Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی شهریارپور پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سامان با بیان اینکه ۳۱ میلیارد ئ ۹۴۶ میلیون تومان اعتبار استانی برای این شهرستان در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۶ میلیارد و ۳۳۳ میلیون تومان از اعتبارات استانی به شهرستان سامان تخصیص داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به محور تیران - سامان - چالشتر، عنوان کرد: امسال ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شده که تاکنون ۲۵ میلیارد تومان از آن تخصیص یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری به اعتبارات متفرقه، ردیف متمرکز و منابع استانی شهرستان سامان اشاره کرد و ادامه داد: ۸۵ میلیارد تومان اعتبار از ردیف‌های مطرح شده برای این شهرستان در نظر گرفته شده که حدود ۳۰ میلیارد تومان از این اعتبار تخصیص داده شده است.

شهریارپور با اشاره به ضرورت تکمیل و بهره برداری از پروژه آبرسانی «بن» - «بروجن»، گفت: امسال اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص داده شده است.

کد خبر 5398818

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان سامان سازمان مدیریت و برنامه ریزی تخصیص اعتبار ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا مراسم تودیع و معارفه گرگان آلودگی هوا قاسم سلیمانی واکسن کرونا عکس استانها دهه فجر سویه اومیکرون کرونا حکم انتصاب شهرستان سامان میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۰۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) و در جریان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳، اظهار کرد: دوستان دولت و اعضای کمیسیون تلفیق بودجه پیشنهاد دادند که از ردیف جدول ۷ مربوط به وزارت بهداشت و درمان، ۱۰ همت از اعتبارات این وزارتخانه برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص داده شود.

وی بیان کرد: براین اساس و با موافقت دولت و در راستای تراز جداول، ۱۰ همت از اعتبارات وزارت بهداشت و درمان برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص پیدا می‌کند.

کد خبر 6092886 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان