Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجادى وزیر ورزش و نماینده ریاست جمهورى در جمع معتمدین و نخبگان شهرستان بندر خمیر گفت:وزارت ورزش قرارگاه مرکزی جوانان را تشکیل می دهد، ما باید جوانان را دریابیم،خودکفایى و استقلال یکى از اهداف ما براى ورزش بانوان کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سید حمید سجادی وزیر ورزش و  نماینده ریاست جمهورى، در بندر خمیر اظهار کرد: امروز فضاى مجازى کنار جوانان قرار گرفته و دچار آسیب مى شود و ما باید جوانان را دریابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وى به مشکل طلاق اشاره کرد و افزود:  مشکلات طلاق براى خانواده بسیار سخت است و نباید اتفاق بیفتند ، بعضى وقت ها ما در خواب غفلت هستیم و اتفاقات اطرافمان را نمى بینیم.

سجادى باز برنامه های دولت سخن گفت و ابزار کرد: قرارگاه مرکزى جوانان دارد شکل گیرى مى شود و مشاورین نیز  شکل گیرى شده اند.

وزیر ورزش خاطر نشان کرد: از خود ورزش مى شود هزینه بیرون آورد، ما میتوانیم از اقتصاد ورزشى استفاده کنیم.

وى عنوان کرد: طرحى در پیش رو داریم که ورزش ما بى نیاز از هر جایى مى شود و ما نیازى به منابع دولتى نداریم. ورزش جوانان میتواند موتور تولید عزت و امید باشد.

خواستار،فرماندار بندر خمیر در سفر وزیر ورزش و نماینده ریاست جمهورى به مشکلات شهرستان بندر خمیر اشاره داشت و گفت: مجتمع بندرى با پیگیرى هاى مکرر به سرعت در حال پیگیرى هست و ان شاء الله در دهه فجر بخشى را افتتاح خواهیم نمود.

وى در ادامه به بحث کشاورزى و مشکلات کشاورزان  بخش کهورستان پرداخت: مشکلات بسیارى زیاد است، نیاز مى باشد که ویژه این موضوع دیده شود.

فرماندار خمیر به مشکل مخابرات و مشکلات فیبر نورى اشاره داشت و خواهان بررسى مشکلات این موضوع شد.

خواستار به بازارچه مرز نشینان اشاره کرد و گفت: اگر بازارچه مرز نشینان راه اندازى گردد ، تحولى در این شهرستان ایجاد خواهد شد.

وى به مشکلات منازل هاى زیر کوه که بعد از هر بارندگى مشکلات خاص خودش دارد نیز اشاره داشت.

فرماندار بندر خمیر اظهار کرد: بندر خمیر منبع گردشگرى بسیار خوبى است اما منبع اعتبارى خوبى ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین صالحى امام جمعه شهرستان نیز در سفر وزیر وزرش  و نماینده ریاست جمهورى اظهار کرد: مسئول انقلابى کسى است که امید را در دل مردم زنده مى کند.

حجت الاسلام صالحی  گفت: ظرفیت هاى بسیار خوبى در بندر خمیر وجود دارد لنج داران و کشاورزان و …که همه در بندر خمیر مشهود است، اما جوانان بندر خمیر بیکار هستند و بیکارى در بندر خمیر بیداد مى کند و همین باعث مى شود که در راه قاچاق سوخت پا بگذارند.

امام جمعه بندر خمیر عنوان کرد: ما چیز جدیدى را  از دولت نمیخواهیم ، آن چیزهایى که در شهرستان ما بوده را به ما برگردانید.

سید عبدالجلیل قتالى امام جمعه موقت اهل سنت بندر خمیر مطالبات مردم را در سفر وزیر وزرش  و نماینده ریاست جمهورى  اظهار کرد: با توجه به اینکه سالهاست از افتتاح مجتمع بندرى میگذرد و فقط فاز اول به بهره بردارى رسیده خواهشمند است اقداماتى صورت گیرد فاز دوم هر چه سریعتر اقدام شود.

قتالى به موضوع آب و نصب آب شیرین کن ویژه این شهرستان اشاره کرد و گفت: مشکلات بسیارى در شهرستان مى باشد و مشکل بیکارى، با توجه به کنار دریا بودن و ظرفیت هاى شهرستان ، موتور لنج هایى که وجود دارد ، راه اندازى بازار چه مرزنشینان در دستور کار قرار بگیرد.

وى در ادامه افزود: مشکلات جاده اى بندر خمیر که تا خوزستان ادامه دارد مورد بررسى قرار گیرد، بیمارستان بندر خمیر با کمبود نیرو و دارو و فضاى ناکافى در دستور کار قرار گیرد تا اندکى از بار مشکلات مردم کمتر شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: بندر خمیر وزیر ورزش مى شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۰۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، معاون امور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سيصد و چهل کارگر ساختمانی در سال گذشته در حوادث ناشی از کار فوت کردند. رعیتی فرد افزود: اين آمار هر چند نسبت به سال 1401 ، ۲۲ نفر کاهش داشته است، اما نیاز است که تشکل‌های کارگری و کارفرمایی برای بیمه، ایمنی و آموزش کارگران اهتمام ویژه ای داشته باشند.
رعیتی فرد گفت: حوادث ناشی از کار در سال ۱۴۰۲، بیش از ۹/۵ درصد کاهش نشان می‌دهد که بطور میانگین در دو سال گذشته حدود ۷/۵ درصد کاهش یافته است.
معاون امور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۳۸ درصد حوادث کار، در کارگاه‌های ساختمانی است و حدود ۵۰ درصد فوتی ناشی از حوادث کار، در کارگاه‌های ساختمانی است.
وی ابراز امیدواری کرد با تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی و بهداشت شغلی برای کارگاه‌هایی زیر ۱۰ نفر با کمک شرکای اجتماعی، حوادث کار کاهش پیدا کند.

دیگر خبرها

  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده