Web Analytics Made Easy - Statcounter

وقوع دو حادثه بزرگ طبیعی در استان های جنوبی کشور سیل همدلی را برای کاهش آلام مردم در این مناطق به همراه داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز؛ دیر زمانی از قوع زلزله ۶٫۴ ریشتری فین بندرعباس نمی گذرد که استان هرمزگان و همچنین چند استان جنوبی دیگر با وقوع پدیده ای متفاوت مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در روزگاری نزدیکی که زلزله بر سایر مشکلات مردم استان هرمزگان آوار شد، گروه های جهادی، دستگاه های اجرایی و نظامی  وحتی آحاد مردم بودند که به کمک مردم زلزله زده بخش مرکزی بندرعباس شتافتد و نگذاشتند که سوز سرما با آوار زلزله بر سر مردم این منطقه همراه شود.

آوار برداری در سریع ترین زمان ممکن و همچنین استقرار گروه های جهادی و ایجاد موکب های پخت نان و غذای گرم دلگرمی را به مردمان این دیار هدیه داد.

اما شاید هیچکس فکرش را نمی کرد که در روزگاری نزدیک تر باران های سیل آسا باری دیگر مردمان جنوب کشور را غافل گیرد کند تا ایندفعه سیلی از آب در منازل مردم شرایط موج سواری را فراهم آورد.

و این بار نیز ورود به موقع دولت ، سازمان های نظامی و همچنین مردم همیشه در صحنه را شاهد بودیم.


نهادهای مختلفی برای رفع مشکلات مردم وارد صحنه شده اند

نهادهای مختلفی برای التیام مشکلات مردم وارد صحنه شده اند که حضور قوی بنیاد علوی را نمی توان در این بحران جنوب کشور نادیده گرفت، چرا که اقتدار آفرینی جهادی این بنیاد برای همه افراد در سطح کشور به اثبات رسیده است.

حضور میدانی وحید خاوئی در مناطق سیل زده جنوب کشور نشان از یک تصمیم جهادی ویژه در بنیاد علوی کشور برای ساماندهی به وضع کنونی مردم جنوب کشور است.


بازدید سرزده مدیرعامل بنیاد علوی از مناطق سیل زده جنوب کشور

بازدید سرزده از شهرستان های میناب و رودان در شرق استان هرمزگان که در کانون سیل اخیر هرمزگان بوده اند و بازدید از محلات حاشیه ای این شهرها و دیدار با مسئولین شهرستانی خبر از اتفاقات خوب در این منطقه دارد.

حضور بی درنگ در شهرستان منوجان استان کرمان و بازدید میدانی از روستای سیل زده «تجدانو»، مشاهده عینی آبگرفتگی خانه های مردم این روستا که در چادرهای هلال احمر زندگی می کنند و حتی جلسه با عوامل محلی و شهرستانی در همین چادرهای اهدایی هلال احمر به مردم، امید بخش روزهای خوب است.


دیدار با استاندار هرمزگان

دیدار با مهدی دوستی استاندار هرمزگان نیز بر اهمیت این موضع می افزاید تا جایی که تعامل و همکاری دوجانبه استانداری و بنیاد علوی برای جبران خسارت های ناشی از زلزله و سیل در هرمزگان تیتر محافل رسانه ای می شود.

در دیداری رسمی وحید خاوئی مدیرعامل بنیاد علوی، ارائه تسهیلات و کمک هایی از سوی این بنیاد برای جبران خسارت های ناشی از زلزله و سیل در مناطق مختلف هرمزگان را نوید می دهد.

استاندار هرمزگان نیز در خصوص این دیدار می گوید: بنیاد علوی در راستای محرومیت زدایی و جبران خسارت های ناشی از زلزله و سیل در مناطق مختلف هرمزگان، ۵٠٠٠ بسته مواد غذایی، ١۵٠ میلیارد ریال کمک هزینه خرید وسایل منزل، ۵٠ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به ازای هر شهرستان و هر خانوار تا سقف ١٠٠ میلیون ریال قرض الحسنه و سیمان برای ساخت ٢٠٠٠ واحد مسکونی را تخصیص خواهد داد.

کلام استاندار جوان و انقلابی هرمزگان مبنی بر همکاری استانداری هرمزگان با بنیاد علوی نیز خبر از اقدامات خوبی است که در روزهای آتی به تحقق خواهد پیوست.

امید است با نگاه ویژه ای که از سوی دولت و سایر دستگاه های اجرایی در سطح کشور می شود ، آلام مردمان جنوب کشور هرچه زودتر کاهش یابد و خنده نشاط بر لبان این مردم جاری شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بنیاد علوی جنوب کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۷۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال

دریافت 40 MB کد خبر 6090036

دیگر خبرها

  • برآورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل در شهرستان زیرکوه
  • بر آورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • خسارت جبران‌ناپذیره بهره‌برداران به دلیل کشت غیراصولی پسته
  • کشت غیراصولی پسته خسارت جبران‌ناپذیری به بهره‌برداران وارد کرده است
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • سند دار شدن بخشی از زمینهای کشاورزی در ساری
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد