Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، دولت مالی اعلام کرد که نقض آشکار حریم هوایی این کشور توسط هواپیمای نظامی فرانسه را محکوم می‌کند.

در بیانیه صادره از سوی دولت مالی در این خصوص آمده است که قابلیت‌های دفاع ملی اخیراً به دست آمده امکان شناسایی و ردیابی مسیر هواپیما را فراهم کرده است.

«عبدالله مایگا» (Abdoulaye Maiga) سخنگوی دولت مالی در این ارتباط گفت: پس از پرواز یکی از هواپیماهای نظامی فرانسه بین «ابیجان» پایتخت ساحل عاج و شهر «گائو» واقع در شمال مالی به فرانسه شکایت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نقض آشکار حریم هوایی ما است.

سخنگوی دولت مالی در ادامه افزود: ما مسئولیت هرگونه خطری علیه عاملان چنین اقداماتی را در صورت نقض مجدد حریم هوایی مالی نمی‌پذیریم.

کد خبر 5398884

منبع: مهر

کلیدواژه: کشور مالی فرانسه نقض حریم هوایی عراق ایالات متحده امریکا قزاقستان روسیه فلسطین رژیم صهیونیستی ایران پارلمان عراق افغانستان ناتو اوکراین مذاکرات وین لبنان مسکو حریم هوایی دولت مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۰۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش اعتراضات به المپیک در فرانسه

معترضان در سراسر فرانسه در اعتراض علیه دولت حلقه‌های المپیک را هم آتش زدند.

به گزارش فارس، دو اتحادیه اصلی کارگری فرانسه روز چهارشنبه پس از راهپیمایی سیاسی سال گذشته علیه اصلاحات نامناسب بازنشستگی دولت، بار دیگر به خیابان ریختند. در مجموع 265 تجمع در سراسر کشور فرانسه برگزار شد.

معترضان شعارهای پراکنده ترویج صلح، مبارزه با ریاضت اقتصادی و فراخوان برای "اروپا محافظ تر برای کارگران" پیش از انتخابات اتحادیه اروپا را سر دادند.

معترضان طرفدار فلسطین، معترضان ضد المپیک، کشاورزانی که از تشریفات اداری بیش از حد در رابطه با قوانین زیست محیطی شاکی بودند به جمع سایر معترضان پیوستند.

در لیون، 22 نفر دستگیر و دو افسر پلیس پس از حمله افراد کلاهدار به یک بانک زخمی شدند. خشونت های مشابهی نیز در شهر غربی نانت رخ داد. پلیس اعلام کرد که 45 نفر را در پاریس دستگیر کرده و 12 افسر در جریان تظاهرات روز چهارشنبه مجروح شده اند.

برخی از معترضان برای ابراز نارضایتی از بازی های تابستانی آتی که قرار است در کمتر از سه ماه آینده آغاز شود، حلقه های موقت المپیک را به آتش کشیدند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آتش اعتراضات به المپیک در فرانسه
  • پاریس برای المپیک 2024 به یک دژ نظامی تبدیل می‌شود!
  • بسته شدن حریم هوایی پاریس در افتتاحیه المپیک
  • سوخت گیری در آسمان چگونه و چقدر طول می‌کشد؟
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • مشعل المپیک در فرانسه تحریم شد
  • مشعل المپیک درفرانسه تحریم شد
  • آشکار شدن فریبکاری غرب در پیچیدن نسخه‌ آزادی‌خواهی برای دیگران
  • تعلیق یارانه دانشگاه «سیانس پو» پاریس پس از حمایت دانشجویان از فلسطین