Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@01:49:03 GMT

بارسا ۲-۳ رئال؛ لوس بلانکوس فاتح ماراتن ریاض

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۷۲۱۰

بارسا ۲-۳ رئال؛ لوس بلانکوس فاتح ماراتن ریاض

رئال مادرید در یک بازی بسیار زیبا که 120 دقیقه به طول انجامید موفق شد با نتیجه 3-2 بارسلونا را شکست دهد.

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره انتظارها پایان یافت و دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در دیدار نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتاً بازی دو تیم با نتیجه 3-2 به سود شاگردان کارلو آنچلوتی خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در دقیقه 3 رئال مادرید روی ضد حمله ای سریع به موقعیت خوبی دست یافت اما ضربه کریم بنزما با اختلاف از کنار دروازه بارسلونا به بیرون رفت.

 

 

 

 

در دقیقه 8 رئال مادرید به یک موقعیت خوب دیگر دست یافت اما این بار ضربه مارکو آسنسیو با اختلاف از بالای دروازه مارک آندره تر اشتگن به بیرون رفت.

 

در دقیقه 19 ضد حمله فوق العاده سریع بازیکنان رئال مادرید می توانست به گل اول این تیم تبدیل شود. پاس وینیسیوس جونیور به مارکو آسنسیو رسید اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه بارسا به بیرون رفت.

 

در دقیقه 25 بالاخره حملات رئال مادرید نتیجه داد و این تیم توانست گل اول را وارد دروازه بارسلونا کند. کریم بنزما با یک پاس عالی وینیسیوس جونیور را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازیکن با یک ضربه عالی دروازه بارسا را باز کرد تا نتیجه 1-0 شود.

 

 

 

 

بعد از دریافت گل این بارسلونا بود که عملکرد بهتری داشت و نهایتا توانست در دقیقه 42 به گل تساوی دست پیدا کند. ارسال عثمان دمبله به دهانه دروازه با اشتباه عجیب ادر میلیتائو همراه شد. دفع توپ بد این بازیکن به فرانکی دی یونگ برخورد کرد و توپ وارد دروازه رئال مادرید شد تا نیمه اول با نتیجه 1-1 تمام شود.

 

این بارسلونا بود که نیمه دوم را بهتر شروع کرد و می توانست در دقیقه 49 به گل دوم دست پیدا کند اما ضربه پدری که در بین دو نیمه به زمین آمده بود با فاصله کمی از کنار دروازه رئال عبور کرد.

 

چند لحظه بعد باز هم این بارسلونا بود که فرصت داشت گل برتری را به ثمر برساند. ضربه عثمان دمبله در دهانه دروازه توسط لوک دی‌یونگ لمس شد اما ضربه سر این ستاره هلندی با اختلاف به بیرون رفت.

 

در دقیقه 54 عثمان دمبله یک موقعیت خطرناک دیگر را روی دروازه رئال مادرید ایجاد کرد اما ضربه والی این بازیکن با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

 

 

 

در دقیقه 69 رئال مادرید تا آستانه به ثمر رساندن گل دوم پیش رفت اما ضربه فوق العاده کریم بنزما با بدشانسی محض به تیر دروازه بارسلونا برخورد کرد و برگشت داده شد.

 

در دقیقه 72 بالاخره رئال مادرید توانست گل دوم را هم به ثمر برساند. ضربه اول کریم بنزما توسط مارک آندره تر اشتگن برگردانده شد. توپ به دنی کارواخال رسید و آن را به دهانه دروازه ارسال کرد. دوباره در ریباند بنزما صاحب توپ شد و دروازه تقریبا خالی بارسا را باز کرد تا نتیجه 2-1 شود.

 

در دقیقه 84 حملات بارسلونا نتیجه داد و این تیم توانست گل تساوی را به ثمر برساند. حرکت تیمی بازیکنان بارسا روی یک ضربه کرنر، با ضربه سر تمام کننده آنسو فاتی کوتاه قامت همراه شد تا نتیجه 2-2 شود.

 

 

 

 

در ادامه نیمه دوم این بارسلونا بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و موقعیت‌هایی هم ایجاد کرد اما نتوانست گل برتری را به ثمر برساند تا بازی در وقت‌های قانونی با تساوی 1-1 به پایان برسد و به اوقات اضافه کشیده شود.

 

در دقیقه 98 برخلاف جریان بازی این رئال مادرید که موفق شد گل سوم را وارد دروازه بارسلونا کند. روی یک ضد حمله پاس رودریگو در دهانه دروازه به فدریکو والورده رسید و این بازیکن نیز با یک ضربه دقیق گلزنی کرد تا نتیجه 3-2 شود.

 

 

 

 

در دقیقه 101 بارسلونا می توانست طی دو مرحله توسط سرخیو بوسکتس و عثمان دمبله به گل تساوی دست پیدا کند اما هر دو بار واکنش خوب تیبو کورتوا مانع از رقم خوردن این اتفاق شد.

 

در دقیقه 109 بارسلونا موقعیت خوبی داشت که کار را به تساوی بکشاند اما ضربه خوب ازل زولی با اختلاف ناچیز از کنار دروازه رئال مادرید به بیرون رفت.

 

در دقیقه 121 رئال مادرید می توانست روی یک ضد حمله سریع دیگر به گل چهارم دست پیدا کند. با این حال رودریگو در یک مصاف تک به تک فرصت فوق العاده ای را از دست داد. در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد و رئال موفق شد با نتیجه 3-2 پیروز شده و راهی فینال سوپرجام شود.

رئال مادرید بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید بارسلونا دروازه بارسلونا کنار دروازه ثمر برساند دهانه دروازه دست پیدا بیرون رفت عثمان دمبله دروازه رئال رئال مادرید کریم بنزما توانست گل تا نتیجه اما ضربه نتیجه 3 2 ضد حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۷۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد

یک منبع موثق در اسپانیا از تصمیم مدیران باشگاه بارسلونا برای پیگیری اعتراض خود نسبت به قضاوت ال‌‌کلاسیکو از محکمه‌ای غیرورزشی خبر داد. - اخبار ورزشی -

به خبرگزاری تسنیم، رادیو کاتالونیا اعلام کرد؛ پس از امتناع فدراسیون فوتبال اسپانیا از ارائه تصاویر و فایل صوتی مکالمات داور و VAR بازی یکشنبه شب تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در هفته سی‌و‌دوم لالیگا، باشگاه کاتالان تصمیم گرفته است که از مراجع قضایی غیرورزشی شکایت خود را پیگیری کند.

ال‌کلاسیکوی سوم فصل که با پیروزی 3 بر 2 رئالی‌ها خاتمه یافت، دارای دو صحنه بحث‌برانگیز داوری به ضرر بارسلونا بود که یکی از آنها یعنی عبور توپ از خط دروازه رئال‌مادرید و گل تشخیص داده نشدنش توسط داور و VAR جنجال بسیار به پا کرد. در حالی که در برخی تصاویر منتشر شده از زوایای خاص به نظر می‌رسد توپ به طور کامل از خط دروازه عبور کرده است، کمیته داور و فدراسیون فوتبال اسپانیا حاضر به پذیرش این موضوع نشده‌اند و حتی از ارائه مدارکی که می‌تواند ادعای بارسا را تأیید کند، خودداری کرده‌اند.

ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم

 

طبق گزارش رادیو کاتالونیا هدف بارسلونا از این تصمیم، ملزم شدن فدراسیون فوتبال اسپانیا به ارائه تصاویر و فایل‌های صوتی مکالمات داور با دستور مراجع قضایی است که می‌‌تواند تبعاتی منفی برای کمیته داوران فوتبال اسپانیا داشته باشد. در همین راستا خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا با انتشار یک کلیپ ویدئویی تهدید کرد تا پایان برای احقاق حقوق از دست رفته تیمش خواهد جنگید که این حتی می‌‌تواند شامل تلاش برای برگزاری مجدد بازی باشد.

اگرچه در فوتبال اسپانیا سابقه نداشته که اعتراض یک تیم به قضاوت بازی، باعث صدور حکم برگزار مجدد یک بازی شود، اما این اتفاق سال گذشته در فوتبال بلژیک رخ داد و فدراسیون فوتبال این کشور دستور برگزاری مجدد مصاف تیم‌های اندرلشت و خنک را داد چرا که در آن بازی VAR به اشتباه گل تیم خنک را مردود دانست، هر چند با اعتراض تیم اندرلشت به دادگاه استیناف، حکم فدراسیون فوتبال بلژیک رد و در نهایت بازی مجدداً برگزار نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / اوسمار در پنالتی‌ها هم کامبک خورد!
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود