Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پرسپولیس در مقطع حساسی قرار دارد. سرخ‌ها هفته تلخی را پشت سر گذاشتند و در طول این هفته اتفاقات بد بسیاری برای این تیم افتاد. حذف از آسیا و غیبت 6 ماهه عیسی آل کثیر، مهاجم تأثیرگذار تیم گوشه‌ای از مشکلات بسیار این تیم تا پایان سه‌شنبه شب بود.

روزنامه ایران:تیم فوتبال پرسپولیس در مقطع حساسی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخ‌ها هفته تلخی را پشت سر گذاشتند و در طول این هفته اتفاقات بد بسیاری برای این تیم افتاد. حذف از آسیا  و غیبت 6 ماهه عیسی آل کثیر، مهاجم تأثیرگذار تیم گوشه‌ای از مشکلات بسیار این تیم تا پایان سه‌شنبه شب بود. پس از رویارویی سرخ‌ها با این اتفاقات ضربه دیگری بر پیکر سرخپوشان وارد شد و آن ضربه  استعفای مجید صدری، سرپرست باشگاه بود تا به نوعی سرخ‌پوشان در این مقطع حساس، هم در زمین فوتبال و هم خارج از زمین کاملاً خلع سلاح شوند البته صبح چهارشنبه رضا درویش که سابقه مدیرعاملی باشگاه سایپا را دارد به عنوان مدیرعامل سرخپوشان انتخاب شد. بر همین اساس خبرنگار «ایران» به منظور بررسی شرایط پرسپولیس با حمید درخشان و محمد پنجعلی، دو پیشکسوت این باشگاه صحبت کرد و نظرات‌شان را جویا شد.

درخشان: با درایت وزیر بالاخره تکلیف مدیرعاملی باشگاه مشخص شد

حمید درخشان، بازیکن دهه‌های 60 و 70 تیم ملی و پرسپولیس درخصوص شرایط مدیریتی پرسپولیس گفت:‌ «مشکلات پرسپولیس با استعفای صدری بسیار زیاد شد و ضربه سختی به این تیم وارد کرد اما خوشبختانه صبح دیروز با درایت وزیر ورزش بالاخره تکلیف مدیرعاملی باشگاه مشخص شد و این موضوع نشان می‌دهد که وزیر ورزش به خوبی شرایط را درک کرده و می‌داند که پرسپولیس شرایط خوبی ندارد چرا که با استعفای سرپرست پرسپولیس، ممکن بود تیم وارد بحران شود. خلأ یک مدیر در این مقطع حساس ضربه مهلکی به این تیم وارد می‌کرد که خوشبختانه مشکل برطرف شد.» او در ادامه از مدیریت صدری این گونه دفاع کرد: ‌«صدری در مدت حضورش در پرسپولیس حدود 80 میلیارد تومان از روش‌های مختلف همانند ارتباطات فردی و سایر موارد به پرسپولیس تزریق کرد. در مقطع کنونی تزریق مسائل مالی برای تیم پرسپولیس مهم‌ترین موضوع است و یک مدیر هم نمی‌تواند بدون پول برای این تیم معجزه کند. زمانی که یک تیم پول نداشته باشد، مشکلات تیم چندین برابر می‌شود. از نظر من فردی مثل او که ارتباطات خوب و قدرتمندی داشت و توانست با این ارتباط به تیم پول تزریق کند، نباید به راحتی فراموش شود.» سرمربی سابق پرسپولیس در فصل پانزدهم لیگ برتر فوتبال صحبت‌های خود را این گونه ادامه داد:‌ «همه می‌گویند که صدری پول قرض کرده، باز هم دستش درد نکند که این کار را انجام داد. مگر مدیران گذشته پرسپولیس از جیب شان برای این تیم هزینه کردند؟ مدیران سابق پرسپولیس درآمدزایی نداشتند و این همه بدهی برای تیم گذاشتند، پس چه کاری انجام داده‌اند؟ باشگاه ما درآمدزایی ندارد و بهترین گزینه جذب اسپانسر و استفاده از ارتباطات فردی برای تزریق پول به باشگاه است که صدری این کار را به خوبی انجام داد و در پرونده گابریل کالدرون، سرمربی اسبق تیم عملکرد خوبی داشت و توانست به هر نحوی که شده پول او را پرداخت کند تا پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه باز شود.» بازیکن دهه 60 و 70 تیم ملی و پرسپولیس درخصوص مشکلات تیمی سرخ‌ها بیان داشت:‌ «پرسپولیس در داخل زمین هم با مصدومیت عیسی آل کثیر دچار مشکل شد. اما با انتخاب درویش به عنوان مدیرعامل مشکلات تاحدودی برطرف شد تا سرخ‌ها فصل نقل و انتقالات را از دست ندهند. پرسپولیس با مصدومیت عیسی آل کثیر در خط حمله مشکلاتی دارد و البته من معتقدم که بازیکنان دیگر می‌توانند این خلأ را پر کنند. اعتقادم بر این است که پرسپولیس با وجود تمامی مشکلات هنوز مدعی اصلی قهرمانی است چرا که این مشکلات در فصول گذشته هم وجود داشت اما تیم قهرمان شد.»

پنجعلی: بهترین مدیر، مدیری است که بتواند پول به باشگاه تزریق کند

محمد پنجعلی، پیشکسوت پرسپولیس در دهه 60 درخصوص شرایط بحرانی این تیم در بحث مدیریت گفت: ‌«مهم‌ترین موضوع در حال حاضر وضعیت مدیریتی پرسپولیس بود که خدا را شکر این موضوع با انتخاب درویش برطرف شد. اما در شرایط کنونی بهترین مدیر، مدیری است که بتواند پول به باشگاه تزریق کند. باشگاه هیچ درآمدی ندارد و این درحالی است که می‌توان از راه‌های زیادی همچون ترانسفر بازیکن، تبلیغات و حق پخش تلویزیونی درآمدزایی کرد که البته این موضوعات متأسفانه در کشور ما وجود ندارد و باشگاه‌های ایرانی از این طریق نمی‌توانند درآمدزایی کنند. کار مدیریت در باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال کار بسیار سختی است.» او اظهار داشت:‌ «مدیران این 2 باشگاه [معمولاً] موقتی هستند به این دلیل که درآمدزا نیستند و توان هزینه کردن برای این 2 تیم را ندارند. خلأ درآمدزایی در این 2 باشگاه باعث می‌شود تا مدیران‌شان به بن‌بست بخورند. باید باشگاه‌ها درآمد دائمی داشته باشند و بدانند که مثلاً در طول یک فصل یک رقم ثابت دارند و در طول فصل براساس آن رقم برنامه‌ریزی کنند. مدیران فوتبالی در حال حاضر کمک زیادی به این 2 تیم نمی‌کنند و در حال حاضر مهم‌ترین موضوع این است که مدیران این 2 باشگاه اقتصادی باشند و بتوانند به باشگاه پول تزریق کنند.» این پیشکسوت فوتبال درخصوص حواشی باشگاه ،حذف از آسیا و مصدومیت عیسی آل کثیر و کمبود مهاجم تخصصی در این تیم  افزود: ‌«فوتبال ما حرفه‌ای نیست و ما باید این را قبول کنیم. من جایی صحبت کردم که در مقطعی مجبور شدم به نماینده ای اف سی درخصوص مالکیت ورزشگاه آزادی دروغ بگویم که البته این دروغ‌ها به همین جا ختم نشد و ادامه داشت و حالا هم به اینجا رسید. من نمی‌دانستم داستان چیست و در آن مقطع هم آن صحبت‌های نادرست را داشتم. امیدوارم که روزی شاهد اتفاقات خوبی در فوتبال ایران باشیم و تیم‌های ما از نظر ساختاری به شرایط ایده آل برسند.» او این گونه درخصوص شرایط فنی پرسپولیس صحبت کرد:‌ «پرسپولیس شرایط بدی ندارد و در حال حاضر هم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است. درست است که این تیم مشکلاتی همچون کمبود بازیکن و مشکلات مالی دارد و هرکدام از این مشکلات می‌تواند یک تیم را از پا در بیاورد اما ما می‌بینیم که در آرامش و دور از حاشیه بازیکنان و کادر فنی کارشان را به خوبی انجام می‌دهند. پرسپولیس مهاجمان خوبی همچون مهدی عبدی دارد که همیشه در مقاطع حساس توانست به تیم کمک کند.»
 

انتهای پیام/

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: برای این تیم عیسی آل کثیر حال حاضر سرخ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۹۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران استان بوشهر برای رفع مشکلات کشاورزان پای کار باشند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهر انگیز ظهر شنبه در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال گفت: اجرای رفع تداخلات طبق پیگیری‌های صورت گرفته رشد بسیار خوبی از سال ۱۴۰۱ تاکنون داشته است.

وی گفت: طبق تعهد هر شهرستان هفته‌ای دو پلاک باید به دبیرخانه کمیسیون ارسال کند تا این کار بسیار مهم اتمام و در راستای صدور سایر اراضی کشاورزی اقدام شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: با وجود کمبودهای زیاد از جمله در حوزه تجهیزات به ویژه سخت افزاری همه مدیران پای کار هستند و کار برای مردم است مردمی که انقلابی‌تر و جهادی تر هستند.

وی در خصوص صدور اسناد کشاورزی بیان کرد: تاکنون ۷۶ درصد اسناد کشاورزی دارای سند شدند.

کد خبر 6089937

دیگر خبرها

  • یک‌چهارم نهایی بعد از 20 سال بدون سرخابی‌ها!
  • مدیران استان بوشهر برای رفع مشکلات کشاورزان پای کار باشند
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • بررسی شایعه تغییر مدیریت در سرخابی‌ها توسط مالکان جدید
  • با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!
  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد