Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه کیهان نوشت: در پی افشاگری مجدد مدیر مسئول کیهان درباره دیدار خاتمی با جرج سوروس، وکیل وی ضمن فرافکنی، عدم پیگیری قضایی را تایید کرد.
حسین شریعتمداری، مدیر مسئول کیهان روز سه‌شنبه در نشست مدیران رسانه با سردار غلامرضا سلیمانی رئیس ‌سازمان بسیج مستضعفین، طی سخنانی در پاسخ به سؤال یکی از مدیران رسانه‌ها گفت: «آقای خاتمی دو بار با جرج سوروس (سرمایه‌دار صهیونیست آمریکایی و پشتیبان و تامین‌کننده مالی فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸) ملاقات داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان از ما شکایت کرده که وانمود کند خبر کیهان بی‌اساس است ولی شکایت خود را پیگیری نمی‌کند چون می‌داند که ما یک زونکن سند مستحکم از این ملاقات داریم.»

در پی انتشار این سخنان، سید محمود علیزاده ‌طباطبایی، وکیل محمد خاتمی در مصاحبه‌ای مدعی شد به دلیل اینکه شکایت از مدیر مسئول کیهان به نتیجه نمی‌رسد، این شکایت را مسکوت گذاشته و دنبال نمی‌کنند. وی با اتهام‌زنی به هیئت منصفه، قضات و نیروهای امنیتی، مدعی مصونیت قضایی حسین شریعتمداری شد. این ادعای وکیل خاتمی از چند جنبه قابل تامل است؛

نخست آنکه کار وکیل پیگیری و اقدام حقوقی و قضایی است و نه جنجال رسانه‌ای و سیاسی‌بازی. جناب وکیل که مانند موکلش می‌داند داستان چیست البته ترجیح می‌دهد به‌جای پیگیری حقوقی هیاهو و جنجال کرده و آسمان و ریسمان ببافد.

نکته دوم آنکه برخلاف ادعای علیزاده‌طباطبایی مبنی بر مصونیت قضایی حسین شریعتمداری، همین چند روز پیش دادگاه در پرونده شکایت گروهک شارمین علیه مدیر مسئول کیهان رای صادر کرد که البته صدور این رای در جای خود قابل تامل است.

واکنش کیهان به محکومیت شریعتمداری در دادگاه | شریعتمداری از قرائت برخی اسناد به علت شرم‌آور بودن خودداری کرد

نکته سوم هم اینکه حتی اگر فرض را بر صحت ادعای علیزاده‌طباطبایی بگذاریم که شریعتمداری از مصونیت قضایی برخوردار است و دادگاه علیه او رای نمی‌دهد، مردم و افکار عمومی که شاهد دادگاه و مباحث مطرح شده در آن خواهند بود و قضاوت خواهند کرد که آیا خبر کیهان درست است یا تکذیب خاتمی و اطرافیانش.

و بالاخره خوب است آقای علیزاده‌طباطبایی از موکل خود بپرسد که بلافاصله پس از دومین دیدار با سوروس به اطرافیان خود با تردید توأم با نوعی پشیمانی چه گفت.

کد خبر 649746 برچسب‌ها حسین شریعتمداری - کیهان سید محمد خاتمی قوه قضائیه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حسین شریعتمداری کیهان سید محمد خاتمی قوه قضائیه مدیر مسئول کیهان حسین شریعتمداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۷۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری قضایی ضرب و شتم یک پرستار در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری مهر، فریبرز درویش، با بیان اینکه، ضرب و شتم کادر درمان شوکه آور است، گفت: پیگیری قضائی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس در دست اقدام است.

وی افزود: این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متأسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملاً غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.

وی ادامه داد: این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.

کد خبر 6089661

دیگر خبرها

  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • پیگیری قضایی ضرب و شتم یک پرستار در حال انجام است
  • حاشیه های حکم اعدام برای توماج صالحی / مصاحبه با وکیل
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • پیگیری نکردن خواسته کارگران توسط نماینده‌شان از ترس اخراج یک ضعف قانونی است
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • دن اشورث از نیوکاسل به دادگاه حکمیت ورزش شکایت می‌کند
  • چرایی برابری فضیلت زیارت عبدالعظیم(ع) و امام حسین(ع)