Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - امید اکبر دبیر اجرایی سومین جشنواره استانی تئاتر وتار گفت: براساس حکم دبیر جشنواره آقایان "حسن ترقی" از سنندج، "علیرضا همتیان" از بیجار و " داریوش رفعتی" از سقز به عنوان داوران بازبین سومین دوره جشنواره استانی تئاتر و وتار معرفی شدند.

اکبر گفت: در این دوره از جشنواره در مجموع ۱۸ متن نمایشی از شهر‌های قروه با ۴ اثر، کامیاران ۱ اثر، سنندج با ۵ اثر، دیواندره ۳ اثر، مریوان ۱ اثر و بیجار ۴ اثر آمادگی خود را جهت حضور در جشنواره اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: هیئت بازبین از ۲۰ دی ماه به مدت سه روز با حضور در شهر‌های کامیاران، قروه، سنندج، بیجار و دیواندره به بازبینی آثار پرداختند و نتیجه بازبینی و معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله نهایی را ابتدای هفته آینده اعلام خواهند کرد.

علیرضا همتیان متولد ۱۳۵۰ شهرستان بیجار، کارشناس ارشد نمایش از دانشگاه تهران است که تاکنون نمایش‌های متعددی را کارگردانی کرده است و در جشنواره‌های مختلف عناوین متعددی را کسب کرده است.

داریوش رفعتی، متولد ۱۳۵۷ سقز که از سال ۱۳۶۹ به صورت حرفه‌ای فعالیت نمایشی خود را آغاز کرده است که حاصل آن بازی و کارگردانی ۵۷ اثر نمایشی بوده است.

۳ دورە عضو انجمن نمایش شهرستان سقز، ۳ دورە عضو شورای صدور پروانه نمایشی، چندین دورە بعنوان داور و بازبین جشنوارە‌های، بین المللی و استانی و شهرستانی، یک دورە رئیس دفتر هنر‌های نمایشی شهرستان، سرپرست گروە تئاتر رونیا از جمله سوابق اجرایی این هنرمند محسوب می‌گردد.

 ترقی متولد ۱۳۴۸ سنندج، کارشناس روانشناسی که از سال ۱۳۶۷ به صورت حرفه‌ای فعالیت نمایشی خود را آغاز کرده است.بازی در ۲۷ اثر نمایشی و نویسندگی و کارگردانی ۱۲ اثر نمایشی در کنار کسب عناوین مختلف از جمله جایزه اول بازیگری استانی، منطقه‌ای و اندیشه‌ی ماه و جایزه ویژه‌ی هیئت داوران تئاتر بین المللی فجر ۱۳۷۹ برای نمایش" کیهانی به بلندای البرز " و عناوین متعدد در جشنواره‌های استانی، منطقه‌ای، ملی و دانشجویی بخشی دیگر از موفقیت‌های این هنرمند محسوب می‌گردد.

سومین جشنواره استانی تئاتر وتار از ۲۹ دی ماه لغایت ۳ بهمن ماه ۱۴۰۰ به همت حوزه هنری استان کردستان در شهر بیجار برگزار می شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۸۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی برگزیده جشنواره ملی عکاسی سنندج

به گزارش خبرنگار مهر، دومین جشنواره ملی عکاسی در سنندج به عنوان یکی از برنامه‌های شاخص هفته سنه با حضور ۵۰ نفر از عکاسان برجسته از استان‌های مختلف کشور به صورت اردو محور در سنندج برگزار و ظهر سه شنبه با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

۳۵ نفر از شرکت کنندگان در این جشنواره از استان‌های مختلف، آذربایجان شرقی، ارومیه، سیستان و بلوچستان، تهران، همدان، خوزستان، اراک، مشهد، مازندران و … بودند که دارای رزومه ملی و بین المللی هستند.

مینا نوعی عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی نیز به عنوان برگزیده این جشنواره ملی و بین‌المللی معرفی شد.

کد خبر 6094460

دیگر خبرها

  • نفرات برتر جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار معرفی شدند
  • «شهر آفتاب مهتاب» اتفاقی آوانگارد در تئاتر دهه ۴۰
  • اجرای عمومی تئاتر‌های جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • اجرای عمومی تئاترهای جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی برگزیده جشنواره ملی عکاسی سنندج
  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی