Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، محمدحسین صفارهرندی  در یادواره شهدای سده لنجان که با عنوان «یادستاره‌ها» برگزار شد، با بیان اینکه همت بلند مسئولان سده لنجان در برگزاری بزرگداشت یادواره شهدا قابل تقدیر است، اظهار داشت: شهدا خودشان شفاعت کسانی که آنها را گرامی‌ می دارند، می کنند.

وی با اشاره به شخصیت و جایگاه سردار شهید قاسم سلیمانی، گفت: این شهید بزرگوار دارای بصیرت بود، او در وصیت‌نامه خود بارها و بارها به تبعیت از مقام معظم رهبری تاکید داشته است و این امر بیانگر بصیرت این شهید بزرگوار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفارهرندی با بیان اینکه کسی که ایمان قطعی دارد از چیزی اندوهگین نمی‌شود و به آرامش می رسد، ادامه داد: شهید سلیمانی به این بینش رسیده بود و اشتیاقش برای رفتن به منطقه عملیات در چهره‌اش موج می زد.

وی با بیان آمریکایی‌ها قصد فروپاشی کشورهای خاورمیانه را داشتند و ۴۰ کشور جدید در این منطقه ایجاد کنند، در این منطقه ایجاد کنند، افزود: شهیدان همه نقشه های امریکا را بر آب کردند و همان شهدایی که در دفاع مقدس شهید شدند مانع فروپاشی سوریه هم شدند چرا که شهدای مدافع حرم از شهدای هشت سال دفاع مقدس الگو گرفته‌اند.

هرتهدیدی در دو هزار کیلومتری کشور را به سرعت پاسخ می‌دهیم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه عمده فتوحات کشور پس از جنگ است، افزود: هر اراده پلیدی در دو هزار کیلومتری کشور قصد دست به خطر زدن داشته باشد می‌داند که به سرعت پاسخی سخت دریافت می کند.

وی ادامه داد: ما به نقطه‌ای از ایمان رسیده‌ایم که از دشمن با ظاهر فریبنده اش فرار نمی کنیم و این به ما قدرت مقابله با دشمن به بهترین شکل  را داده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ایران جزء بدترین کشورها در زمینه مدیریت کرونا بوده است، افزود: این امر طی چند ماه اخیر به خوبی مدیریت شد و ۱۲۰ میلیون دُز واکسن به کشور وارد شد و در مقابله با دشمنان موفق شده‌ایم.

وی با بیان اینکه راه حلی که شهدا نشان داده‌اند بسیار تاثیرگذار بوده است، تصریح کرد: هر تابلویی که پیش روی ما باشد و ما را به سمت وفاداری به اسلام هدایت کند، موفقیتها بیشتر می‌شود.
تامین منابع کشور رو به گسترش است

صفارهرندی با بیان اینکه اقداماتی که در دولت در همین مدت کوتاه صورت گرفت نتایج خود را نشان می‌دهد، منابع تامین کشور را در حال گسترش یافتن است، یکی از این راه ها فروش نفت است که بیشتر از گذشته انجام می‌شود و پول آن وارد کشور می‌شود.

وی با بیان اینکه میزان تقاضای خرید نفت ایران از تولید پیشی گرفته است، گفت: برخی از این مشتریان از کشورهای اروپایی هستند که تقاضای خرید نفت را دارند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد:  ایجاد چنین شرایطی به این علت نیست که آنهایی که آمدند سیاستمدارتر هستند بلکه به این علت است که راه را درست رفته‌اند و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب بوده که ما را با سرافرازی عبور داده و این هدایت ها دوای درد است.

صفارهرندی در ادامه با اشاره به آخرین نتایج اعلام شده از سوی موسسه جهانی که وضعیت اقتصادی کشورها را رصد می‌کند، افزود: پژوهشهای این موسسه بین المللی نشان می‌دهد که وضعیت اقتصادی ایران بیش از ۶ درصد رشد خواهد داشت و این به این معنا است که برخی از بیکاری ها و رکود ساماندهی می‌شود.

وی همچنین به گزارش صندوق بین المللی پول اشاره کرد و افزود: بر اساس اعلام این صندوق، اقتصاد ایران از اقتصاد ترکیه و عربستان با یک هزار و ۸۰ میلیارد دلار پیشی گرفته و تولید ناخالص ایران رتبه هفتم جهان را به خود اختصاص داد و این در شرایطی است که رذالت‌های دشمن و تحریمها را داریم و این نشان می‌دهد وقتی دولت کار نمی کرد یک عده کار می کردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با بیان اینکه مردم اصفهان و منطقه لنجان از چالش کم آبی گلایه دارند، گفت: بخشی از این مشکلات با تدابیری که اتخاذ خواهد شد برطرف می‌شود که از جمله آن اجرای طرح انتقال آب است.

وی تاکید کرد: مردم این منطقه بدانند که دیده شده‌اند و مشکلاتشان به زودی برطرف خواهد شد.

در ادامه  حمید شهبازی شهردار سده لنجان اظهار داشت: در ابتدا بنا بود که این یادواره همزمان بادومین سالروز شهادت سردار سلیمانی برگزار شود که با توجه به مشکلاتی که به وجود آمد ممکن نشد.

وی با بیان اینکه عزم همگانی برای برگزاری این یادواره بین مسئولان شهرستان لنجان ایجاد شد، ابراز داشت: باید توجه داشت که شهر سده لنجان حدود ۶۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و مردم این شهر در همه عرصه‌ها خوش درخشیدند و منشا خیر وبرکت زیادی بودند.

شهردار سده لنجان با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل جوان از اهداف برگزاری این یادواره بوده است، تصریح کرد: از این رو برگزاری این دست یادواره‌ها را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به اینکه فضاسازی و تزئینات شهری نیز برای برگزاری این یادواره در دستور کار بود، اضافه کرد: شهر به تمثال شهدا، المان‌های عنوان برنامه و اشعار مرتبط با شهدا مزین شد و در آینده نیز این امر را در دستور کار داریم و تمثالهای دائمی شهدا را در این شهر نصب خواهیم کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده ۵۹ شهید شهر سده لنجان و مدال آوران ورزش جهان از جمله سعید شریفی، یکتا جمالی، رسول معتمدی و سهراب مرادی تجلیل به عمل آمد.

48

کد خبر 1592221

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان اصفهان زاینده رود عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام سده لنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۱۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد

ایسنا/کرمان یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان با حضور معاون رئیس جمهور در شهرستان انار برگزار شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ظهر امروز ۱۴ اردیبهشت ماه در این مراسم نقش روحانیت در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را بسیار موثر دانست و گفت: در کشور ۱۵۶ روحانی از شهدای ترور و ۱۹۳ روحانی جاوید الاثر داریم.

دکتر سیدمحمد حسینی افزود: ۳۰۰۰ روحانی جانباز و ۳۰۰ روحانی آزاده داریم که هم کار تبلیغی و هم کار رزمی انجام می‌دادند، شهید سعید بیاضی‌زاده اولین شهید روحانی مدافع حرم از استان کرمان است.

وی با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی در سرزمین اشغالی فلسطین، عنوان کرد: طوفان‌الاقصی هیمنه رژیم صهیونیستی که از سوی آمریکا و غرب حمایت می‌شود را فرو ریخت و از جنبه‌های سیاسی، نظامی، امنیتی و اطلاعاتی شکست خورد.

حسینی همچنین گفت: عملیات وعده صادق ثمره خون شهداست و خون شهدا جوششی دارد که اثر خود را خواهد گذاشت، خون مردمان غزه باعث بیداری ملت‌ها و ده‌ها دانشگاه در آمریکا و دیگر کشورها شده است.

معاون رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: این دولت انقلابی با روحیه جهادی و انقلابی در عرصه‌های مختلف کار می‌کند تا وضعیت اقتصادی کشور بهبود پیدا کند از جمله کارهای زیربنایی آب‌رسانی از خلیج فارس به سمت فلات‌ مرکزی و استان‌هایی است که تشنه آب هستند.

امام جمعه شهرستان انار نیز در این مراسم گفت: مردم شهرستان انار حضور پررنگی در صحنه‌های انقلاب داشتند و ۱۲۳ شهید تقدیم کرده‌اند.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی حضور طلاب و روحانیون در جبهه‌های دفاع مقدس را حضوری تاثیرگذار و اساسی دانست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدا همراه با تشییع پیکر شهید«فیضی زاده»
  • یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان نیر
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • پیش بینی ۲۲۱ شعبه اخذ رأی ‌در سمیرم و لنجان
  • مرحله دوم انتخابات در حوزه‌های انتخابیه سمیرم و لنجان برگزار می‌شود
  • بدهی ۶۰ همتی به شرکت گاز مربوط به صنایع عمده کشور است، نه فقط پتروشیمی ها
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در سمیرم و لنجان ۲۱اردیبهشت برگزار می‌شود
  • سومین یادواره ۳۵۷ شهید گتوند برگزار گردید
  • خردادماه، یادواره شهید مغفوری در کرمان برگزار می‌شود/ تجلیل از شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور