Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده وزارت دفاع کشور در لامرد با اشاره به اهمیت راه اندازی کارخانه صنایع آلومینیوم جنوب در لامرد گفت: 70 درصد تولید آلومینیوم کشور با راه اندازی کارخانه آلومینیوم لامرد افزایش خواهد یافت.

محمد نجار در گفت‌وگو با خبرنگار برنا از شهرستان لامرد؛ با توصیف موقعیت جغرافیایی این شهرستان اظهارداشت: لامرد محل اتصال سه استان فارس، بوشهر و هرمزگان است؛ همچنین به دریا نیز نزدیک است که میتواند صادرات محور باشد و ایجاد اشتغال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی از افزایش تولید آلومینیوم تا سقف یک میلیون تن در لامرد خبر داد و افزود: فاز دوم آلومینیوم جنوب، نیروگاه برق، آب و راه (ایجاد آزادراه لامرد_پارسیان و انتقال آب خلیج فارس به لامرد فارس) از جمله برنامه هایی است که در آینده به  صورت جدی بررسی خواهد شد. رئیس قرارگاه اقتصاد مقاومتی وزارت دفاع خاطرنشان کرد: فاز دوم آلومینیوم جنوب با مشارکت 51 درصد «ساتا» (مرکز بازنشستگان نیروهای مسلح) و 49 درصد وزارت صنعت، معدن و تجارت شکل گرفته است که در صورت ایجاد راه مناسب، فاصله 20 دقیقه ای تا دریا دارد. نجار در پایان گفت: برنامه های کاری تولید آلومینیوم پارسیان در یک میلیون و 200 هزار تن انجام میشود که مواد اولیه این کارخانه است و در فاز دوم 300 هزار تن اضافه می‌شود. انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا هرمزگان ایجاد اشتغال خلیج فارس اقتصاد مقاومتی معدن و تجارت فارس لامرد الومینیوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۱۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین سه شنبه شب در نشست با قائم مقام بانک صنعت و معدن کشور اظهارداشت: یکی از طرحهای اقتصادی خوبی که در استان بوشهر و شهرستان دشتی در دست اجرا است کارخانه آهک اکباتان می باشد که با توجه به اهمیت و جایگاه این طرح می طلبد هر چه زودتر فعال شود.

معاون اقتصادی استانداری بوشهر بر ضرورت تسریع در راه اندازی این کارخانه تاکید کرد و ادامه داد: راه اندازی این کارخانه زمینه اشتغال افراد زیادی فراهم می کند.

باستین اضافه کرد: شهرستان دشتی دارای نرخ بالای بیکاری در سطح استان دارد.

وی گفت: با بهره برداری از این طرح سالانه ۲۰ میلیون یورو محصولات این کارخانه صادر می شود.

کد خبر 6093647

دیگر خبرها

  • ایجاد دانشکده فناوری‌های راهبردی در دانشگاه مازندران
  • افزایش ۳۵ درصدی حقوق بازنشستگان حداقل بگیر/ کمترین حقوق ۱۰ میلیون تومان می‌شود
  • افزایش ۳۵ درصدی حقوق بازنشستگان حداقل بگیر/کمترین حقوق آن ها ۱۰ میلیون تومان می شود
  • طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند
  • خودکفایی در تولید برخی از ملزومات خودرو‌های سنگین در جنوبشرق کشور
  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • رشد ۱۰۴ درصدی تولیدات پتروشیمی شیراز
  • ۵۰ پروژه جدید به ارزش ۲۵ میلیارد دلار برای ایجاد ارزش افزوده در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • ۵۰ پروژه جدید برای ایجاد ارزش افزوده به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • افزایش ۱۰۴ درصدی تولید پتروشیمی شیراز در ۱۴۰۲