Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@08:25:23 GMT

گزارش زنده؛ نفت مسجد سلیمان صفر _ استقلال یک

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۱۲۳۷

گزارش زنده؛ نفت مسجد سلیمان صفر _ استقلال یک

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر به مصاف استقلال رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز پنجشنبه _۲۳ دی ماه_ تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در ورزشگاه بهنام محمدی رو در روی استقلال قرار گرفت که این دیدار با تساوی بدون گل در نیمه اول پیش می‌رود.

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و استقلال

ورزشگاه: شهید بهنام محمدی

داوران:

ترکیب تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان: علی محسن زاده، مجید عیدی، میثم نقی زاده، میرهادی میرجوان، علیرضا دغاغله، مجتبی لطفی، مسلم مجدمی، میلاد باقری مصطفی نائیج پور، مهرداد هدایتیان، محمد بلبلی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی: حمیدرضا عبداللهی

ترکیب تیم فوتبال استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، زبیر نیک‌نفس، جعفر سلمانی، رودی ژستد، سبحان خاقانی و امیرحسین حسین‌زاده

سرمربی: فرهاد مجیدی

کارت زرد:

کارت قرمز:

گل‌ها:

‌استقلال: امیرحسین حسین زاده (دقیقه ۱۵)

شرح بازی: نفت مسجد سلیمان چهار نفر از بازیکنان خود را در اختیار ندارد، هواداران روی تپه‌های اطراف ورزشگاه ایستادند و بازی را تماشا می‌کنند. بازی تا دقیقه ۱۰ بیشتر میانه‌های میدان جریان دارد.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۲: باقری پرتاب اوتی بلند داشت که ضربه سر محمد بلبلی با اختلاف کم از کنار دروازه استقلال بیرون رفت.

شرح گل:

دقیقه ۱۵: روی دفع ناقص مدافع نفت مسجد سلیمان توپ به امیر حسین حسین زاده رسید و این بازیکن هم با شوتی یک ضرب گل نخست استقلال را به ثمر رساند.

کد خبر 548603

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال باشگاه استقلال استقلال تهران استقلال تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نفت مسجد سلیمان تیم فوتبال حسین حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۱۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعت‌نفت اولین شکست محرم با مس را رقم زد

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان در چارچوب هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در نهایت با برتری یک بر صفر صنعت نفت به پایان رسید.

دو تیم با شرایط متفاوت پا به این دیدار گذاشتند. صنعت‌نفت به دنبال فرار از بحران و زنده نگه داشتن آخرین شانسش برای ماندن در لیگ برتر بود و در سمت مقابل مس رفسنجان تحت هدایت محرم نویدکیا در نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب کرده و به دنبال تداوم این روند بود.

تیم میزبان خیلی زود در دقیقه ۱۹ موفق شد دروازه مس را باز کند. علی یوسف مهاجم عراقی صنعت نفت با یک شوت تماشایی از میانه زمین توپ را به زیر طاق دروازه حامد لک فرستاد تا او با یک سوپرگل، ۳ امتیاز مهم را به حساب صنعت نفت واریز کند.

محمدرضا مهدی‌زاده با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه ۸۶ از زمین بازی اخراج شد.

با این نتیجه تیم فوتبال مس رفسنجان با ۳۱ امتیاز در رتبه دهم قرار گرفت و در مقابل صنعت نفت با ۱۹ امتیاز در رتبه شانزدهم ماند.

گروه داوری: پیام حیدری، حسین مرادی و عباس پورحمیدی و امیر ایار/ ناظر: حسین خانبان

ترکیب ابتدایی صنعت نفت آبادان:

پیام پارسا، میثم تهی‌دست، عرفان قهرمانی، مصطفی نائیج‌پور، طالب ریکانی، امیر محمد پناهی، صادق بارانی، حسین سنگیرگیر، حسین شنانی، یوسف کی‌شمس و علی یوسف.

سرمربی: فراز کمالوند

ترکیب ابتدایی مس رفسنجان:

حامد لک، محمد نژادمهدی، مجید نصیری، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی‌محمدی، محمدرضا مهدی‌زاده، عرفان شهریاری، سعید واسعی، محمدمهدی محبی و سجاد شهباززاده.

سرمربی: محرم نویدکیا

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • پیروزی نفت آبادان درلیگ برتر فوتبال
  • صنعت‌نفت اولین شکست محرم با مس را رقم زد
  • سپاهان 0-0 استقلال خوزستان / گزارش زنده
  • خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن
  • فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت «رزما» اعلام شد
  • عاشقانه «نیلگون» با مثلث فروتن، حجار و درخشانی می‌آید
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۷‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • معضل کانال‌های فاضلاب رو باز در مسجد سلیمان استان خوزستان