Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزادکار المپیکی تیم ملی کشتی گفت: وزن کم کردن برایم بسیار سخت بود و نمی‌خواستم که با این کار به سلامتی خود آسیب بزنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ رضا اطری، آزادکار المپیکی کشتی کشورمان اظهار داشت: مسابقات خوبی را در مرحله مقدماتی گرفتم و با شکست تمامی رقبا به دیدار فینال راه یافتم، اما وزن کم کردن بسیار برایم سخت بود و نتوانستم برای وزن کشی امروز خود را سر وزن برسانم و احساس کردم که اگر بخواهم به هر نحوی وزن خود را پایین بیاورم سلامتی خود را در خطر می اندازم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دارنده مدال طلای آسیا تصریح داشت: از لحاظ فنی و تکنیکی در شرایط خوبی هستم اما متأسفانه تنها نقطه ضعف من وزن کم کردن های زیاد و تحلیل رفتن بدنی در مبارزات به دلیل همین موضوع بود که دیگر تصمیم گرفتم که شانس خود را در وزن ۶۱ کیلوگرم امتحان کنم. این کشتی گیر ۲۷ ساله عنوان داشت: امیدوارم که با صلاحدید کادر فنی به اردوهای تیم ملی دعوت شوم و بتوانم در وزن جدید به موفقیت برسم. دارنده مدال برنز بازی های آسیایی در پایان گفت: قوانین جدید کشتی، دیگر این اجازه را به کشتی گیران نمی دهد که وزن خود را بتوانند زیاد کم کنند که البته این کار به نفع سلامتی ورزشکاران و خود کشتی گیران است، چراکه وزن کم کردن زیاد عمر قهرمانی را کم می کنند و در آینده آسیب های شدیدی را به آن ها خواهد زد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: وزن کم کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۰۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟

برخی از کشتی‌گیران کشورمان با ملیت دیگر در انتخابی المپیک پاریس مبارزه خواهند کرد.

به گزارش فارس، مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام هنری دگلان فرانسه در حالی بهمن ماه سال گذشته برگزار شد که چند کشتی‌گیر ایرانی با ملیت‌های مختلف موفق به کسب مدال شدند.

محمد متقی‌نیا ملی‌پوش اسبق ایران و دارنده مدال برنز جوانان جهان کشتی‌گیر ایرانی بود که در وزن ۷۴ کیلوگرم برای اسپانیا کشتی گرفت و صاحب مدال طلای این مسابقات شد.

اتحادیه جهانی کشتی اسامی شرکت‌کنندگان در آخرین رویداد کسب سهمیه المپیک را اعلام کرده که نام متقی‌نیا در وزن ۷۴ کیلوگرم به چشم می‌خورد. وی در این رویداد انتخابی برای تیم‌ملی اسپانیا مبارزه خواهد کرد.

در کشتی فرنگی نیز نیکولای محمدی در وزن ۶۰ کیلوگرم برای دانمارک در این انتخابی و برای کسب سهمیه کشتی می‌گیرد.

آرش یوشیدا هم کشتی‌گیر دورگه تیم ملی ژاپن است که در ۹۷ کیلوگرم در ترکیه برای کسب سهمیه المپیک تلاش خواهد کرد. وی در انتخابی قاره آسیا مقابل امیرعلی آذرپیرا مغلوب شد و به سهمیه نرسید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟
  • روغن حیوانی و فواید آن برای سلامتی
  • کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • کامران همچنان امیدوار به المپیک (عکس)
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی بازهم به تیم ملی کشتی دعوت نشد!
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند