Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرنی مصطفی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم هیات والیبال بانوان مهاباد پس از سه شکست متوالی در دور نخست رقابت های لیگ دسته اول و همچنین نبود هیچ شانسی برای صعود به مرحله بعدی از حضور در دور دوم منصرف شده است.

وی ادامه داد: تیم هیات والیبال بانوان مهاباد در دور نخست با نتایج مشابه سه بر صفر مقابل تیم های "نام آوران قایم شهر"، "سورن خراسان رضوی" و "نفت امیدیه" شکست خورده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد اظهار داشت: امسال تیم هیات والیبال بانوان این شهرستان از بازیکنان جوان و کم تجربه در این رقابت ها حضور داشت و امیدواریم برای سال آینده شرایط حضور قدرتمند در مسابقات و کسب سهمیه لیگ برتر بانوان فراهم شود. 

مصطفی پور اضافه کرد: "مریم خلیلی"، "سوما گلابی"، "پرستو بهجتی"، "سانا ابراهیمی"، "گزینگ ملا"، "هانیه کریمی"، "کژین شتاب"، "سیما فتحی"، "زینب اقدامی"، "نادیا کارزار"، "مهسا مدق" و "ستاره کمانی" ترکیب این تیم را تشکیل داده بودند.

وقاری اضافه کرد: "ساکار نوذری" و "شیما مظهری" به ترتیب به عنوان سرمربی و سرپرست، هدایت تیم را برعهده دارند.

به گزارش ایرنا، رقابت های لیگ دسته اول والیبال بانوان کشور در گروه "و" به صورت متمرکز به میزبانی مشهد برگزار شد.

تیم هیات والیبال بانوان این شهرستان در سال ۱۳۹۷ موفق به حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک و کسب سهمیه لیگ برتری بانوان شده بود که به دلیل نبود اسپانسر و حمایت مالی از حضور در سوپرلیگ بانوان کناره گیری کرد.

برچسب‌ها مهاباد فدراسیون های ورزشی آذربایجان غربی وزارت ورزش و جوانان والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد فدراسیون های ورزشی آذربایجان غربی مهاباد فدراسیون های ورزشی آذربایجان غربی وزارت ورزش و جوانان والیبال تیم هیات والیبال بانوان لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۷۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات حضور دو هیات دولتی ایران در عربستان

دریافت 20 MB کد خبر 6091934

دیگر خبرها

  • جدیدترین پیام رئیس برای انصرافی‌های تیم ملی
  • حضور ۱۰ هیات تجاری خارجی در فارس
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • حضور ۲۵ هیات تجاری در اکسپو با وجود تحریم نشان از رشد ایران دارد
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • جزئیات حضور دو هیات دولتی ایران در عربستان
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو