Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@16:16:02 GMT

حردانی از لیست فولاد خط خورد

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۰۹۶۴

حردانی مدافع راست فولاد در لیست ۱۸ نفره تیم فولادخوزستان برابر پدیده مشهد قرار نگرفته است.

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال فولاد خوزستان از ساعت ۱۶ باید در ورزشگاه فولاد آره‌نا به مصاف پدیده مشهد برود.

 

پس از اینکه جواد نکونام در کنفرانس مطبوعاتی روز گذشته اعلام کرد که مخالف انتقال حردانی به استقلال است، او را از لیست ۱۸ نفره امروز برابر پدیده مشهد خط زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که اشتباهاتی در دو دیدار اخیر فولاد داشته و باعث گل خوردن تیمش شده، امروز به میدان نخواهد رفت، اشتباهاتی که حتی می‌تواند تیم ملی را از وی بگیرد.


نکونام با خط زدن حردانی از لیست قصد دارد تا با شوکی مثبت به این بازیکن جوان، او را متوجه اشتباهاتش بکند و تمرکز را به وی بازگرداند. احسان مرادیان دروازه‌بان فولاد نیز پس از سه گل اخیری که دریافت کرده، از ترکیب خارج شده و علی غلامزاده سنگربان امروز قرمزپوشان خواهد بود.

 

فولاد پس از این دیدار باید به کرمان برود و دیدار جام حذفی را مقابل مس انجام بدهد و پس از آن دو دیدار متوالی مقابل پرسپولیس برگزار می‌کند، یکی در لیگ برتر و یکی در دیدار سوپرجام.

فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۰۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)

به گزارش ورزش سه، مهدی حسینی هافبک دفاعی تیم فوتبال تراکتور در بازی رفت مقابل فولاد خوزستان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و با 2 شوت سرکشی که به سمت دروازه کریستوفر کنت شلیک کرد سه امتیاز را برای تراکتور به ارمغان آورد.

مهدی حسینی در آن مسابقه مرد اول تراکتور بود و با نفوذهای به موقع درون محوطه فولاد خودش را در شرایط شوت‌زنی قرار می‌داد و با ضربه محکم و مهار نشدنی دو گل به ثمر رساند و ستاره میدان بود.

این مسابقه دومین دبل دوران فوتبال مهدی حسینی بود و او پیش از این زمانی که در آلومینیوم اراک توپ می‌زد با 2 گلی که مقابل نفت مسجد سلیمان به ثمر رساند زمینه ساز پیروزی دو بر یک آنها شد.

مهدی حسینی در این فصل یک گل هم مقابل شمس‌آذر به ثمر رساند تا در 23 حضور خود به عنوان بازیکن و تعویضی 3 گل با پیراهن تراکتور به ثمر رسانده باشد.

او در بازی با فولاد با انگیزه‌های خاصی به میدان خواهد رفت و به دنبال تکرار عملکرد فوق‌العاده در نیم فصل نخست خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • آشتی صلاح و کلوپ با گلی دراماتیک؛ ستاره مصری درخشید و لیورپول را نجات داد
  • دیدار گیتی پسند مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • علی کریمی و حسینی دوباره از لیست خط خوردند
  • طلسم عجیب تراکتور مقابل فولاد در اهواز
  • ستاره پرتغالی الاتحاد در لیست سیاه لیگ عربستان!
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)