Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  سیدکاظم زعفرانچیلر  امروز پنجشنبه در چهلمین جلسه‌ علنی فوق‌العاده اظهار کرد: شهرداری نهاد عمومی غیردولتی است که باید برای اداره شهر به سمت درآمد پایدار حرکت کند.

وی افزود: در آستانه فصل جدید اخذ وجه از سوی شهروندان هستیم که باید در این راستا منافع مردم را هم در نظر داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زعفرانچیلر بیان داشت: شهرداری نهاد عمومی غیردولتی است که باید برای اداره شهر به سمت درآمد پایدار حرکت کند و فقط به تعرفه عوارض محلی فکر نکند.

عضو شورای شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود متذکر شد: شهرداری نباید به اموال مردم نگرش حسدورزانه داشته باشد و منافع خود را از جیب شهروندان تامین کند.

رویکرد شهرداری و شورای شهر تبریز تامین رفاه و آسایش برای شهروندان است

نائب رییس شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این نشست گفت: رویکرد شهرداری و شورای شهر تامین رفاه و آسایش برای شهروندان است.

غلامرضا احمدی اظهار کرد: رویکرد شهرداری و شورای شهر تامین رفاه و آسایش برای شهروندان است.

وی ابراز کرد: ما در تعرفه عوارض محلی برای یک شهر تصمیم می‌گیریم و باید ضمن لحاظ همه جوانب، منافع عموم مردم را در نظر بگیریم.

احمدی در بخشی از سخنان خود یادآور شد: باید در شرایط اقتصادی کنونی در تصمیماتی که اتخاذ می‌کنیم، تورم حاکم بر جامعه را در نظر داشته باشیم.

تعرفه‌ باغ‌مسکونی در عوارض محلی سال ۱۴۰۱ افزایش نیابد

دبیر شورای اسلامی شهر تبریز همچنین در این نشست بر عدم افزایش تعرفه‌های باغ‌مسکونی در عوارض محلی سال ۱۴۰۱ تاکید کرد.

احد صادقی اظهار کرد: هر چقدر تعرفه عوارض محلی در خصوص باغ‌های مسکونی افزایش داده شود، مردم نسبت به ساخت و ساز باغ‌های مسکونی رغبت نشان نمی‌دهند.

وی بیان کرد: ما برای اینکه مردم را به احیای فضای سبز در باغ‌های مسکونی تشویق کنیم باید در خصوص تعرفه عوارض محلی تجدید نظر داشته باشیم.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف غلامرضا احمدی فارس تبریز شهرداری تبریز تعرفه عوارض محلی شرایط اقتصادی باغ های مسکونی نایب رئیس شورای شهر تبریز تعرفه عوارض محلی شورای شهر شهر تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۰۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی ۴ نیروگاه خورشیدی در سال جدید

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، قاسم زوکی‌نژاد در تشریح اقدامات اداره نگهداری ساختمان‌ها و خدمات عمومی اداره کل پشتیبانی اظهار کرد: با مصوبه هیئت محترم وزیران از ابتدای امسال دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۵ خدمات کشوری ملزم به تامین سالیانه ۵ درصد برق مصرفی خود از انرژی‌های تجدیدپذیر می‌باشند و ظرف مدت ۴ سال باید ۲۰ درصد برق مصرفی خود را از این طریق تامین کنند؛ در غیر این صورت آن بخش از برق مصرفی با تعرفه بسیار بالاتری در قبوض محاسبه می‌شود.

معاون مالی و پشتیبانی و رئیس کمیسیون بهینه‌سازی مصرف انرژی شهرداری مشهد افزود: خوشبختانه با نیروگاه‌های خورشیدی که احداث کرده‌ایم، شهرداری مشهد مشمول این افزایش تعرفه نشده است. البته مطابق برنامه‌ریزی صورت‌پذیرفته، توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر همچنان ادامه دارد و به‌عنوان نمونه در سال جاری ۴ نیروگاه‌خورشیدی دیگر در دست اقدام قرار دارد.

وی با بیان اینکه در حوزه مدیریت هزینه‌ها و کاهش مصرف آب به ساماندهی ظرفیت اشتراک آب نیز توجه شده است، عنوان کرد: در این زمینه با پیگیری‌های انجام‌شده افزایش ظرفیت اشتراکات آب فضای سبز محقق و این امر صرفه‌جویی ۲۰۰ میلیارد ریالی در پرداخت حق انشعاب را به دنبال داشته است.

زوکی‌نژاد تصریح کرد: در کنار این مبلغ با اصلاح تعرفه و ظرفیت قراردادی و مدیریت مصرف آب، هر ماه شاهد  بیش از ۱۰ میلیارد ریال صرفه‌جویی در قبوض ماهیانه اشتراکات آب شهرداری بوده‌ایم.

معاون مالی و پشتیبانی و رئیس کمیسیون بهینه‌سازی مصرف انرژی شهرداری مشهد ادامه داد: این درحالی است که در راستای قانون درآمد پایدار و پیگیری‌های صورت پذیرفته، سال گذشته بیش از ۱۵میلیارد ریال صرفه‌جویی در قبوض برق روشنایی پارک‌ها را شاهد بودیم.

دیگر خبرها

  • واگذاری ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانک‌ها
  • ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانک‌ها واگذار شد
  • واگذاری ۱۵۰ همت از اموال مازاد به بانک‌ها
  • خاندوزی: ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد
  • تامین منافع متقابل در تعامل ایران و کشور‌های آفریقایی
  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 
  • رئیسی: ایران در تعامل با کشورهای آفریقایی تامین منافع متقابل را دنبال می‌کند
  • راه‌اندازی ۴ نیروگاه خورشیدی در سال جدید
  • شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری