Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان-  رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (پنجشنبه) در مناطق کنفرانس غرب و شرق با برگزاری ٩ دیدار پیگیری شد.

در دیدار مهم بامداد امروز، بروکلین نتس و شیکاگو بولز که در رده اول و دوم جدول کنفرانس شرق هستند به مصاف هم رفتند. در این دیدار تیم بروکلین توانست با درخشش دوین بوکر با نتیجه ۱۳۸ بر ۱۱۲ شیکاگو بولز را در هم بکوبد و بیست و ششمین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا را ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بروکلین نتس با پیروزی در این دیدار با ۲۶ پیروزی و ۱۴ شکست در رده دوم کنفرانس شرق ایستاده و در تعقیب شیکاگو بولز است. شیکاگوبولز هم در این دیدار دوازدهمین شکست خود را تجربه کرد و با ۲۷ پیروزی و ۱۲ شکست صدرنشین کنفرانس شرق باقی ماند.

در این دیدار کوین دورانت از بروکلین با کسب ۲۷ امتیاز، ۲ ریباند و ۹ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل هم زک لاوین از شیکاگو بولز با کسب ۲۲ امتیاز، یک ریباند و ۶ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

در دیگر دیدار بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا، تیم‌های لس آنجلس لیکرز و ساکرامنتوکینگز مقابل هم قرار گرفتند. در این دیدار تیم ساکرامنتو با درخشش دی آرون فاکس موفق شد با نتیجه ۱۲۵ بر ۱۱۶ لیکرز را شکست دهد تا هفدهمین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌ها را به دست آورد. لیکرز در حال حاضر با ۲۱ پیروزی و ۲۱ شکست به رده هشتم جدول کنفرانس غرب سقوط کرد. ساکرامنتوکینگز هم در این دیدار هفتمین پیروزی خود را تجربه کرد و با ۱۷ پیروزی و ۲۷ شکست در رده یازدهم کنفرانس غرب ایستاده است.

در این دیدار دی آرون فاکس از ساکرامنتو با کسب ۲۹ امتیاز، ۴ ریباند و ۴ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل هم لبران جیمز از لیکرز با کسب ۳۴ امتیاز، ۷ ریباند و ۶ پاس منجر به گل بهترین بازیکن لس آنجلس لیکرز بود، اما مانع شکست تیمش نشد.

نتایج دیدار‌های بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا NBA:

بوستون سلتیک ١١٩ – ١٠٠ ایندیانا پیسرز شارلوت هورنتس ١٠٩ – ٩٨ فیلادلفیا اورلندمجیک ١٠۶ – ١١٢ واشنگتن ویزاردز میامی هیت ١١۵ – ٩١ آتلانتاهاکس دالاس ماوریکس ١١١ – ٩١ نیویورک نیکس هیوستون راکتس ١٢٨ – ١٢۴ سن آنتونیواسپرز کلیولندکاوالیرز ١١١ – ٩١ یوتا جاز بروکلین نتس ١٣٨ – ١١٢ شیکاگو بولز لس آنجلس لیکرز ١١۶ – ١٢۵ ساکرامنتوکینگز

بیشتر بخوانید 

نتایج دیدار‌های لیگ بسکتبال NBA (۲۲ دی)

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ بسکتبال آمریکا اخبار بسکتبال لیگ بسکتبال آمریکا لیگ بسکتبال بامداد امروز شیکاگو بولز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۸۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روزهای کابوس وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان

الاتحاد در ادامه نتایج نا امید کننده خود در فصل جاری این بار برابر الشباب در خانه شکست سنگینی را متحمل شد.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته بیست و نهم لیگ عربستان، الاتحاد در ورزشگاه خانگی خود از الشباب پذیرایی کرد.

الاتحاد که مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان است در ادامه نتایج کابوس وار خود در فصل جاری این بار برابر الشباب در خانه با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

تک گل الاتحاد را در تیم بازی حمدالله به ثمر رساند.

کریم بنزما و انگولو کانته به خاطر آسیب دیدگی به این بازی نرسیدند.

الاتحاد با این شکست در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت تا تعویض سرمربی در این تیم هم جواب ندهد و احتمال اخراج گایاردو زیاد باشد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس
  • بسکتبال NBA | دوراهی لیکرز، زنده ماندن یا حذف تحقیرآمیز؟
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • پرز به این دلیل در سن‌سباستین غایب بود (عکس)
  • ادامه روزهای کابوس وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان