Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رزمایش محمد رسول الله(ص) در منطقه جنوب شرق با محوریت جغرافیایی و عملیاتی توسط  قرارگاه قدس در استان سیستان و بلوچستان به صورت ترکیبی در دو فاز بزرگ رزمی نظامی و مردم یاری و غیرنظامی برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار سرتیپ محمد پاکپور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رزمایش محمد رسول الله(ص) در منطقه جنوب شرق با محوریت جغرافیایی و عملیاتی توسط  قرارگاه قدس در استان سیستان و بلوچستان به صورت ترکیبی در دو فاز بزرگ رزمی نظامی و مردم یاری و غیرنظامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی زمینی سپاه افزود: در فاز رزمی و نظامی یگان‌های گوناگون عملیاتی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اعم از موشکی، توپخانه، پهپادی، بالگردی، زرهی، تخریب و انفجارات، نیروهای مخصوص و واحدهای تخصصی ـ رزمی قرارگاه قدس همه شرایط شبیه‌سازی شده درگیری‌ها و عملیات‌های واقعی را با موفقیت کامل اجرا کردند.

آغاز رزمایش "الی بیت‌المقدس 12" ‌در منطقه شرق کشور/ عملیات دفاع از کوی و برزن ‌گردان‌های بیت‌المقدسیگان‌های رزمایش «محمد رسول الله(ص)» به طور کامل مستقر شدندرزمایش بزرگ "محمد رسول الله(ص)" در منطقه جنوب شرق فردا آغاز می‌شود

وی ادامه داد: دیدار و گفت‌وگو با سران طوایف استان، توزیع صدها قلم کالای اساسی و جهیزیه، توزیع هزاران بسته کمک معیشتی، فرهنگی و ورزشی، حضور فرماندهان در مدارس، تجمع گسترده بسیجیان استان و همچنین اجرای فعالیت‌های عمرانی و خدماتی از جمله مهمترین برنامه‌های انجام شده در بخش غیرنظامی و مردم یاری این رزمایش است.

انتهای پیام/392/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان منطقه جنوب شرق محمد رسول الله ص قرارگاه قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۹۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم «اوج» و «سراج» در لایحه بودجه ۱۴۰۳ چقدر است؟

بودجه ۲۰۰ میلیارد تومانی برای سازمان اوج و سراج تعیین شده است.

 

به گزارش اعتماد، ردیف بودجه قرب بقیه‌الله یا همان قرارگاه فرهنگی-اجتماعی بقیه‌الله، از جمله ردیف‌هایی است که افزایش قابل توجهی دارد. بنا بر مصوبه سال ۱۴۰۲، این قرارگاه ۸۸۷ میلیارد تومان بودجه مصوب داشت. برای سال ۱۴۰۳، رقم بودجه این قرارگاه به یک هزار و ۱۸۴ میلیارد تومان رسیده است؛ یعنی حدود ۳۵ درصد افزایش.

البته که در جدول ۹ قانون بودجه ۱۴۰۲ که مربوط به کمک‌ها به دستگاه‌ها و نهاد‌ها می‌شود، نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان برای کمک به موسسات فرهنگی و اجتماعی ذیل این قرارگاه آمده بود. در این ردیف بودجه تاکید شده بود که این ۲۰۰ میلیارد تومان باید به صورت مساوی میان سازمان «اوج» و سازمان «سراج» تقسیم شود.

دیگر خبرها

  • سومین یادواره ۳۵۷ شهید گتوند برگزار گردید
  • آماده باش تایوان برای رزمایش احتمالی چین
  • اهمیت شهر مدینه و شخصیت رسول مکرم اسلام(ص)
  • تکریم زائران ایرانی در مدینه به خاطر حمله به اسرائیل
  • ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • سهم «اوج» و «سراج» در لایحه بودجه ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش