Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@11:30:41 GMT

گزارش زنده؛ نفت مسجد سلیمان صفر _ استقلال ۲

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۱۶۴۵

گزارش زنده؛ نفت مسجد سلیمان صفر _ استقلال ۲

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر به مصاف استقلال رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز پنجشنبه _۲۳ دی ماه_ تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در ورزشگاه بهنام محمدی رو در روی استقلال قرار گرفت که نیمه اول با پیروزی یک بر صفر استقلال تمام شد.

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و استقلال

ورزشگاه: شهید بهنام محمدی

داوران:

ترکیب تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان: علی محسن زاده، مجید عیدی، میثم نقی زاده، میرهادی میرجوان، علیرضا دغاغله، مجتبی لطفی، مسلم مجدمی، میلاد باقری مصطفی نائیج پور، مهرداد هدایتیان، محمد بلبلی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی: حمیدرضا عبداللهی

ترکیب تیم فوتبال استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، زبیر نیک‌نفس، جعفر سلمانی، رودی ژستد، سبحان خاقانی و امیرحسین حسین‌زاده

سرمربی: فرهاد مجیدی

کارت زرد:

نفت مسجد سلیمان: مسلم مجدمی (دقیقه ۴۲)، محمد بلبلی (دقیقه ۵۲)

استقلال: یامگا (دقیقه ۳۷)

کارت قرمز:

گل‌ها:

استقلال: امیرحسین حسین زاده (دقیقه ۱۵ و ۵۲)

شرح بازی: نفت مسجد سلیمان چهار نفر از بازیکنان خود را در اختیار ندارد، هواداران اطراف ورزشگاه ایستادند و بازی را تماشا می‌کنند. بازی تا دقیقه ۱۰ بیشتر میانه‌های میدان جریان دارد. در حالی که بازی بدون خطری روی دروازه‌ها دنبال می‌شد، مدافع نفت مسجد سلیمان در محوطه جریمه تیم خود دفع ناقصی داشت و حسین زاده با یک شوت محکم از این موقعیت استفاده کرد و استقلال را یک گل پیش انداخت. در دقیقه ۲۶ روی برخورد دغاغله و یامگا بازیکنان نفت مسجد سلیمان اعتقاد به پنالتی داشتند. سه دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول در نظر گرفته شد و درنهایت این نیمه با پیروزی یک بر صفر استقلال تمام شد.

نیمه دوم:

دقایق حساس:

دقیقه ۱۲: باقری پرتاب اوتی بلند داشت که ضربه سر محمد بلبلی با اختلاف کم از کنار دروازه استقلال بیرون رفت.

دقیقه ۳۱: روی اشتباه دروازه‌بان و مدافع نفت مسجد سلیمان، دو بازیکن استقلال شانس باز کردن دروازه حریف را داشتند ولی دروازه بان با یک تکل به موقع توپ را به اوت فرستاد.

دقیقه ۴۸: توپ در پشت محوطه جریمه نفت به بازیکن استقلال رسید که شوت این بازیکن به زیر طاق دروازه نفت مسجد سلیمان برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه ۴۹: بازین نفت مسجد سلیمان توپی روی دروازه استقلال فرستاد که بازیکنان تیم حریف توپ را جلوی پای هدایتیان انداختند ولی ضربه این بازیکن به گل تبدیل نشد.

شرح گل:

دقیقه ۱۵: روی دفع ناقص مدافع نفت مسجد سلیمان توپ به امیر حسین حسین زاده رسید و این بازیکن هم با شوتی یک ضرب گل نخست استقلال را به ثمر رساند.

دقیقه ۵۱: یامگا در محوطه جریمه نفت مسجد سلیمان پاسی رو به عقب به حسین زاده داد و این بازیکن هم دروازه تیم حریف را باز کرد.

کد خبر 548603

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال باشگاه استقلال استقلال تهران استقلال تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نفت مسجد سلیمان تیم فوتبال حسین زاده حسین حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۱۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر، روزبه چشمی در دقیقه ۵۷ با کارت زرد کوپال ناظمی مواجه شد تا این بازیکن ۴ اخطاره شود و دیدار هفته آینده استقلال برابر فولاد را از دست بدهد.

صالح حردانی هم در دقیقه ۶۹ کارت زرد گرفت تا او هم دیگر محروم استقلال در دیدار برابر فولاد باشد.

تیم‌های استقلال و فولاد در هفته بیست و هفتم لیگ برتر باید ۲۴ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد برود.

کد خبر 6098776

دیگر خبرها

  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • انفجار آزادی در دقیقه ۹۴؛ صدر جدول آبی ماند
  • تراکتور به سهمیه آسیا و فولاد به سقوط نزدیک‌تر شدند
  • احیای استقلال بعد از دو سکته ناقص/ خارجی‌ها صدر را آبی نگه داشتند
  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • چشمک تراکتور به سهمیه آسیا با سوپرگل شجاع
  • پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت/ ستاره ازبک سرخ‌ها را مدعی نگه داشت
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • معضل کانال‌های فاضلاب رو باز در مسجد سلیمان استان خوزستان