Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@22:09:21 GMT

حضور مستمر ۹ پزشک متخصص در شهرستان لالی

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۰۴۰۶

حضور مستمر ۹ پزشک متخصص در شهرستان لالی


دکتر احسان محمدی روز پنج شنبه در  گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : در حال حاضر ۹ پزشک متخصص  " قلب ، داخلی ، اطفال ، زنان ، گوش و حلق و بینی ، سونوگرافی ، چشم ، پوست و مو و ارتوپد در کلینیک تخصصی بیمارستان امید لالی به صورت تمام وقت و پاره وقت جذب و به شهروندان خدمات درمانی  ارائه می کنند  .
 محمدی افزود با ورود این متخصصان به چرخه درمان شهرستان علاوه بر رشد کیفی خدمات ارائه شده به شهروندان ، تا حد زیادی از مراجعان بیماران به مرکز استان و شهرستان های همجوار نیز کاسته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی در ادامه بیان داشت برای نخستین بار است که  پزشک متخصص گوش ، حلق و بینی و پوست و مو در شهرستان خدمات درمانی ارائه می کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان لالی در پایان ضمن توصیه به مردم جهت رعایت پروتکل های بهداشتی از آنها خواست جهت حفظ سلامتی خود و اطرافیان و پیشگیری از سویه جدید ویروس امیکرون ضمن ماسک زدن ، واکنسهای دُز دوم وسوم خود را به تاخیر نیندازند.
شهرستان لالی در ۱۷۰ کیلومتری شمال اهواز واقع شده است.

برچسب‌ها متخصص کودکان و اطفال لالی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: متخصص کودکان و اطفال لالی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی متخصص کودکان و اطفال لالی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۰۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان

به گزارش خبرنگار مهر، «بهرام عین اللهی» وزیر بهداشت امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر حادثه یا بیماری در هفت سال زندگی بچه ها رخ دهد، در بقیه عمر او باقی می ماند و می‌تواند سلامت او را مختل کند و به همین خاطر و بنابر پیشنهاد وزارت بهداشت، در هیات دولت طرحی به تصویب رسید که خدمات رایگان به کودکان در مراکز دولتی داده شود تا سلامت کودکان تامین شود و این مصوبه، به همه بیمارستان های وزارت بهداشت ابلاغ شده است.

وزیر بهداشت ادامه داد: بنا داریم با تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان، داروی مورد نیاز را تامین کنیم؛ لذا در زمینه داروی بیماری تالاسمی، افزایش تولید داشته‌ایم اما تمایلی برای استفاده از داروی خارجی وجود دارد که این را باید پزشک تشخیص بدهد.

وی ادامه داد: کمبودها را در داخل با اولویت شرکت‌های دانش‌بنیان تامین می‌کنیم.

در حال تکمیل…

کد خبر 6093984

دیگر خبرها

  • شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات
  • بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد
  • ارائه خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • نیاز ۱۹۴ بیمار هموفیلی استان همدان به داروی مستمر
  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان
  • ارائه خدمات ضروری به بیش از ۸۰۰ هزار نفر در افغانستان
  • شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان