Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور (امروز روز پنج شنبه ۲۳ دی ماه) در یادواره شهدای روحانی شهرستان نهاوند که با حضور استاندار همدان و جمعی از مدیران و اقشار مختلف مردم در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد، حضور یافت.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور (امروز روز پنج شنبه 23 دی ماه) در یادواره شهدای روحانی شهرستان نهاوند که با حضور استاندار همدان و جمعی از مدیران و اقشار مختلف مردم در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد، گفت: شهید سلیمانی نمونه بارز یک مدیر در تراز جمهوری اسلامی است، این مرد میدان و رزم در زمان سیل خوزستان به سرعت در منطقه حضور یافت و از توان نیروهای بسیجی و همه امکانات برای خدمت به مردم و رفع مشکلات استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حسینی گفت: ایران نیازمند افرادی با روحیه جهادی همچون شهید سلیمانی است که این تحول با استقرار دولت سیزدهم در کشور آغاز شده و تغییراتی نیز روی داده که هدف این حرکت نیز این است که با روحیه جهادی به مردم خدمت شود و مشکلات کشور برطرف گردد.

معاون پارلمانی رییس جمهور بیان کرد: امید می رود با روحیه انقلابی دولتمردان از جمله استانداران و تعامل همه مسوولان، مشکلات کشور رفع شود، همه مسوولان در بدنه دولت و مجلس مصمم به رفع مشکلات با سرعت و در کوتاهترین زمان هستند.

وی اظهار داشت: برای اثرگذاری و خدمت نیازی به داشتن پست و مسوولیت نیست همانگونه که در جریان همه گیری ویروس کرونا نیروهای داوطلب، روحانیون و بسیجیان و همه افراد پای کار آمده و کمک کردند برای ساختن کشور هم ، همه در هر جایگاهی هستند باید تلاش کنند.

حسینی تصریح کرد: برخی دولتمردان در سال‌های گذشته به علت فاصله گرفتن از اصول انقلاب و توجه به منافع شخصی، خوب و درست عمل نکردند که همین امر منجر به بروز آسیب در کشور شده که با این وجود باید این عقب افتادگی در زمینه فرهنگی، مشکلات اقتصادی و سیاست خارجی را جبران کنیم و دولت سیزدهم برای تحقق این امر عزم و اراده جدی دارد.

معاون پارلمانی رییس جمهور همچنین به اقدامات موثر دولت سیزدهم در حوزه سیاست خارجی اشاره کرد و گفت: هم اینک تیمی قوی و متخصص با در نظر گرفتن همه جوانب در حال مذاکره هستند و به هیچ عنوان دچار انفعال در برابر غربی ها نخواهند شد.

وی ادامه داد: اعضای این تیم حرف حق خود و منافع ملی ملت ایران را با صراحت بیان کرده و برای رفع پایدار تحریم ها تلاش می کنند.

معاون پارلمانی رییس جمهور در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، بیان کرد: شهدا از جان و مال خود گذشتند و همه ما وامدار آنها هستیم و هر چه ما تلاش کنیم نمی توانیم پا به پای رشادت و ایثار آنها حرکت کنیم.

حسینی اظهار داشت: طبق وعده خداوند بهشت برین پاداش کسانی است که در مسیر حق به درجه رفیع شهادت نائل شوند و خداوند به وعده خود وفادار است.

حسینی یاد آور شد: روحانیون به ویژه علمای شاخص در عملیات های دوران دفاع مقدس حضوری موثر و فعال داشتند.

معاون پارلمانی رییس جمهوری در ادامه با ذکر اینکه رهبر فرزانه انقلاب خواستار بیان ویژگی شهدا در ابعاد مختلف هستند، افزود: شهید قدوسی با ویژگی های برجسته از جمله تلاش و پشتکار تمام تمرکز خود را به تربیت نیروهای انقلابی فاضل معطوف کرده بود.

وی گفت: خاطرات و دلاورمردیهای بزرگمردان انقلاب برای نسل جوان و نوجوان باید بازگو و برای آنها تاریخ معاصر و دوران انقلاب به خوبی تبیین شود چراکه انسان هایی دارای پرونده سیاه جنایت و ترور دنبال سیاه نمایی هستند.

لازم به ذکر است، «سیدمحمد حسینی» معاون پارلمانی رییس جمهور صبح امروز وارد شهرستان نهاوند شد و در بدور ورود و با استقبال رسمی مقامات و مدیران این شهرستان در گلزار شهدای شهر حاضر و به مقام شامخ شهدای این دیار ادای احترام کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رکود اقتصادی تورم دولت سیزدهم معاون پارلمانی رئیس جمهور معاون پارلمانی رییس جمهور دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۱۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید در حوزه کشاورزی لرستان

‌به گزارش خبرنگار مهر، سید عماد شاهرخی روز دوشنبه در جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی لرستان با تأکید بر رعایت تناوب کشت در دیمزارها، اظهار داشت: اگر بتوانیم کشت کاملینا را به‌عنوان جایگزین در دیمزارها توسعه بدهیم علاوه بر تأمین روغن موردنیاز کشور اقتصاد کشاورز هم تأمین می‌شود.

افزایش تولید سیب، انار و زردآلو

وی به تولید سیب قبل از دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: میزان تولید سیب قبل از دولت سیزدهم ۶۵ هزار تن بود درحالی‌که این رقم در دولت سیزدهم به ۷۵ هزار تن رسیده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، بیان کرد: میزان تولید انار قبل از دولت سیزدهم ۵۵ هزار تن بود و در دولت سیزدهم این رقم به ۷۰ هزار تن افزایش پیدا کرد.

شاهرخی به تولید زردآلو در استان هم اشاره کرد و گفت: میزان برداشت سالانه زردآلو از باغات استان تا قبل از دولت سیزدهم دو هزار و ۵۰۰ تن بود، درحالی‌که این رقم در دولت سیزدهم به دو هزار و ۷۰۰ تن افزایش پیدا کرد.

اجرای طرح جهش تولید در دیمزارهای لرستان

وی به میزان برداشت نخود از مزارع استان هم اشاره کرد و افزود: تولید نخود قبل از دولت سیزدهم ۱۶ هزار و ۵۲۷ تن بود درحالی‌که این رقم در دولت سیزدهم به ۴۳ هزار و ۵۹۳ تن افزایش پیدا کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان تولید کل حبوبات استان را قبل از دولت سیزدهم ۶۲ هزار و ۹۴۲ تن عنوان کرد و گفت: در دولت سیزدهم حجم تولیدات حبوبات به ۸۷ هزار و ۴۳۴ هزار تن افزایش پیدا کرد.

شاهرخی با اشاره به طرح جهش تولید در دیمزارها اظهار کرد: سال ۱۴۰۰ سطح جهش تولید در دیمزارها ۲۷۰ هزار هکتار بود درحالی‌که سال ۱۴۰۱ این عدد به ۳۵۰ هزار هکتار افزایش پیدا کرد.

وی گفت: سطح زیر کشت در طرح جهش تولید در سال گذشته به ۳۷۰ هزار هکتار افزایش پیدا کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان به جذب ادوات در طرح جهش تولید در دیمزارها هم اشاره کرد و افزود: سال ۱۴۰۱، ۲۵۵ دستگاه با اعتبار ۲۴۲ میلیارد ریال، سال گذشته ۵۳۲ دستگاه با اعتبار ۶۶۹ میلیارد ریال جذب شد که از لحاظ اعتباری ۱۷۷ درصد افزایش و از لحاظ تعداد دستگاه ۱۰۸ درصد افزایش داشته است.

افزایش محصولات کشاورزی

شاهرخی با اشاره به مبارزه با علف‌های هرز در سطح مزارع استان هم ادامه داد: امسال مبارزه با علف‌های هرز در سطح ۲۳۴ هزار هکتار انجام شده که نسبت به سال گذشته ۱۱ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: در ۱۰۱ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان مبارزه با آفت سن انجام شد که نسبت به سال گذشته ۵۶ درصد رشد داشته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه ۱۴۰۲-۱۴۰۱ شاهد افزایش ۱۴ درصدی محصولات کشاورزی بودیم، گفت: به دنبال این هستیم که تولیدات بخش کشاورزی ظرف برنامه پنج‌ساله ۲۵ درصد افزایش پیدا کند.

شاهرخی به افزایش تولید تخم‌مرغ در استان هم اشاره کرد و گفت: تولید تخم‌مرغ در دولت سیزدهم از هفت هزار تن به ۱۲ هزار تن رسیده و برنامه ما این است که تا پایان دولت این رقم به ۱۸ هزار تن برسد و استان در تولید تخم‌مرغ به خودکفایی برسد.

وی به احیا و مرمت ۸۰ قنات و بهره‌برداری از سه ایستگاه پمپاژ در دولت سیزدهم هم اشاره کرد و افزود: دو ایستگاه پمپاژ دیگر هم ظرف دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان احیای ۲۳۹ واحد راکد و بهره‌برداری از ۳۳۰ پروژه بخش کشاورزی را از دیگر اقدامات دولت سیزدهم در لرستان عنوان کرد و گفت: برنامه ما این است که طی یک برنامه ۵ ساله لرستان را به قطب تولید ماهیان خاویاری کشور تبدیل کنیم.

کد خبر 6098821

دیگر خبرها

  • جهش تولید در حوزه کشاورزی لرستان
  • تولید منحصر به فرد گندم در گلستان / صنایع آردی که در رکود به سر می‌برند
  • کلاف سردرگم فاضلاب شهر بندرعباس با عزم دولت سیزدهم باز شد
  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است
  • ایجاد ۲.۵ میلیون شغل در دولت سیزدهم
  • آقای رئیسی! به‌قول حسین‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست /۳۴ ماه از عمر دولت تان گذشته و شما هنوز دارید می گویید: باید فلان شود و نباید بهمان شود!
  • خسارت سیل اخیر به عشایر کلاک بالا
  • رئیس جمهور در جلسه هیات دولت: امروز در غرب شاهد تقابل جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • رکوردشکنی در فروش نفت و رشد اقتصادی بالا با تکیه بر بازطراحی تجارت انرژی در دولت سیزدهم