Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود راهیابی چلسی به فینال لیگ کاپ، سرمربی این تیم از عملکرد شاگردانش راضی نیست. 

توماس توخل پس از برد ۱-۰ چلسی مقابل تاتنهام و رسیدن به دیدار نهایی لیگ کاپ، تلاش تیمش را زیر سوال برد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، سرمربی آلمانی شیرهای لندن علاقه مند است تا جدیت بیشتری را در شاگردانش ببیند. توخل گفته است:

از این نتیجه راضی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه اول تیم برتر بودیم و شایسته این بودیم که از حریف جلو بیافتیم. ولی در ۱۵ دقیقه پایانی نیمه اول کنترل کار را از دست دادیم و این اتفاق در نیمه دوم هم افتاد. نزدیک بود به خاطر عدم تمرکزمان تنبیه شویم. ما با ۹۰ درصد توان بازی کردیم و این راه و رسم ما نیست؛ نباید این طور کار کنیم. باید به سختی تلاش کنیم. این بهترین عملکردمان نبود؛ ما در دور رفت بهتر بودیم. باید استانداردها را رعایت کنیم. به همین دلیل است که در چلسی حضور داریم. همه چیز فقط نتیجه نیست؛ ما باید خیلی بهتر از این‌ها بازی کنیم. 

کاملا اطمینان دارم اگر حریف گل می‌زد، به خودمان می‌آمدیم. هر گلی، واکنشی به همراه می‌آورد. ما ۳-۰ جلو بودیم و نیازی نبود با ۸۵ یا ۹۰ درصد توان‌مان بازی کنیم ولی حس کردم که این طور شد. اگر آن توپ گل اعلام می‌شد، ما کیفیت لازم برای نشان دادن خودمان را داشتیم، همان طور که در گذشته این کار را کرده‌ایم.

آنتونیو رودیگر؟ همه (از شرایط) مطلع هستند. باید منتظر بمانیم. قطعا (از نگه داشتن او مطمئن هستیم). 

اخبار داغ 

قتل پدر خانم مجری اخبار ! / المیرا شریفی فاش کرد سرپرست، کارگزار پرسپولیس را با خودش برد! کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس کارلوس کی روش و جنجالی دیگر این بار بعد از شکست تیم ملی مصر؛ همان همیشگی! / فیلم ایجنت توانزبه: ظاهرا تعصب جرارد روی لیورپول در عدم استفاده از اکسل تاثیر گذار بود دلیل غیبت کریستیانو رونالدو در بازی منچستریونایتد - استون ویلا مشخص شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۷۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید

آبی‌پوشان لندن در ادامه نتایج بی‌ثبات خود در فصل جاری لیگ برتر انگلیس، یک باخت خارج از خانه را به تساوی تبدیل کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدارهای هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (شنبه) با مصاف تیم‌های استون‌ویلا و چلسی در ورزشگاه ویلاپارک پیگیری شد که این بازی با تساوی 2-2 خاتمه یافت.

چلسی در حالی به کسب یک امتیاز از این بازی بسنده کرد و برای بیستمین بار در این فصل لیگ جزیره امتیاز از دست داد که تا 9 دقیقه به پایان وقت‌های معمول، بازی را به شگفتی‌ساز این فصل لیگ جزیره باخته بود. مارک کوکوریا بازیکن اسپانیایی چلسی در دقیقه 4 دروازه خودی را باز کرد و سه دقیقه به پایان نیمه نخست، مورگان راجرز دومین گل را هم برای تیم میزبان به ثمر رساند.

در نیمه دوم، چلسی به بازی برگشت و نونی مادوئکه در دقیقه 62 یکی از گل‌های خورده را برای این تیم جبران کرد. در دقیقه 81 نیز کانر گالاگر گل فرار از شکست را برای میهمان لندنی زد. چلسی در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده نیمه دوم با گلی که اکسل دیساسی زد می‌توانست بازی را ببرد، اما VAR این فرصت را از شاگردان مائوریسیو پوچتینو گرفت.

آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد

 

با این نتیجه استون‌ویلا رده چهارمی 67 امتیازی شد و فاصله خود را با لیورپول رده سومی به هشت امتیاز کاهش داد. این در حالی است که تاتنهام رده پنجمی با سه بازی کمتر نسبت به استون‌ویلا، 60 امتیازی است. چلسی نیز اگرچه با این تساوی 48 امتیازی شد، اما در رده نهم جدول لیگ برتر باقی ماند.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، آرسنال با 77 امتیاز (از 34 بازی)، منچسترسیتی با 76 امتیاز (از 33 بازی) و لیورپول با 75 امتیاز (از 35 بازی) اول تا سوم هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولی هونس نه تنها به بایرن مونیخ، بلکه به خودش هم آسیب می‌زند / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟
  • الان وقت حاشیه درست کردن، نیست؛ انتقاد لوتار ماتئوس از اولی هونس
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • استون ویلا ۲ - ۲ چلسی/ کامبک آبی‌ها در ویلاپارک+ فیلم
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • نگرانی بایرن: شاید این ستاره به بازی رئال نرسد (عکس)
  • توماس توخل: چرا اولی هونس باید پیش از بازی با رئال مادرید چنین حرف‌هایی بزند؟
  • توخل: الان وقت هوینس نیست، به رئال فکر می‌کنم
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏