Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، محسن بختیار روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از طرح ملی آبرسانی به ۱۲۹ روستا و چهار شهر تابعه شهرستان های نوشهر و چالوس که در منطقه مرزن آباد چالوس در دست اجراست ، گفت : مهم ترین رویکرد دولت سیزدهم اولویت دادن و به سرانجام رساندن طرح های مهم و حیاتی نیمه تمام است و این طرح هم یکی از آن ها است و باید مشکل مالی و دیگر موانع در مسیر اجرای آن برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی فراهم نبودن بسترهای لازم و نیز عدم همکاری برخی از ادارات در صدور مجوزها ، مشکل مالی و تنش های اجتماعی را از علت های تاخیر در روند اجرای این طرح ملی برشمرد و افزود : این موارد همگی دست به دست هم داد و سبب شد تا طرح در موعد مقرر به سرانجام نرسد و دود آن به چشم مردم این منطقه برود.

معاون وزیر نیرو با اظهار این که طرح دارای بخش های آبگیری ، تصفیه خانه ، خطوط انتقال و بند انحرافی است ، گفت : بخش آبگیری حدود ۸۰ درصد و خطوط انتقال آن نیز حدود ۱۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تلاش می شود تا ساخت بند انحرافی نیز  بزودی شروع  شود.

بختیار افزود : بزودی نشست م شترکی با حضور مسئولان وزارت راه و شهرسازی و وزارت نیرو در مورد علت عدم صدور مجوز انجام عملیات خطوط انتقال آبرسانی در نقاطی از پیرامون قطعه چهار آزاد راه حدفاصل مرزن آباد تا چالوس برگزار می شود که امیدوارم در آن نشست به یک نقطه نظر مشترک برای تسریع در روند اجرای  طرح برسیم .

اجرای طرح ملی آبرسانی به شهرستان های نوشهر و چالوس آبان ماه سال ۱۳۹۶ با پیش بینی اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان شروع شد و قرار بود طی چهار سال به بهره برداری برسد. 

طبق اعلام مسوولان محلی تاکنون حدود ۸۰ میلیارد تومان برای اجرای این طرح هزینه شده و در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ نیز حدود ۳۱ میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شد در حالی که میزان اعتبار مورد نیاز برای اجرای کامل آن حدود ۲۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.   

 نماینده مردم شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی نیز که در این بازدید معاون وزیر نیرو را همراهی می کرد بر ضرورت تو جه جدی تر وزارت نیرو به این طرح تاکید کرد.

محمدعلی محسنی بندپی با ابراز نگرانی از آنچه که پائین بودن کیفیت آب آشامیدنی بیشتر مناطق شهری و روستایی حوزه انتخابیه اش نامید ، گفت : با هر بارندگی متاسفانه آب آشامیدنی اغلب روستاهای نوشهر و چالوس کدر می شود به طوری که تحت هیچ شرائطی قابل نوشیدن نیست و چنین وضعیتی سبب نارضایتی بیشتر مردم این منطقه شده است و این کوتاهی ها را از چشم مسوولان و نماینده مجلس شورای اسلامی می بینند.

معاون وزیر نیرو قرار است در این سفر از تصفیه خانه فاضلاب های خانگی در منطقه شریعت آباد و تاسیسات آبرسانی چشمه گردوک نوشهر بازدید کند.

برچسب‌ها چالوس مازندران آبرسانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چالوس مازندران آبرسانی چالوس مازندران آبرسانی معاون وزیر نیرو میلیارد تومان نوشهر و چالوس طرح ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۰۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین با انتشار پیامی در ویراستی ضمن تقدیر از اهتمام وزیر محترم نیرو نوشت:

از دستور امروز جناب آقای محرابیان وزیر پر تلاش نیرو در اجابت مطالبه استان برای رهاسازی حقابه کشاورزی #دشت_قزوین از سد طالقان ممنونم.

در پی دیدار امروز استاندار قزوین با وزیر نیرو، با دستور وزیر نیرو به زودی بخشی از حق آبه کشاورزی استان از سد طالقان رها سازی خواهد شد. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • گزارش تصویری | بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»
  • معاون وزیر نیرو: امسال خاموشی نداریم
  • اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در ۱۰۰ فروشگاه نوشهر
  • کمک رسانی به حدود ٨٠٠ نفر سیل‌زده
  • وضعیت جاده‌ها/ کندوان یک‌طرفه شد
  • کندوان یک‌طرفه شد
  • کندوان یک‌ طرفه شد