Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرم احمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه مهم‌ترین کاری که برای بسکتبال باید انجام شود چیست، گفت: به نظرم من مهم‌ترین کار با توجه به شرایط ایجاد اتحاد و همبستگی است. باید از تمام ظرفیت‌ها و افراد محق در بسکتبال کشور استفاده شود و این شعاری که بسکتبال برای همه و همه برای بسکتبال وجود دارد، باید محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون بسکتبال نماینده سراسر ایران در تهران است و باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی در مورد اینکه خیلی‌ها این شعارها را داده‌اند ولی در عمل به آن توجه نکرده‌اند، گفت: من حرفی از تیم‌سازی نمی‌زنم،‌بلکه افراد شایسته را جمع می‌کنم که به بسکتبال اعتبار بدهند. چیزی به نام من نداریم و همه ما باید کارها را اداره کنیم. در صورتی که به عنوان رئیس انتخاب شوم، شفافیت مالی خواهم داشت و عملکردم را گزارش می‌کنم. فدراسیون ما فدراسیون مبارزه با رانت‌خواری و فساد است و می‌خواهیم کار کنیم و قصد خدمت داریم. قبلی‌ها هم زحمت کشیدند اما کافی نبوده است.

نامزد انتخابات فدراسیون بسکتبال عنوان کرد: در بخش قهرمانی سه تیم الف، ب و ج را تشکیل می‌دهیم و استعدادیابی به معنای واقعی خواهد بود. من خودم نزدیک ۳۰ سال بازی کردم و همه نقاط ایران را می‌شناسم و می‌دانم استعدادها کجا هستند. من در توسعه بسکتبال در بخش همگانی از همه فضاها و امکانات شهری استفاده می‌کنم چون می‌خواهیم بسکتبال را به مردم نشان دهیم و خانواده‌ها را درگیر کنیم. ما با همه مدیران کل و استاندار‌ها رایزنی می‌کنیم و می‌خواهیم حق بسکتبال را بگیریم تا از این طریق افراد سازمان‌یافته در بسکتبال افزایش پیدا کند.

رئیس هیات بسکتبال کرمانشاه تأکید کرد: اگر شعار نمی‌دهیم که هیات‌های استانی بازوهای بسکتبال هستند، پس باید به آن عمل کنیم و خانه‌های بسکتبال را در همه استان‌ها داشته باشیم. من مدیر پشت میزنشین نیستم و عملیاتی هستم. یک نفر همه چیز را بلد نیست و هر جا که بتوانیم یاد می‌گیریم و فدراسیون پاسخگو تشکیل می‌دهیم.

احمدیان ادامه داد: هر ۶ ماه یکبار عملکردمان را به جامع بسکتبال گزارش می‌کنیم، این طور نخواهد بود که اگر به استان‌ها توپ می‌دهیم، منت بگذاریم بلکه این یک وظیفه است. باید هیات‌ها را قوی‌تر کنیم تا کار کنند. من واقعا اهل شعار نیستم و مردم عمل هستم.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۷۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند

به گزارش «تابناک» به نقل از نامه نیوز، ۲۱ اردیبهشت انتخابات مرحله دوم مجلس دوازدهم برگزار می‌شود. این موضوع از آن جهت حائز اهمیت است که نتیجه انتخابات می‌تواند فراکسیون اکثریت مجلس را مشخص کند، چون تاکنون هیچ مجموعه سیاسی نتوانسته است اکثریت کرسی‌ها را از آن خود کند و گزینه مطلوب خود را به کرسی ریاست بنشاند.

اقبال شاکری در گفتگو با خبرنگار نامه نیوز درباره اهمیت انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی گفت: ۴۹ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس آینده در دور دوم انتخابات تعیین تکلیف می‌شوند. از آن ۴۹ کرسی، ۱۶ کرسی متعلق به حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر است.

وی افزود: کسانی که به دور دوم انتخابات مجلس راه یافتند از اقبال نسبی مردم برخوردار هستند، از این رو پیش بینی می‌شود ۲۱ اردیبهشت ماه شاهد یک رقابت مثبت و خوب باشیم. حالا مردم می‌توانند از بین مقبول‌ترین ها، بهترین‌ها را انتخاب و راهی مجلس کنند. انشاءالله همچون دور نخست شاهد حضور و مشارکت بالای مردم در پای صندوق‌های رأی باشیم.

این نماینده مجلس با اشاره به اتفاقات اخیر منطقه و پاسخ قاطعانه ایران به رژیم صهیونیستی یادآور شد: ما یک نظم نوین جهانی را ایجاد کردیم، از این رو امیدواریم مجلس دوازدهم از این قدرت آفرینی‌ها استفاده و با تمام توان و قوتش شروع به کار کند و اصل را بر وفاق ملی و یکپارچگی سیاسی بگذارد تا انشاءالله برای خدمتگزاری بهتر و قوی‌تر از همان ابتدا گام‌های اساسی بردارد.

وی با اشاره به لزوم توجه مجلس دوازدهم به اولویت‌های مورد نیاز جامعه ادامه داد: امیدواریم مجلس آینده طرح‌ها و لوایحی را به تصویب برساند که قدرت کشور افزون شود.

این فعال سیاسی درباره پیروزی از پیش معلوم لیست اُمنا در تهران اظهار کرد: ۴ فهرست اصلی شانا، اُمنا، صبح امید و جبهه متحد در دور دوم انتخابات مجلس با هم در تهران رقابت خواهند کرد. از ۳۲ نامزد حاضر در میدان، ۱۳ نفر از فهرست شانا، ۱۱ نامزد مشترک از امنا و صبح امید و ۷ نفر هم اختصاصی آن‌ها هستند؛ به نظر می‌رسد ترکیبی از نامزد‌های آن‌ها انتخاب و به مجلس راه می‌یابند.

دیگر خبرها

  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
  • عقب‌نشینی پسران از مبارزه با غول کنکور/ آسیب‌های کاهش مردان تحصیلکرده
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • معلمان و کارگران، افسران جنگ فرهنگی و اقتصادی هستند
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود