Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@05:30:40 GMT

شنبه، تعیین تکلیف انتخابات فدراسیون تکواندو

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۸۹۹۸

شنبه، تعیین تکلیف انتخابات فدراسیون تکواندو

به گفته مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها، شنبه نشست تعیین تکلیف انتخابات فدراسیون تکواندو برگزار می شود.

به گزارش "ورزش سه"، هادی ساعی 15 دی ماه در یک انتخابات نزدیک توانست از میان 56 رای ماخوذه 29 رای را کسب کند؛ در حالی که پولادگر 27 رای کسب کرد. با اینکه در مجمع ساعی برنده اعلام شد، اما حضور و رای ندادن معاون وزیر ورزش به عنوان عضو پنجاه و هفتم مجمع شائبه هایی را ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در روزهای اخیر شکایت هایی از سوی برخی اعضای مجمع به دست وزارت ورزش رسید و به همین دلیل از صدور حکم ریاست هادی ساعی برای ریاست تکواندو جلوگیری به عمل آمد.

 

خسروی، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی در این خصوص گفت: روز شنبه نشستی با حضور معاون قهرمانی و معاون حقوقی وزارت ورزش و چند تن از کارشناسان برگزار خواهیم کرد. باید یک بار برای همیشه تکلیف این بحث نصف به علاوه یک مشخص شود چون قبلا نیز موارد مشابه اینچنینی داشتیم. البته فکر می کنم عدد باید به سمت بالا گرد شود.


وی افزود: موارد دیگری هم در این نشست از جمله بازنشستگی روسای فدراسیون ها و همچنین اساسنامه جدید که سه دوره بیشتر اجازه ریاست نمی دهد، مطرح خواهد شد.

تکواندو هادی ساعی (رییس فدراسیون)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تکواندو هادی ساعی رییس فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۸۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

محسن رضوانی با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان بعنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

به گزارش ایسنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد که با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان مدیر روابط بین الملل کمیته ملی المپیک به عنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • تصاویری از مراسم امضای قرارداد واگذاری استقلال و پرسپولیس | تعیین تکلیف ۵ درصد از سهام باقیمانده
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا