Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد هاشمی شهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش‌های انجام شده، تا ظهر امروز ۱۳۴ هزار و ۲۹۴ نفر در سیستان و بلوچستان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان مثبت آزمایشگاهی دو هزار و ۶۶۲ نفر از هم استانی‌های عزیز علی رغم دریافت استانداردترین خدمات درمانی جان خود را از دست داده‌اند که یک نفر از هم استانی‌های عزیز در همین ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: همان‌گونه که قبلاً نیز اعلام شده است، موارد فوق فقط شامل موارد مثبت و تائید شده آزمایشگاهی است و برخی از بیماران که دارای علائم هستند با تشخیص بالینی پزشکان متخصص مورد درمان و مراقبت لازم قرار گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: هم اینک ۱۶ بیمار مبتلا به کرونا و ۸۷ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان سیستان و بلوچستان بستری هستند که بیشترین تعداد مربوط به دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است.

کد خبر 5398950

منبع: مهر

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان سید محمد هاشمی ویروس کرونا ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا گرگان آلودگی هوا مراسم تودیع و معارفه قاسم سلیمانی واکسن کرونا دهه فجر سویه اومیکرون کرونا لیگ برتر فوتبال ایران حکم انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۱۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان

بازدید 8 پس از آنکه سپاه پاسداران امروز در اطلاعیه‌ای از دستگیری گروهی از شبکه پشتیبانی جیش العدل خبر داد، از ساعتی تصاویری از تبادل آتش در زاهدان منتشر شده است. بر اساس گزارش‌های اولیه در پی رصد و پایش گسترده اطلاعاتی یک تیم تروریستی در خیابان کوثر زاهدان توسط نیروهای امنیتی شناسایی و به محاصره در آمده و هم‌اكنون درگیری میان نیروهای امنیتی و این تیم تروریستی در جریان است. نخستین تصاویر این درگیری که توسط محلی‌ها ثبت و منتشر شده را می‌بینید. بر اساس این تصاویر پهپاد شناسایی سپاه در حال پوشش هوایی منطقه درگیری است.

دیگر خبرها

  • سیستان‌وبلوچستان، فارس و تهران رکوددار بیشترین تعداد حوادث ترافیکی در کشور
  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان
  • عرضه صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • بازار فروش صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان
  • سفال کلپورگان هنری زیبا از بانوان سیستان وبلوچستان
  • دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان وبلوچستان
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • ارزیابی مشکلات قلبی را به ChatGPT نسپارید!
  • برگزاری آزمون کتبی تخصصی حفظ قرآن در سیستان وبلوچستان