Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@03:23:03 GMT

آلومینیوم و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۱۳۵۲

آلومینیوم و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند

گروه استان‌ها- دو تیم آلومینیوم اراک و سپاهان اصفهان در پایان نیمه نخست با نتیجه صفر بر صفر به رختکن رفتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، در هفته پانزدهم و پایانی نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 15 آلومینیوم اراک در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک میزبان تیم فوتبال سپاهان اصفهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم آلومینیوم اراک با نظر رسول خطیبی با ترکیب پورحمیدی،رامتین سلیمان‌ زاده، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، پوریا آریاکیا، سید مصطفی احمدی، امیر نوری، اسماعیل شریفات، محمد علینژاد، میثم آقایی و محمدامین اسدی به مصاف طلایی پوشان اصفهان رفته است.

همچنین  محرم نویدکیا ترکیب تیمش برای دیدار برابر آلومینیوم را مشخص کرد و بر همین اساس سپاهان اصفهان امروز با ترکیب کریستوفر کنت، گئورگی ولسیانی، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد کریمی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، محمدرضا حسینی و سجاد شهباززاده به میدان رفته است.

براساس تصمیم کمیته داوران این مسابقه را «مهدی سیدعلی» با کمک «سعید علی نژادیان» و «فرهاد مروجی» و حضور «عباس راکی» به عنوان داور چهارم قضاوت خواهد کرد و «سعید بطحائی» ناظر داوری این دیدار هستند.

هرچند اراکی‌ها تلاش داشتند تا بازیشان را به حریف تحمیل کنند اما دفاع و دروازه‌بان سپاهان اجازه گل زنی به تیم آلومینیوم نداد.

ترکیب دو تیم آلومینیوم اراک و سپاهان اصفهان مشخص شدنویدکیا: آلومینیوم لیگ را با نتایج خوبش شوکه کرده است/ در حال حاضر نیازی به بازیکن جدید نداریم

این درحالیست که در روزی که وزش باد در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک شدت داشت بازی نسبتا متعادلی از دوتیم به نمایش درآمد و هیچ یک از تیم‌ها موفق به گلزنی در این بازی نشدند.

از سوی دیگر تیم سپاهان هم برای باقی ماندن در کورس رقابت صدرنشینان برای امتیازگیری وارد زمین شده و همه حملات این تیم از سوی اراکی‌ها دفع شد تا در نهایت با پایان 45 دقیقه قانونی و یک دقیقه وقت اضافه دوتیم با نتیجه بدون گل به رختکن بروند.

انتهای پیام/711/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آلومینیوم اراک تیم آلومینیوم سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۱۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی

 داور بازی آلومینیوم اراک - پرسپولیس در جام حذفی اعلام شد. 

به گزارش تابناک ورزشی واعلام کمیته داوران، امیر عرب‌براقی به عنوان داور بازی آلومینیوم اراک - پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی انتخاب شد.

عرب‌براقی امسال ۲ بازی پرسپولیس در لیگ برتر را سوت زده که این تیم مقابل تراکتور به برتری یک بر صفر رسید و در دیدار با استقلال خوزستان ۲-۲ متوقف شد.

این بازی روز جمعه هفتم اردیبهشت از ساعت 18:15در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار خواهد شد. 

 

 

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • شرایط مبهم پرسپولیس برای سفر به اراک؛ برزخ عجیب اوسمار!
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!