‌رود
  • «رخ‌ مادر» امروز از شبکه افق روی آنتن می‌رود/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • «رخ‌ مادر» روی آنتن شبکه افق/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • خبر‌های رسانه - ۱۳ اردیبهشت
  • «رخ‌ مادر» از شبکه افق روی آنتن می‌رود/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • نسبت ما با فضای مجازی چگونه است؟ / تلاش «شبکه» برای ایجاد پرسش
  • مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • گفت‌وگو باکارگردان مجموعه‌مستند «پابه‌ماه»/ قصه‌هایی تماشایی از امید و زندگی