Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان در حاشیه سفر مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور به سمنان ، خانه‌ی عروسک‌های کانون افتتاح و از پرتره زنده‌یاد قدرت‌اله ادیب پدر سفال استان رونمایی شد.

دکتر مهدی علی‌اکبرزاده مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در دیدار با استاندار سمنان با اشاره به لزوم توجه بیش از پیش به حوزه کودکان و نوجوانان تصریح کرد: باید توجه ویژه‌ای به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: تولید کتاب ، فیلم و نظارت بر تولید اسباب بازی از مهمترین وظایف کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور بر لزوم حمایت بیشتر از مراکز کانون در استان تاکید و اضافه کرد: ساختمان برخی از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان ، نیازمند بازسازی یا مرمت است.

استاندار سمنان نیز ددر این دیدار به اهمیت دوره کودکی و نقش آن در تربیت نسل‌های آتی کشورمان پرداخت و گفت  :باید به حوزه فرهنگ توجه ویژه‌ای صورت گیرد.‌

سیدمحمدرضا هاشمی با بیان اینکه بسیاری از اقدامات و امور فرهنگی جامعه باید از سنین‌ پایین وپایه ، برنامه‌ریزی شود افزود: بحمدلله در استان سمنان از حیث اقدامات مذهبی و دینی اقدامات بسیار خوبی به انجام رسیده است

وی با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، یک منبع موثق فرهنگی ، برای خانواده هاست گفت:  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باید در حوزه نرم افزاری تلاش مضاعفی را به انجام رساند.‌

استاندار سمنان وعده داد: تا در حوزه زیرساخت‌ها از کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان حمایت بیشتری شود.

به گزارش ایسنا در حاشیه سفر امروز دکتر مهدی علی‌اکبرزاده مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور به سمنان خانه‌ی عروسک‌ها در سمنان افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه عکس کودک و نوجوان، راه‌اندازی فروشگاه کانون، بازدبد از نمایشگاه آثار کودکان، رونمایی از پرتره زنده‌یاد قدرت‌اله ادیب پدر سفال استان، حضور در نشست شورای فرهنگی کودک و نوجوان استان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و مدیران دستگاه‌های فرهنگی حوزه‌ی کودک و نوجوان و نشست با اعضای برگزیده کانون و تجلیل از فرزندان شهدای مدافع سلامت و...از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور به سمنان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان استاندار سمنان خانه عروسک مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۰۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری



به‌گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرماندار بروجن در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه بین فرمانداری شهرستان بروجن و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان ظرفیت‌ها و جغرافیای این شهرستان مورد توجه قرار گرفت و زمینه راه‌اندازی نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در دستور کار قرار گرفته است.
کرمی افزود: ارائه خدمات تخصصی علمی و آموزشی نجوم و رصد ویژه کودکان و نوجوانان از اهداف راه‌اندازی مرکز شهرستان بروجن به‌شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان