Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان-  نورالدین سلطانیان گفت:از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا تعداد یک میلیون و ۳۰۴ هزار و ۵۵۱ نفر موارد ابتلای قطعی و مشکوک به کرونا در استان اصفهان شناسایی شدند.

همچنین در این بازه زمانی تعداد کل موارد ابتلای قطعی به کرونا در استان ۴۳۰ هزار و ۳۱۱ نفر و موارد مثبت ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته را ۱۲۷ نفر گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مروجی گفت: تعداد ۱۸۹ هزار و ۸۴ نفر تعداد کل بستری شدگان کرونا از ابتدا تاکنون بوده و ۵۶ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته بستری شده‌اند.

در حال حاضر ۲۳۴ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان بستری هستند که از این تعداد ۳۵ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

مروجی می‌گوید تعداد کل بهبود یافتگان کرونایی از ابتدا تاکنون ۱۲۷ هزار و ۷۸۲ نفر هستند و تعداد بیماران ترخیص شده جدید در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۵۳ نفر بوده است.

همچنین تعداد ۱۱ هزار و ۱۵ نفر آمار کل فوت شدگان قطعی و شش هزار و ۳۴۰ نفر فوت شدگان مشکوک به علت کرونا از ابتدای همه‌گیری این ویروس در استان اصفهان بوده است.

به گفته مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر در استان اصفهان آمار مرگ و میر بیماران قطعی به کرونا یک مورد و تعداد فوتی‌های مشکوک به کرونا نیز چهار نفر گزارش شده است.


انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی آمار مبتلایان به کرونا فوت بیماران کرونایی استان اصفهان ۲۴ ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۱۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی ایمنی حدود ۱۵۰۰ بوستان در پایتخت و شناسایی بیش از ۱۵ هزار مورد ناایمن

سرپرست دبیرخانه HSE شهر تهران از ارزیابی ایمنی حدود ۱۵۰۰ بوستان در پایتخت خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید سجاد موسوی درباره نظارت سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بر ایمنی بوستان‌های پایتخت، گفت: با توجه به حضور گسترده شهروندان در ایام بهاری در بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران و در راستای پیشگیری از وقوع حوادث و صیانت از جان شهروندان، طرح ارزیابی ایمنی بوستان‌های پایتخت به اجرا درآمد. 

وی با بیان اینکه این طرح توسط ادارت HSE واحدهای تابعه شهرداری تهران با نظارت مستمر دبیرخانه HSE اجرا شد، گفت:  در این طرح  تعداد ۱۴۸۵ بوستان مورد بازرسی تخصصی HSE قرار گرفت و با در نظر گرفتن مخاطرات و الزمات قانونی تعداد ۱۵ هزار و ۶۱۴ موارد ناایمن در این بوستان‌ها شناسایی شد که بر اساس پیگیری های صورت گرفته از تعداد مذکور هفت هزار و ۷۷۷ مورد رفع و ایمن‌سازی شد و موارد باقی‌مانده نیز در حال پیگیری و رفع است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارزیابی ایمنی حدود ۱۵۰۰ بوستان در پایتخت و شناسایی بیش از ۱۵ هزار مورد ناایمن
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • قطعی موقت جریان برق در ۳ شهرستان گیلان
  • اطلاعیه قطعی گاز در شهرستان آمل
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • اطلاعیه قطعی گاز در هوراند و کلیبر
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد