Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور از کاهش پرونده‌های فرار از خدمت سربازان به دنبال افزایش حقوق سربازان خبر داد.

به گرازش ایمنا، حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان در حاشیه دیدار مردمی در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه با اشاره به کاهش پرونده‌های فرار از خدمت سربازی، اظهار کرد: یکی از دلایل کاهش فرار از سربازی ارتقا وضع معیشتی سربازان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چرا که آنها حقوق حداقلی دریافت می‌کردند و با تلاش ستاد کل نیروهای مسلح و حمایت مجلس، حقوق آنها چهار تا پنج برابر افزایش یافت و اگرچه قبول داریم که همچنان این حقوق متناسب با تورم نیست اما افزایش قابل توجهی داشته است.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح با بیان اینکه در برخی جرایم سربازان نیز همه چیز دست ما نیست، ادامه داد: ریشه برخی ناهنجاری‌ها به عوامل خانوادگی و اجتماعی هم مربوط می‌شود؛ مثلاً پرونده‌های مربوط به خودکشی در نیروهای مسلح بسیار کم است اما برخی موارد نادر هم که اتفاق می‌افتد بسیاری از مواقع، ریشه آن به مسائل شخصی بر می‌گردد.

وی افزود: در این پرونده‌ها دقت بسیار زیادی صورت می‌گیرد تا حقی از افراد ضایع نشود.

منبع: مهر

کد خبر 548577

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کاهش پرونده های فرار از سربازی افزایش حقوق سربازان افزایش حقوق سربازان وظیفه جزئیات افزایش حقوق سربازان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۰۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی نیروهای مسلح کشور برای پاسخگویی خطای دشمن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمادگی نیروهای مسلح کشور برای پاسخگویی خطای دشمن
  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه‌ای واحد در دادسرا‌های گلستان 
  • سربازان از این طریق امریه بگیرند
  • کاهش پرونده‌های رسوبی در سازمان قضایی نیروهای مسلح
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است