Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@14:51:50 GMT

برف، باران و وزش باد شدید زنجان را فرا می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۹۶۶۱

برف، باران و وزش باد شدید زنجان را فرا می‌گیرد

حسین سلطانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس بررسی نقشه های هواشناسی امروز آسمانی قسمتی ابری تا ابری را در استان داریم.
به گفته وی، از بعدازظهر در برخی مناطق با وزش باد به نسبت شدید تا سرعت ۶۰ کیلومتر بر ساعت جریان می یابد.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: از عصر و شب پنجشنبه بارش های پراکنده برف و باران در استان آغاز و فردا/جمعه/ بارش ها با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سلطانی تاکید کرد: فردا جریان وقوع کولاک برف در گردنه های کوهستانی استان  زنجان را شاهد و فعالیت این سامانه تا روز دوشنبه  هفته آینده ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: وزش باد شدید تا اوایل هفته آینده جریان می یابد و دمای هوا تا فردا/جمعه/ با افزایش نسبی  همراه می شود.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان، ایستگاه  گیلوان را با ۲۱ درجه گرم ترین و فیله خاصه با ۲ درجه زیر صفر سردترین مناطق استان در ۲۴ ساعت گذشته برشمرد.
 سلطانی، دمای فعلی شهر زنجان را هشت درجه اعلام کرد که نسبت به روز گذشته در این ساعت ۲ درجه کاهش دارد.

برچسب‌ها اداره کل هواشناسی زنجان حوادث غیرطبیعی برف و یخ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل هواشناسی زنجان حوادث غیرطبیعی برف و یخ اداره کل هواشناسی زنجان حوادث غیرطبیعی برف و یخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۹۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی

رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌ شرقی گفت: گذر امواج فرعی تراز میانی جو از بعد از ظهر دوشنبه با افزایش موقت ابر و بارش رگبار پراکنده باران در این استان، دور از انتظار نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، محمد امیدفر صبح امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این شرایط تا روز سه‌شنبه ادامه پیدا می‌کند، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی و آخرین تصاویر ماهواره‌ای، از روز چهارشنبه به تدریج سامانه بارشی وارد استان می‌شود.

وی افزود: فعالیت این سامانه موجب ابرناکی، وزش باد به نسبت شدید در بعضی نواحی به ویژه نیمه جنوبی استان و خیزش یا نفوذ گرد و خاک و در نواحی مرتفع و کوهستانی گاهی رگبار باران و غرش آذرخش می‌شود.

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: از نظر وضعیت دمایی نیز تا پایان هفته دما به طور نسبی در استان افزایش پیدا می‌کند.

کد خبر 748624

دیگر خبرها

  • هوای گیلان خنک می‌شود
  • هواشناسی ایران / رگبار شدید باران در ۲۴ استان
  • بارش شدید باران در ایلام آغاز شد
  • پیش بینی هواشناسی؛ بارش شدید باران در 15 استان کشور، از امروز تا جمعه
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه عربستان
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • وزش باد شدید و رگبار باران در تهران
  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • هشدار هواشناسی؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید