Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی‌اکبر عزیزی روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی استان یزد با اشاره به گستردگی آسیب‌های اجتماعی افزود: کودکان‌ کار، زنان آسیب‌دیده اجتماعی و کارتن خواب‌ها بخشی از آسیب‌های اجتماعی است که باید در استان برای آن تدابیری اندیشیده شود.

وی با قدردانی از تلاش مدیرکل سابق بهزیستی یزد ادامه داد: خدمت به مردم به خصوص در این مجموعه نعمت بزرگ الهی است که عمر آن کوتاه است و یک مدت کوتاه در اختیار انسان گذاشته می‌شود که بتواند خدماتی را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول خاطرنشان کرد: به ویژه در حوزه بهزیستی افرادی نیازمند خدمت و کمک هستند و در واقع در این حوزه اجرتان بالاتر خواهد بود و به مجموعه بهزیستی استان تبریک می‌گویم که توفیق صادقانه دارند و در این حوزه خدمت می‌کنند.

عزیزی با بیان اینکه نیّت مسئولان در کار و خدمت به مردم به خصوص در بهزیستی باید همواره امری خدایی باشد گفت: آنچه ما انجام می‌دهیم باید با رضایت خدا باشد و نیّت که خدایی باشد در این صورت خدا به آن برکت خاصی می‌دهد.

همچنین مشاور رییس و سرپرست حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور با قدردانی از تلاش‌های مدیرکل سابق این مجموعه گفت: بهزیستی، خانه  جامعه هدف محسوب می‌شود و مددجویان ما ملجا و پناهشان بهزیستی است.

اصغر کاظمی، پایین بودن بودجه بهزیستی، سختی کار و پایین بودن حقوق کارکنان بهزیستی را یادآور شد و گفت: سال‌‍هاست که از همکاران و سختی کار آنها غافل شدیم باید بیش از قبل به آن عنایت لازم صورت گیرد.

وی، بهبود مزایای کارکنان بهزیستی را از جمله اولویت‌ها ذکر کرد و گفت: دسترسی مددجویان به مدیرکل و کارکنان باید ساده باشد، کارمندان با مددجویان با برنامه مدون و خاص همکاری کنند و هدف خدمت به جامعه باشد.

این مسئول،بیان کرد: اخلاص در کار را جاری و ساری کنید  قطعاً رزق معنوی و سلامتی و فرزند صالح جز برکت های خدمت در سازمان بهزیستی است.

کاظمی، فرصت خدمت در بهزیستی را محدود بیان کرد و یادآور شد: باید از این فرصت محدود که در اختیار ماست استفاده کنیم و مهم تکلیفی است که بر گردن ماست.

در  این مراسم طی حکمی از سوی رییس سازمان بهزیستی کشور، رضا ابهت به عنوان سرپرست بهزیستی استان یزد معرفی شد و از تلاش دکتر علی‌محمد عطابخش از جانبازان استان قدردانی به عمل آمد.

رضا ابهت دانش‌آموخته رشته پزشکی عمومی و دارای مدرک دکترای تخصصی(PHD) طب سنتی از دانشگاه شهید صدوقی یزد است.

وی دارای چندین سال تجربه مدیریت در بهزیستی استان یزد از جمله رییس بهزیستی شهرستان مهریز سال ۸۳، رییس بهزیستی شهرستان یزد سال ۹۰ و رییس بهزیستی شهرستان اشکذر سال ۹۲ است.

استان یزد یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت دارد که حدود ۴۰ هزار نفر آنها از خدمات این نهاد حمایتی استفاده می‌کنند. 

برچسب‌ها آسیب های اجتماعی کارتن خوابی مراسم معارفه یزد سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی کارتن خوابی مراسم معارفه آسیب های اجتماعی کارتن خوابی مراسم معارفه یزد سازمان بهزیستی کشور آسیب های اجتماعی سازمان بهزیستی بهزیستی استان استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۱۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد ما برای ارتقاء بهداشت روانی باید جامعه‌محور شود

ایسنا/خراسان رضوی رئیس شورای استانی خراسان رضوی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره گفت: رویکرد پیش روی ما برای رشد دادن و زمینه‌سازی برای ارتقاء بهداشت روانی و پیشگیری از آسیب‌های متعدد از جمله تغییر سبک زندگی، اگر جامعه‌محور نشود، در پیشگیری و حل بحران‌ها موفق نخواهیم بود.

سید محسن اصغری نکاح امروز، ۷ اردیبهشت‌ماه در همایش روز روانشناسی و مشاوره با شعار «روانشناسی در خدمت جامعه» که در مرکز همایش‌های شهدای سلامت مشهد برگزار شد، اظهار کرد: امروزه در پزشکی، سبک زندگی و پیشگیری و آسیب‌زدایی مبتنی بر آن جزء محورها و راهبردهای اساسی شده است. نمی‌توانیم با مسائل عاطفی، هیجانی و روانشناختی سر و کار داشته باشیم اما سراغ سبک زندگی نرویم؛ نمی‌توانیم روانشناس باشیم و برای شناخت چالش‌های روانشناختی جامعه تنها در کلینیک بنشینیم.

وی افزود: رویکرد پیش روی ما برای رشد دادن و زمینه‌سازی جهت ارتقاء بهداشت روانی و پیشگیری از آسیب‌های متعدد از جمله تغییر سبک زندگی، اگر جامعه‌محور نشود، در پیشگیری و حل بحران‌ها موفق نخواهیم بود.

رئیس شورای استانی خراسان رضوی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ادامه داد: راهبرد سازمان نظام روانشناسی جامعه‌محور بودن است و در این جامعه‌محوری تعامل با سازمان‌ها و نهادهایی که مسئولیت دارند جزء اساسی‌ترین موضوعات است.

اصغری نکاح اضافه کرد: استان خراسان رضوی یک کلان‌استان بوده و شورای استانی باید به صورت ویژه دیده شود. بیشترین حجم همکاران دارای عضویت، پروانه و کلینیک‌ها پس از تهران در خراسان بوده و اساتید بزرگی در خراسان و مشهد وجود دارند.

وی خاطرنشان کرد: ۷۹۶ نفر در استان در آزمون صلاحیت حرفه‌ای نمره قبولی کسب کرده‌اند و این افراد باید توسط شورای استانی خراسان رضوی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره مورد مصاحبه قرار بگیرند. رویکرد ما مشاوره همگانی بوده و جدا از نام دانشگاه‌ها و موسسات، صلاحیت‌های حرفه‌ای دیده می‌شود.

دانشیار گروه آموزشی روانشناسی مشاوره و تربیتی دانشگاه فردوسی مشهد تصریح کرد: امروزه همکاران ما از نظر ارائه خدمات با توجه به هزینه‌های بسیار سنگین جاری جهاد می‌کنند. زمانی هویت روانشناسی را برای جامعه احراز می‌کنیم که خدمات ارزنده‌ای به جامعه بدهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رویکرد ما برای ارتقاء بهداشت روانی باید جامعه‌محور شود
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجهی به آسیب‌های اجتماعی
  • پیشگیری از بروز بیماری‌های قلبی با داشتن سبک زندگی سالم
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجه به آسیب‌های اجتماعی
  • پیشگیری از بیماری های قلبی با سبک زندگی سالم