Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@17:43:10 GMT

اجرای ۲۱۷ برنامه در قالب کنگره ملی شهدای لرستان

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۱۳۸۰

اجرای ۲۱۷ برنامه در قالب کنگره ملی شهدای لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مرتضی کشکولی امروز پنج شنبه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لرستان با اشاره به برگزاری کنگره ملی شش هزار و ۵۴۴ شهید لرستان اظهار داشت: در قالب این کنگره، ۲۱۷ برنامه با اعتبار ۷۲ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به برگزاری این کنگره در اواخر سال ۱۴۰۱ و یا اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ عنوان کرد: در قالب این کنگره ساخت ۳۸ فیلم و مستند در حوزه ایثار و شهادت در نظر گرفته که ۱۵ مورد از آنها در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) با اشاره به تالیفات و چاپ کتاب نیز بیان داشت: ۷۵۲ کتاب باید چاپ شود که تا کنون ۴۰ درصد این امر تحقق پیدا کرده است.

سردار کشکولی بیان داشت: همچنین قرار شده که در قالب این کنگره، با سه هزار و ۵۹۵ خانواده شهید استان دیدار و سرکشی داشته باشیم که تا الان هزار و ۴۳۸ مورد تحقق پیدا کرده است.

وی با اشاره به طرح ضبط تاریخ شفاهی شهدا و خانواده شهدا در استان گفت: تا کنون ۷۵۰ مورد ضبط برنامه در این رابطه داشته‌ایم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) با اشاره به چاپ ۴۵۴ مورد کتاب از شهدای شاخص لرستان گفت: همچنین قرار شده که هزار و ۴۱۴ مورد یادمان شهدا در لرستان برگزار شود که از این تعداد تا کنون ۵۷۰ مورد برگزار شده است.

سردار کشکولی بیان داشت: در مجموع برنامه‌های مدنظر در قالب کنگره ملی شش هزار و ۵۴۴ شهید لرستان، ۲۲ درصد پیشرفت کاری دارد.

وی با اشاره به شناسایی ۱۵۰ نخبه در بین فرزندان شهدای استان و بر ضرورت حمایت از آنها تاکید کرد.

کد خبر 5398915

منبع: مهر

کلیدواژه: کنگره شهدا ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا گرگان آلودگی هوا مراسم تودیع و معارفه قاسم سلیمانی واکسن کرونا دهه فجر سیستان و بلوچستان لیگ برتر فوتبال ایران حکم انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۱۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت

نماینده آستان قدس رضوی با اشاره به اجرای ۳۵۰ برنامه محوری در سراسر کشور در دهه کرامت گفت: ویژه‌ترین برنامه‌ این دهه برگزاری دومین کنگره جهانی حضرت رضا(ع) خواهد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام خسرو‌جردی در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، گفت: محور اصلی برنامه‌های دهه کرامت موضوع نشاط اجتماعی، زیست عفیفانه و بسط خدمت کریمانه است.

وی با اشاره به اینکه 350 برنامه محوری در سراسر کشور برنامه‌ریزی شده است، بیان کرد: از جمله ویژه‌ترین برنامه‌ها می‌توان به برگزاری دومین کنگره جهانی حضرت رضا(ع) اشاره کرد.

نماینده آستان قدس رضوی با بیان اینکه "درصددیم کیفیت و محتوای فرهنگی جشن‌ها را تقویت کنیم."، عنوان کرد: در استان‌های مختلف کشور برنامه‌هایی با محوریت خدمات اجتماعی خواهیم داشت.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نیز در این جلسه گفت: به‌مناسبت دهه کرامت بزرگترین اجتماع دختران و جشن تکلیف دختران در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عرفاتی با اعلام اینکه "در تهران حدود 5 هزار نفر خادمیار رضوی خواهیم داشت."، افزود: همچنین تجمع خادمیاران رضوی در مصلای امام علی(ع) آستان مقدسه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی آستان قدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تأکید کرد: برنامه شاخص ما نیز برنامه ویژه دختران و مادران است که همراه با یکدیگر وارد حرم مطهر حضرت عبدالعظیم می‌شوند که ان‌شاءالله بتوانیم پیوند خانواده ناب را اجرا کنیم.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • شهدا معلم همیشگی شرافت و نماد اعتلای اخلاق و غیرت هستند
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»