Web Analytics Made Easy - Statcounter

معلمان فرانسوی قصد دارند روز پنجشنبه در اعتراض به سیاست‌ها و راهبردهای نامنظم دولت برای مدیریت شیوع ویروس کرونا در مدارس، اعتصاب کنند.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، در حالی که شیوع سویه امیکرون ویروس کرونا به نگرانی بزرگی در بسیاری از کشورها به خصوص فرانسه تبدیل شده است، معلمان این کشور قصد دارند امروز پنجشنبه در اعتراض به ناکامی دولت در اتخاذ سیاست های هماهنگ و منسجم برای مقابله با شیوع این ویروس در مدارس اعتصاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، معلمان فرانسوی بر این باورند که سیاست ها و راهبردهای دولت تاکنون برای حفاظت از دانش آموزان و کادر آموزشی در برابر ویروس کرونا، ناکارآمد بوده و با شکست روبرو شده است.

دولت فرانسه پیش از کریسمس قوانین جدیدی را برای مقابله با ویروس کرونا در مدارس اعلام و اجرا کرد ولی پس از انتقادات گسترده از سوی والدین و معلمان و کادر آموزشی مدارس، تاکنون دو بار این قوانین را تغییر داده است.

در حالی که تعداد موارد روزانه ابتلا به ویروس کرونا در فرانسه به بیش از ۳۷۰ هزار نفر رسیده و موارد ابتلا در مدارس نیز به سرعت رو به افزایش است، دولت قصد دارد قوانین و تدابیر جدیدی را اجرا کند.

شیوع سریع امیکرون اکنون بسیاری از مدارس را بر سر دو راهی آموزش حضوری و مجازی قرار داده است.

اتحادیه های کارگری پیش بینی می کنند که بسیاری از مدارس فرانسه امروز پنجشنبه تعطیل خواهد شد و حدود ۷۵ درصد معلمان در مدارس ابتدایی به این اعتصاب یک روزه ملحق خواهند شد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت دولت فرانسه محدودیت های کرونا خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۰۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند + فیلم
  • دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • اعتراض دانشجویان فرانسوی به نسل کشی در غزه
  • اعتصاب بی‌سابقه کارکنان فرودگاه‌های فرانسه/ صدها پرواز زمینگیر شدند
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • پنجشنبه سیاه در فرودگاه‌های فرانسه