Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد -  این روزها یکی از شایع ترین اقداماتی که افراد برای زیبایی خود انجام می دهند نصب پیرسینگ بر روی نقاط مختلف بدن است.

پیرسینگ و میکرودرمال، که به عنوان سوراخ میکرودرمال یا پیرسینگ تک نقطه ای نیز شناخته می‌شود، یک سوراخ است که در هر سطح صاف بدن قرار می‌گیرد و با یک لنگر پوستی که در زیر پوست نصب شده است در محل خود نگه داشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در پیرسینگ های معمولی بدن جواهرات را از یک‌سر وارد کرده و از سر دیگر خارج می‌شوند اما در پیرسینگ میکرودرمال جواهرات روی سطح پوست قرار می‌گیرند و با یک لنگر که در لایه های پوست تعبیه شده است، در جای خود قرار می‌گیرند.

با این روش فقط مهره های کوچکی روی پوست خود خواهید داشت.

مضرات کاشت نگین در بدن

یکی از مهم‌ترین عوارض پیرسینگ، عفونت باکتریایی و ویروسی است؛ در این رابطه مناطقی مثل لب و زبان بیشتر مستعد عفونی شدن هستند زیرا با باکتری‌های بیشتری تماس دارند اما به هر حال عفونت ممکن است در هر قسمتی از بدن پس از پیرسینگ ایجاد شود به‌خصوص اگر اصول بهداشتی رعایت نشود.

دیگر عوارض احتمالی این کار بدین شرح است:

احتمال عفونت، احتمال آلرژی به فلز، احتمال آلوده شدن به ویروس های خطرناک در صورت ضد عفونی نبودن صحیح، احتمال خونریزی، امکان، اختلال در جریان خون، خطر ابتلا به کزاز، بافت اسکار اضافی

بیشتر بخوانید

پرونده فوت زن مشهدی زیر تیغ جراحی به کجا رسید؟

میخ کوبی یا حلقه ازدواج؟

پیرسینگ یا میکرودرمال خدمات متنوع و گاها مضری دارد اما از همه این ها جالب تر و عجیب تر خدماتی است که برای زوج های جوان صورت می گیرد؛ افرادی که ازدواج کرده اند یا در آستانه ازدواج هستند به جای خرید حلقه ازدواج به انجام چنین کارهایی روی می آورند و این موضوع را به عنوان یک تفاوت و ایده جالب و جذاب برای خود و دیگران تعریف می‌کنند.

البته که طبق معمول فضای‌مجازی هم در گسترش این فرهنگ غلط بی تاثیر نبوده و این روزها عکس‌هایی از دست‌های این زوج های جوان در فضای‌مجازی  دست به دست می شود.

عکس هایی که در پیج های کلینیک های تخصصی پیرسینگ و میکرودرمال به راحتی قابل دیدن هستند و ممکن است هرکسی را تحت تاثیر قرار دهند و وسوسه کنند؛ برای همین گشتم و چند پیج مشهدی با همین عنوان پیدا کردم و از آنها در خصوص میزان درد و هزینه این کار پرسیدم.

آنها مصمم بودند که این کار دردی ندارد و اگر هم دردی داشته باشد بسیار کم است اما درباره هزینه اش می‌گفتند بسته به نوع انتخاب پیرسینگ هزینه ها متفاوت است و بالا و پایین می‌شود.

بعد از این مکالمه های کوتاه اولین چیزی که به ذهنم رسید یک سوال و یک علامت تعجب حل نشده و بسیار بزرگ بود.

که واقعا چرا افرادی هستند که حاضراند برای زیبایی این کارها را انجام بدهند؛ کارهایی که گاها با درد کم و زیاد و هزینه های بالایی همراه است و هیچکس هم از اتفاقات و مشکلات بعد از آن نمی‌داند و یا اگر هم می‌داند نمی‌گوید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

البته این اتفاق از دختر خانم ها به آقا پسرها هم رسیده و در بین آقایان نیز این اقدام بسیار شایع است.

انتهای پیام//ص.ب.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کاشت نگین عمل زیبایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۷۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستان قاچاقچی گردو در پوست گردو

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، سرهنگ عیسی روشن قلب با اشاره به اجرای طرح برخورد با قاچاق و حمایت از کالا‌ها و محصولات تولید داخل کشور گفت: ماموران ایست و بازرسی شهید فیض‌اللهی رودبار در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس ۷۰۰ کیلوگرم گردوی خارجی قاچاق را کشف و ضبط کردند.
وی افزود: کارشناسان ارزش این گردو‌های قاچاق را ۳۵۰ میلیون تومان اعلام کرده اند.
فرمانده انتظامی رودبار گفت : متهم ۳۹ ساله که کالای قاچاق را از یکی از استان‌های غربی کشور به رشت حمل می‌کرد برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • ماجرای عجیب گم شدن یک حلقه ازدواج
  • (ویدئو) کاشت نهال به‌جای درختان قطع شده در جنگل‌های هیرکانی
  • چادگان؛ نگین گردشگری اصفهان
  • بیماری‌های خودایمنی که باعث ریزش مو می‌شوند
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • آغاز مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی در بخش نگین کویر فهرج
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در گلپایگان
  • خواص جکوزی برای پوست
  • دستان قاچاقچی گردو در پوست گردو
  • وزیر کشور: افراد انگشت شماری در برابر قانون مقاومت می‌کنند