Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرگرد کریم منصوری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: ۴۵ درصد تصادفات در محور جهرم-شیراز در ۹ ماه امسال، ناشی از عدم توجه به جلو رانندگان می‌باشد.

وی افزود: عدم توجه به جلو، ناشی از عوامل خستگی و خواب آلودگی، خوردن و آشامیدن، استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی، نصب و استفاده از تجهیزات الکترونیکی بر روی داشبورد و مشاجره و صحبت کردن راننده با سرنشینان است که رانندگان می‌بایست با رعایت کردن آن‌ها از وقوع تصادف و به خطر انداختن جان خود و دیگران دوری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه جهرم - شیراز بیان داشت: سرعت غیرمجاز، خستگی و خواب آلودگی رانندگان و … از دیگر عوامل وقوع تصادفات در جاده است.

منصوری در پایان از رانندگان درخواست کرد تا سرعت و سبقت غیرمجاز، عجله در رانندگی، انحراف به چپ، استفاده از تلفن همراه، عبور نکردن از خط ممتد وسط جاده، بی توجهی به جلو و سایر تخلفات در هنگام رانندگی خودداری کنند.

کد خبر 5398783

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی فارس پلیس راه سانحه تصادف ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا گرگان مراسم تودیع و معارفه قاسم سلیمانی آلودگی هوا واکسن کرونا عکس استانها دهه فجر شیوع کرونا سویه اومیکرون کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۹۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلوار شهدای غواص تبریز به دوربین ثبت سرعت مجهز می‌شود

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۹ تبریز گفت: بلوار شهدای غواص به دوربین ثبت سرعت و تخلفات رانندگی مجهز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، امیر فتحی‌نژاد اظهار کرد: بلوار شهدای غواص یکی از پرترددترین محورهای شهرک خاوران است که به دلیل رعایت نکردن موازین قانونی توسط بعضی از رانندگان، گاه و بی‌گاه، شاهد بروز حوادث و تصادف رانندگی است.

وی افزود: این معاونت طی هماهنگی‌های به انجام رسیده با پلیس راهور شهرستان تبریز، طی ۱۰ روز گذشته اقدام به نصب تجهیزات ترافیکی مختلف از جمله نصب گاردریل در نقاط حادثه‌ساز این بلوار و آشکارسازی تجهیزات و تابلوهای ترافیکی متعددی همچون تابلوهای هشداردهنده، کاشن تانک و سیلندرهای استوانه‌ای کرده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۹ تبریز با تاکید بر لزوم پیشگیری از بروز حوادث ناگوار حین رانندگی در محور پرتردد شهدای غواص، خاطرنشان کرد: معاونت حمل‌ونقل و ترافیک این منطقه با کمک و همیاری سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کلان‌شهر تبریز، درصدد نصب دوربین‌های ثبت سرعت و تخلفات رانندگی در چندین نقطه از نقاط حادثه‌خیز این بلوار است که در آینده‌ای نزدیک، اقدامات تهیه و نصب این دوربین‌ها به انجام خواهد رسید.

فتحی‌نژاد از رانندگان درخواست کرد: با رعایت سرعت قانونی و مطمئن و همکاری متقابل با معاونت حمل‌ونقل و ترافیک منطقه برای جلوگیری از بروز تصادفات و فجایع جانی و مالی، خود و دیگر رانندگان را از مواهب رانندگی امن، بی‌خطر و سالم در سطح این منطقه بهره‌مند کنند.

کد خبر 751350

دیگر خبرها

  • بلوار شهدای غواص تبریز به دوربین ثبت سرعت مجهز می‌شود
  • وقوع تندبادهای لحظه‌ای در راه کرمان
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • یک افسر روسی، مسئول آموزش رانندگان در تهران قدیم!
  • هنگام وقوع سیل چه کنیم ؟ | توصیه‌های کاربری برای مواقع پیش از سیل ، هنگام سیل و پس از سیل
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند
  • آموختن اتول‌رانی زیر تابلو پرستو | مسئول آموزش رانندگان یک افسر روسی بود