Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس عصر امروز در جلسه نخبگان، علما، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و جمعی از اقشار مردم با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور اظهار داشت: دغدغه‌های ایشان را نسبت به هرمزگان دیدم و شنیدم و خیالمان بابت توجه ایشان به پیشرفت هرمزگان راحت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مشکل فقر استان موضوع بسیار مهمی است چرا که در سال ۹۷ رتبه سوم فقر کشور را داشتیم اما در سال اخیر رتبه اول را دارد.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه ظرفیت بالای هرمزگان زیبنده این وضعیت نیست، گفت: مردم هرمزگان انتظار دارند در حوزه‌های عالی کشور در لایه‌های بالاتر حضور داشته باشند و ما نیروهای خوبی داریم و از آنها استفاده کنید.

عبادی‌زاده افزود: فعال‌سازی بازارچه‌های مرزی و ظرفیت قانونی کالاهای ملوانی فراهم شود.

وی ادامه داد: در حوزه بهداشت و سلامت بسیاری از مردم ما با وضعیت غم‌انگیزی به یزد و شیراز و تهران می‌روند و از شما می‌خواهیم وضعیت درمان استان ارتقا پیدا کند.

عبادی‌زاده تصریح کرد: هرمزگانِ کنار دریا تشنه است و در بسیاری از مناطق با تانکر آبرسانی می‌شود و ما انتظار داریم فکری شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه مرزنشینان ما را با طرح رزاق توانمند کنید، افزود: توسعه سواحل مکران مورد تاکید رهبری معظم انقلاب است و تاسیس سریع‌تر سازمان توسعه سواحل مکران انجام گیرد.

وی افزود: تردد خودروهای مناطق آزاد هم خبر خوشی باشد که از سوی شما به مردم ما داده شود.

عبادی‌زاده در پایان گفت: استفاده از ظرفیت هرمزگانی‌ها در صنعت موجود در استان بیشتر شود و تاسیس دانشگاه صنعتی و علوم و فنون دریایی سوغات سفر شما باشد.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز عبادی زاده هرمزگان عبادی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۱۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس

غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این نمایشگاه در   ۳۰ غرفه شامل؛ بهداشت، درمان، اورژانس، مشاوره و حوزه‌های مختلف درمانی برپا شده است.

جاودان افزود: این غرفه  ها دو روز ادامه دارد.

وی گفت: در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

این نمایشگاه تا جمعه ۷ اردیبهشت در بلوار ساحلی بوستان غدیر (زیر پرچم ) از ساعت ۱۷ تا ۲۲  جهت بازدید عموم مردم دایر است .

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • توسعه اقتصاد دریا و شعار سال اولویت‌های اصلی هرمزگان در سال جاری
  • تاسیس رشته‌های جدید ‌ متناسب با ظرفیت‌های هرمزگان در دستور کار است
  • دولتمردان باید میزان تصدی‌گری خود در عرصه اقتصاد را کاهش دهند
  • مردم باید ثمره دوستی ایران و چین را در مظاهر توسعه مشاهده کنند