Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام باباخانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در قالب طرح جهش تولید مسکن برای هم‌وطنانی که زمین مورد نیاز را تأمین کنند و علاقه‌مند به خودمالکی باشند، تسهیلات مناسب در قالب طرح جهش تولید مسکن ارائه می‌شود تا بتوانند ساخت و ساز را انجام دهند.

وی بهره‌مندی متقاضیان این طرح را از تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی در شهر اردبیل یادآور شد و تصریح کرد: در سایر شهرها نیز تا ۳۰۰ میلیون تومان و روستاها ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان خودمالکی مسکن پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل در مورد ثبت‌نام مجردها در طرح جهش تولید مسکن گفت: از طریق سایت این طرح ثبت‌نام افراد مجرد برای بهره‌مندی از سرپناه در گروه سنی ۳۵ تا ۴۵ سال آغاز شده که افراد مجرد می‌توانند با مراجعه به سایت طرح جهش تولید مسکن در این حوزه ثبت‌نام کنند.

باباخانی افزود: با تصمیم شورای ملی مسکن افراد مجرد با دادن تعهد از مزایای این طرح بهره‌مند می‌شوند که در استان اردبیل نیز مجردها در گروه سنی ۳۵ تا ۴۵ سال اعم از مرد و زن می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: برای این متقاضیان نیز شرایط مشابهی مانند سایر گروه‌های جمعیتی ثبت‌نام شده در این طرح در نظر گرفته شده تا بتوانند از مزایای طرح جهش تولید مسکن استفاده کنند.

باباخانی به پایش ثبت‌نام‌کنندگان نهایی در قالب طرح جهش تولید مسکن در استان اشاره کرد و ادامه داد: افراد واجد شرایط از طریق پیامک در جریان واریزی مبلغ اولیه قرار گرفتند که انتظار می‌رود متناسب با پیشرفت پروژه پرداختی‌ها در کنار منابع تسهیلاتی به انجام برسد.

وی با رد شایعات مبنی بر ارسال پیامک برای افراد مجرد با هدف ثبت‌نام در این طرح اضافه کرد: به هیچ وجه وزارت مسکن پیامکی را به افراد مجرد ارسال نکرده و بهتر است متقاضیان مراقب پیامک‌های جعلی و سودجویانه باشند.

باباخانی به پیشرفت طرح اقدام ملی مسکن اشاره کرد و گفت: این طرح با تسهیلات پرداختی ۱۰۰ میلیون تومان آغاز شده و علت تأخیر در تکمیل این پروژه‌ها عدم تأمین آورده متقاضیان در قسط‌بندی مشخص شده است.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: برای متقاضیان این طرح نیز تسهیلات تا سقف ۳۵۰ میلیون تومان در شهر اردبیل و ۳۰۰ میلیون تومان در سایر شهرها پرداخت خواهد شد که این امر به سرعت گرفتن اجرا و تکمیل این پروژه‌ها کمک خواهد کرد.

کد خبر 5398488

منبع: مهر

کلیدواژه: راه و شهرسازی اردبیل قانون جهش تولید مسکن ساخت و ساز تسهیلات بانکی وزارت راه و شهرسازی پیامک ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا قاسم سلیمانی گرگان مراسم تودیع و معارفه آلودگی هوا واکسن کرونا شیوع کرونا عکس استانها ایلام سویه اومیکرون کرونا لیگ برتر فوتبال ایران طرح جهش تولید مسکن میلیون تومان افراد مجرد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۷۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامک اقساط نجومی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن

به گزارش «تابناک» به نقل از تجارت نیوز، داره راه و شهرسازی استان تهران اخیرا با ارسال پیامکی به شرح زیر به متقاضیان نهضت ملی مسکن هشدار داده تا ۳۱ اردیبهشت آورده خود را به ۱۸۰ میلیون تومان افزایش دهند.

«متقاضی محترم طرح نهضت ملی مسکن، با عنایت به شروع عملیات اجرایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن و تسریع در پیشرفت فیزیکی پروژه، مقتضی است حداکثر تا تاریخ ۳۱/ ۰۲/ ۱۴۰۳ نسبت به واریز یا تکمیل آورده تا سقف ۱۸۰ میلیون تومان اقدام نمایید. بدیهی است تسریع در پرداخت آورده، موجب کسب امتیاز بیشتر و رتبه بالاتر برای جنابعالی می‌گردد.»

این اداره کل اواخر سال گذشته نیز با ارسال پیامکی به متقاضیان فرصت داده بود تا ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ آورده خود را به ۱۴۰ میلیون تومان افزایش دهند: «متقاضی محترم طرح نهضت ملی مسکن، با عنایت به شروع عملیات اجرایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن مقتضی است حداکثر تا تاریخ ۲۰ /۱۲/ ۱۴۰۲ نسبت به واریز یا تکمیل آورده اولیه خود تا سقف ۱۴۰ میلیون تومان اقدام نمایید. بدیهی است عدم تکمیل آورده در مهلت مقرر به منزله انصراف شما تلقی خواهد گردید.»

 طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی متقاضیان نهضت ملی مسکن آورده خود را باید در بازه‌های ۴ ماهه و هر بار ۴۰ میلیون تومان واریز کنند. حال مشخص نیست چرا برای برخی متقاضیان استان تهران مهلت ۴ ماهه کاهش یافته و این متقاضیان باید هر ۲ ماه آورده خود را ۴۰ میلیون تومان افزایش دهند؟

اداره کل راه و شهرسازی استان تهران مهرماه سال قبل نیز با ارسال پیامک به شرح زیر به متقاضیان نهضت ملی مسکن نسبت به حذف از این پروژه ملی در صورت عدم واریز ۲۴۰ میلیون تومان تا ۲۰ مهر هشدار داده بود: «اخطار حذف از پروژه، به‌علت عدم واریز آورده اعلامی: متقاضی محترم نهضت ملی مسکن آقا/خانم...؛ عدم واریز سهم آورده موجب توقف پروژه شده است. چنانچه تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۰ ساعت ۰۰:۰۰ مبلغ ۲/۴۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال به شماره حساب ... واریز ننمایید از پروژه حذف شده و جایگزینی برای شما انتخاب خواهد شد.»

دیگر خبرها

  • ۴۵ هزار هکتار زمین برای متقاضیان مسکن ملی تأمین شد
  • پیامک اقساط نجومی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه، ۴۰ میلیون واریز کنند!
  • رفتارهای متناقض در زمینه عرضه زمین و پرداخت وام ساخت مسکن، مردم را سردرگم کرده است
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ، ۴۰ میلیون واریز کنند
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ۴۰ میلیون واریز کنند
  • طرح ملی مسکن در ۱۰۸ شهر استان در حال اجرا
  • معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد
  • حمایت ویژه از رفاه کارگران با تکیه بر تسهیل مسیر ساخت مسکن تک‌طبقه