Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@20:57:03 GMT

وزیر بهداشت وارد جاسک شد

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۸۳۶۷

وزیر بهداشت وارد جاسک شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، بهرام عین الهی وزیر بهداشت صبح امروز همزمان با آغاز چهاردهمین سفر استانی رییس جمهور به هرمزگان، وارد شهرستان جاسک شد.

عین الهی در این سفر ضمن بازدید از زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی شهرستان جاسک، روند ساخت بیمارستان جدید این شهر را نیز مورد بررسی قرار خواهد داد.

 

وزیر بهداشت همچنین به نمایندگی از رییس جمهور به بررسی وضعیت بافت فرسوده شهر جاسک و مشکلات زیرساختی این شهرستان نیز می‌پردازد و در جلسه شورای اداری شهرستان جاسک نیز حضور خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عین الهی با مردم جاسک و اقشار مختلف این شهرستان نیز دیدارهای جداگانه‌ای خواهد داشت.

 

به گزارش فارس، با تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه توسعه سواحل مکران، توسعه شهرستان جاسک در سالهای اخیر مورد توجه بیشتری قرار گرفته است.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: سفر وزیر بهداشت جاسک هرمزگان بیمارستان جاسک عین الهی بندرعباس سفر رییس جمهور به هرمزگان شهرستان جاسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۸۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسموتریچ: ارتش باید امروز وارد رفح شود

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه ورود ارتش این رژیم به شهر رفح را خواستار شد.

به گزارش ایسنا، «بتسلئیل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی و رئیس حزب راست افراطی «صهیونیسم دینی» امروز در حساب کاربری خود در پلتفرم «ایکس» نوشت: «تاخیر در ورود به رفح و کنترل نداشتن بر اصول استراتژیک در نوار غزه به ما و اهداف جنگ آسیب می‌زند.»

اسموتریچ در ادامه نیز نوشت: «تاخیر در ورود به رفح به فرصت بازگرداندن افراد ربوده شده آسیب می‌زند و خون‌های زیادی را بر دوش ما می‌گذارد.»

به گزارش خبرگزاری «معا» فلسطین، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد، «ارتش اسرائیل امروز باید وارد شهر رفح شود.»

اسموتریچ یکی از بزرگترین حامیان طرح حمله به رفح در کابینه رژیم صهیونیستی است.

همزمان با این اظهارات اسموتریچ، ارتش رژیم صهیونیستی از فلسطینی‌هایی که در حال حاضر در محله‌های شرقی شهر رفح اقامت دارند، خواسته به منطقه «المواصی» واقع در جنوب غرب نوار غزه بروند.

پیش از این چندین کشور و در راس آنها آمریکا و مصر که میانجیگری‌ها میان تل‌آویو و جنبش حماس را بر عهده دارند، از رژیم صهیونیستی خواستند از هر گونه عملیات نظامی علیه شهر رفح که مملو از جمعیت است، خودداری کند اما بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم و برخی از وزرای حامی این طرح در کابینه‌اش بر اجرای عملیات به این بهانه که رفح آخرین پایگاه جنبش حماس است و نیز برای اعمال فشار بر روند مذاکرات پافشاری دارند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو عضو کابینه جنگ اسرائیل : اگر کابینه نتانیاهو توافق تبادل [اسرا] را نپذیرد، سرنگون می‌شود مهلت ۱۰ روزه تل‌آویو به حماس برای پذیرش شروط خود

دیگر خبرها

  • اسموتریچ: ارتش باید امروز وارد رفح شود
  • کمک جامعه بین‌المللی به بخش صحت افغانستان
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد
  • خبرهای جدید وزیر کشور از تقسیم تهران به استان های شرقی و غربی
  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز/ عین‌الهی: وقتی می‌گویند عالم بدون عمل همین است!
  • واکنش وزیر بهداشت به مسمومیت الکلی پزشکان
  • اتفاقات ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرده است؛ ظرف یک هفته بررسی کنید و گزارش دهید