Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که نقل و انتقالات زمستانی در اروپا آغاز شده است، وضعیت سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت همچنان نامشخص است.

آزمون از مدتها پیش مدنظر چند باشگاه اروپایی قرار داشت. مهمترین باشگاه، المپیک لیون فرانسه بود که گفته می‌شود حتی به توافقی چهار ساله با سردار آزمون دست یافته اما لیون در تلاش است تا آزمون را از همین نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد و نمی خواهد منتظر تابستان بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنیت هنوز با فروش زمستانی آزمون به لیون موافقت نکرده است. در این میان بحث علاقه باشگاه نیوکاسل هم مطرح شد که تاکنون جزئیاتی از آن منتشر نشده است.

از سوی دیگر با مصدومیت «کیه‌زا» در یوونتوس ایتالیا، سردار آزمون به یکی از گزینه‌های جدی خرید این باشگاه در نقل و انتقالات زمستانی تبدیل شد. این خبر چند روز پیش توسط «جیانلوکا دی‌مارتزیو» خبرنگار سرشناس ایتالیایی رسانه‌ای شد اما از این خبر هم جزئیاتی بیرون نیامد.

با این حال دی‌مارتزیو شب گذشته بازهم خبری را در خصوص آزمون و یوونتوس منتشر کرد. وی نوشت: «برای خط حمله، نام آزمون و ممفیس دپای همچنان در صدر قرار دارند اما در میان اسامی ارزیابی شده، ایکاردی و ماکسی گومز از والنسیا هم وجود دارند.»

از سوی دیگر روزنامه Aspor ترکیه هم خبر داد سردار آزمون یکی از گزینه‌های «دومنیک تورنت» سرمربی گالاتاسرای برای تقویت خط حمله این تیم است.

آزمون تا پایان این فصل با تیم زنیت روسیه قرارداد دارد و پس از آن می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی که می‌خواهد برود.

البته غیبت سردار در تست‌های پزشکی نیم فصل تیم زنیت که خود را آماده شروع تمرینات می‌کند، به شائبات جدایی او در همین نقل و انتقالات زمستانی افزوده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سردار آزمون المپیک لیون یوونتوس گالاتاسرای المپیک لیون ایتالیا تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ سردار آزمون گالاتاسرای یوونتوس نقل و انتقالات زمستانی سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۸۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال ناپولی و رم ایتالیا از هفته ۳۴ سری آ ایتالیا امشب در حالی برگزار شد که سردار آزمون در ترکیب اصلی رم حضور داشت.

مهاجم تیم ملی ایران در دقیقه ۵۶ با تأثیرگذاری روی توپ و خطای ژسوس مدافع ناپولی باعث گرفتن پنالتی برای تیمش شد تا پائولو دیبالا آن را تبدیل به گل نخست این بازی کند.

تأثیرگذاری آزمون روی این گل باعث شد تا بار دیگر رسانه‌های فوتبال اروپا به خصوص کشور ایتالیا روی عملکرد این بازیکن زیر نظر دروسی سرمربی جالوروسی مانور دهند.

کد خبر 6091481

دیگر خبرها

  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • یوونتوس - میلان؛ ترکیب رسمی
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳