Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@07:45:25 GMT

فراخواني پويش «فجر بزرگ» در مسجد الاقصي

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۰۰۵۲

خبرگزاری آریا-خطیب مسجد الاقصی از مردم فلسطین خواست در پویش فجر بزرگ که روز جمعه در صحن‌های این مسجد برگزار می‌شود، حضور پویا داشته باشند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، خطیب مسجد الاقصی از مردم فلسطین خواست در پویش فجر بزرگ که روز جمعه در صحن‌های این مسجد برگزار می‌شود، حضور پویا داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شیخ عکرمه صبری، تصریح کرد: نامگذاری این ابتکار به عنوان «جمعه محافظان الاقصی»، دلیل مهمی دارد، زیرا محافظان این مکان مقدس از سوی اشغالگرانی که در تلاشند تا به بهانه‌های بیهوده، حاکمیتشان را بر مسجد الاقصی تحمیل کنند، تحت فشار قرار دارند.
وی همچنین افزود: کسانی که یورش‌های مختلف به مسجد الاقصی را فرماندهی می‌کنند از مقامات، وزراء، اعضای کنست و خاخام‌ها هستند، در دورانی که نظامیان رژیم اشغالگر یورش شهرک نشینان به مسجد الاقصی را تسهیل می‌کنند، محافظان مسجد الاقصی، اعم از زن و مرد، با بازداشت یا تبعید، تحت پیگرد قرار دارند، آن دسته از محافظانی که تبعید می‌شوند مدت زمان تبعیدشان از یک هفته تا شش ماه در نوسان است و این مدت قابلیت تمدید دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فلسطین مسجد الاقصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۰۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش پخت و برگرداندن «مقلوبه» در دانشگاه هاروارد

دانشجویان هاروارد همراه با دیگر دانشجویان آمریکایی در اعتراض به اقدامات و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه تجمعاتی برگزار کرده و همچون دیگر دانشجویان خواهان قطع سرمایه‌گذاری‌های دانشگاهی با رژیم صهیونیستی به دلیل این جنایات شده‌اند.

دانشجویان در اقدامی نمادین برای نشان دادن همبستگی با مردمی که در فلسطین «گرسنه» هستند، اقدام به پخت «مقلوبه»، یک غذای سنتی فلسطینی که از گوشت خورشتی، برنج و سبزیجات سرخ شده تهیه می‌شود، کردند. این غذا که برای سرو باید از ظرف برگردانده شود به عنوان نمادی برای سرنگونی رژیم صهیونیستی معروف شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • شوخی دور از ذهن ابراهیم رئیسی با محافظان خود + ویدئو
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • «همه مدیون شما هستیم» برای روز معلم در شهر اکران شد
  • پویش پخت و برگرداندن «مقلوبه» در دانشگاه هاروارد
  • ۱۰ شکاف بزرگ در روابط رژیم‌صهیونیستی با غرب طی جنگ طوفان الاقصی
  • ضربات جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • ضربه‌های جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • یمن آماده ورود به اراضی اشغالی و نبرد طوفان الاقصی می‌شود+ فیلم
  • گرامیداشت مقام معلمان در پویش #معلم_من
  • تعرض بیش از ۵۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی+ فیلم