Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهاب زاهدی، مهاجم ایرانی زوریا لوهانسک برای نخستین بار در دوران حرفه‌ای خود به تیم ملی ایران دعوت شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با اعلام باشگاه زوریا لوهانسک اوکراین، شهاب زاهدی، مهاجم ایرانی این تیم از سوی دراگان اسکوچیچ برای اردوی تیم ملی در بهمن‌ ۱۴۰۰ به این تیم دعوت شده است. 

زاهدی برای نخستین بار در دوران حرفه‌ای‌ خود به تیم ملی ایران دعوت شده است و حالا این فرصت را دارد که در تمرینات و حتی در مسابقات آتی مقابل عراق و امارات پیراهن ایران را هم به تن کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زاهدی که از بازیکنان تیم‌های پایه پرسپولیس به شمار می‌رود، در سال ۲۰۱۷ به علت حضور کوتاه و نیمکت نشینی در تیم برانکو، راهی ماشین‌سازی و سپس تیم‌هایی در ایسلند و کره‌جنوبی شد و در نهایت طی سه سال گذشته توانست در اوکراین عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد و حالا می‌تواند حضور در تیم ملی را هم تجربه کند. 

تیم ملی ایران هفتم و دوازدهم بهمن در انتخابی جام جهانی و در تهران به مصاف عراق و امارات می‌رود و در صورت کسب یک پیروزی، صعود خود به جام جهانی را قطعی خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اسکوچیچ تیم ملی فوتبال ایران زوریا لوهانسک تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۱۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد

به گزارش "ورزش سه"، اظهارات جنجالی عبدالله ویسی پس از تساوی برابر آلومینیوم، برای این سرمربی گران تمام شد. سرمربی فولاد در نشست خبری پس از بازی گفت: ما نمی‌خواستیم ببازیم و برنده به اهواز برگردیم و خدا را شکر نباختیم ولی آدم حرص می‌خورد که می‌گوییم روح ورزش سالم و پاک است اما کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال مگر نمی‌تواند ببیند که بازی‌ها چگونه برگزار می‌شود، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات بیاید وسط!

او در ادامه گفت: حفاظت اطلاعات ما بسیار قوی است و می‌خواهم بیاید تا نگذارد حق کسی خورده شود. در جلوی دوربین طوری دیگر حرف می‌زنیم اما بازیمان مدل دیگری است. این حق خوری و ظلم به فوتبال است. انتظار داریم از کمیته اخلاق، کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال که بازی‌ها را رصد کنند. اینکه هر اتفاقی در بازی می‌افتد همان مسئله‌ای است که هم من می‌دانم و هم شما می‌دانید. لطفاً جمع کنید و اجازه ندهید حق کسی خورده شود. نه فقط لیگ برتر و قهرمانی بلکه در سقوط و لیگ‌های دیگر همینطور.

حالا این اظهارات باعث شده تا کمیته انضباطی از او دعوت به عمل آورد. در اطلاعیه ای که سایت فدراسیون فوتبال منتشر کرده، آمده است: عبدالله ویسی، سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده 71 مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک،به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

دیگر خبرها

  • کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم/با یک اشتباه حذف شدیم
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد
  • سورپرایز عوامل فوتبال ۳۶۰ برای عادل فردوسی پور (فیلم)
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • پائز ستاره‌های تیم ملی را سورپرایز کرد
  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • بیرانوند؛ سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان؟
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال با یک سورپرایز
  • ترکیب احتمالی تراکتور با سورپرایز جالب
  • نقش جاده ابریشم ترکیه در معادلات خاورمیانه/ اردوغان پروژه آمریکا را دور زد؟