Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@06:17:08 GMT

تراکتور 1 نساجی 1؛ نبرد مدافعان گلزن برنده نداشت

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۱۸۸۵

تراکتور 1 نساجی 1؛ نبرد مدافعان گلزن برنده نداشت

در روز گلزنی مدافعان میانی نساجی و تراکتور، مصاف این دو تیم با تساوی به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه" دوئل شاگردان زوونیمیر سولدو و ساکت الهامی، یکی از مهم‌ترین مسابقات هفته پایانی نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال ایران بود؛ جایی که تراکتور برای فرار از جمع فانوس به دستان لیگ نیازمند سه امتیاز مسابقه خانگی‌اش بود و در مقابل نساجی برای حفظ روند شکست‌ناپذیری خود و هم‌چنین سیر صعودی در جدول برای کسب امتیاز به تبریز سفر کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تراکتور برای بهبود جایگاهش در جدول و فاصله گرفتن به پیروزی در مسابقه حساس خانگی نیاز داشت و آن‌سوی میدان هم نساجی برای رسیدن به جمع 5 تیم بالانشین جدول تلاش می‌کرد و قصد تا با یک نتیجه عالی نیم‌فصل نخست را به پایان ببرد.

 

هفته پانزدهم لیگ برتر؛ پنجشنبه: 1400/10/23 ساعت 15
استادیوم: شهید سلیمانی تبریز / بدون تماشاگر
داور: محمدرضا اکبریان / کمک‌ها: محسن سلطانی و علی رعیت؛ داور چهارم: شبیر بهروزی / ناظر داوری: محسن قهرمانی

 

تراکتور تبریز

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، آرش قادری، محمد مسلمی‌پور (از دقیقه 40: سعید ایران‌خواه)، شاهین ثاقبی، ابوالفضل رزاق‌پور، علی دشتی (از دقیقه 26: محمد قنبری)، علی نجفی، رضا دهقانی، پیمان بابایی و محمد عباس‌زاده

سرمربی: زوونیمیر سولدو

 

 

نساجی مازندران

علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، امیرمهدی جانملکی، حامد شیری، مهرداد عبدی، مرتضی منصوری، حسن نجفی، ایوب کلانتری (از دقیقه 70: احسان قهاری)، اکبر صادقی، مسعود شجاعی (از دقیقه 90: شاهین طاهرخانی) و رضا جعفری (از دقیقه 70: امیرحسین باقرپور)

سرمربی: ساکت الهامی

 

 

 

کارت زرد:

علی نجفی و هادی محمدی از تراکتور تبریز

 

 

نیمه اول:

تراکتوری‌ها بازی را بسیار تهاجمی آغاز کردند و به دنبال ثبت گل برتری در همان دقایق نخست بودند؛ چند موقعیت خوب گلزنی برای تراکتور توسط پیمان بابایی به دست آمد اما درخشش علیرضا حقیقی مانع از فروپاشی دروازه نساجی شد و این سنگربان باتجربه مازنی‌ها اجازه نداد تا خیلی زود شاگردان الهامی در تبریز غافلگیر شوند. بعد از شروع طوفانی تراکتوری‌ها، بازی متعادل‌تر شد و بازیکنان نساجی توانستند توپ و میدان را در اختیار بگیرند و به دنبال تهدید دروازه تراکتور بودند که غیبت کریم اسلامی به خوبی در خط حمله نساجی به چشم می‌آمد و این مسئله باعث شد تا موقعیت جدی برای نساجی خلق نشود. در واپسین دقایق نیمه هم فرصت خوب گلزنی برای تراکتور به دست آمد که ضربه عباس‌زاده را حقیقی به خوبی مهار کرد تا نیمه نخست بدون گل مساوی به پایان برسد. دو تعویض اجباری برای تراکتور در نیمه نخست از نکات جالب‌توجه بود.

 

 

نیمه دوم:

این نیمه را هم شاگردان سولدو بهتر نسبت به حریف خود آغاز کردند و در همان ابتدای نیمه نیمه روی پاس پیمان بابایی، محمد عباس‌زاده صاحب فرصت گلزنی شد که بازهم علیرضا حقیقی مانع از گلزنی مهاجمان تراکتور شد. بعد از این فرصت، بازی بیشتر درگیرانه و نزدیک دنبال می‌شد تا این‌که روی یک ضربه ایستگاهی، امیرمهدی جانملکی پیش‌تاخته توانست نساجی را پیش بیندازد. بعد از این گل، توپ و میدان در اختیار بازیکنان تراکتور قرار گرفت و آن‌ها یکپارچه حمله می‌کردند تا بتوانند دروازه حریف را باز کرده و گل تساوی را رقم بزنند. بعد از خلق چند موقعیت گلزنی، سرانجام روی ارسال محمد قنبری، هادی محمدی مدافع تراکتور توانست توپ را دور از دستان حقیقی به تور دروازه نساجی بچسباند و بازی را به تساوی کشاند. بعد از این گل تلاش تراکتوری‌ها برای رسیدن به گل برتری ادامه داشت اما درخشش حقیقی و خط دفاعی نساجی این اجازه را نداد تا بازی با تقسیم امتیازات به پایان برسد.

 

 

شرح گل

تراکتور 0 - نساجی 1 (دقیقه 54 - امیرمهدی جانملکی): ضربه ایستگاهی به دست آمده به سود نساجی را مسعود شجاعی روی دروازه تراکتور ارسال کرد که بعد از تاثیرگذاری عالی رضا جعفری توپ به مهدی جانملکی مدافع پیش‌تاخته مازنی‌ها رسید و او توانست در مقابل دروازه خالی از دروازه‌بان، از این فرصت استفاده کند و گل برتری تیمش را به ثمر رساند.
تراکتور 1 - نساجی 1 (دقیقه 79 - هادی محمدی): بعد از چند موقعیت از دست رفته، محمد قنبری بازیکن تعویضی تراکتور توپ را از سمت راست روی دروازه نساجی ارسال کرد و هادی محمدی مدافع جلوآمده تراکتوری‌ها گل تساوی را در این بازی رقم زد.

 

بهترین بازیکن

علیرضا حقیقی سنگربان تیم فوتبال نساجی یکی از پرکارترین بازیکنان زمین بود و به خوبی توانست در مقابل حملات متعدد تراکتوری‌ها ایستادگی کند و واکنش‌های خوبی را از خود نشان داد؛ به جز حقیقی، جانملکی و محمدی مدافعان گلزن مسابقه امروز جزو بهترین بازیکنان حاضر در میدان مسابقه بودند.

 

اتفاق ویژه

نساجی برای هشتمین بازی پیاپی توانست شکست‌ناپذیر باشد تا شاگردان ساکت الهامی با یک رکورد ویژه نیم‌فصل اول را به پایان ببرند؛ در مقابل تراکتور برای پنجمین بازی متوالی ناکام در کسب پیروزی بود تا این رکورد منفی هم برای شاگردان سولدو به ثبت برسد.

 

در حاشیه

* تراکتور تبریز 4 مسابقه اخیر خود را پیروز نشده و آن‌ها تنها 1 امتیاز به دست آورده‌اند.
* نساجی مازندران در 7 دیدار گذشته خود در لیگ برتر شکستی را متحمل نشده و توانسته 13 امتیاز از 21 امتیاز ممکن را کسب کند.
* کریم اسلامی مهاجم باتجربه نساجی امروز به دلیل محرومیت در ترکیب تیمش حضور ندارد.
* سولدو در ترکیب اصلی تیمش نسبت به بازی گذشته 1 تغییر ایجاد کرده که بازگشت محمد عباس‌زاده به ترکیب اصلی است.
* بعد از پیروزی مقابل ذوب‌آهن، ساکت الهامی تصمیم گرفته تا در ترکیب اولیه تیمش تغییری نداشته باشد و او صرفاً کریم اسلامی محروم را از ترکیب نساجی خارج کرده است.
* پیش از شروع مسابقه، سولدو و الهامی با یکدیگر برخورد گرمی داشتند.
* محمد عباس‌زاده، رضا دهقانی، شاهین ثاقبی، ابوالفضل رزاق پور چهار بازیکن تاثیرگذار تراکتور که امروز در ترکیب اولیه تیمشان هم حضور دارند، سابقه پوشیدن پیراهن نساجی را دارند.
* مسعود شجاعی و ایوب کلانتری در جمع بازیکنان نساجی تجربه بازی در تیم تراکتور را در کارنامه فوتبالی خود دارند.
* مدیرعامل تراکتور پیش از آغاز بازی از ساکت الهامی، مسعود شجاعی، عادل باباپور و مصطفی صداقت از اعضای سابق تراکتور که اکنون در نساجی عضویت دارند تقدیر کرد.
* علی دشتی هافبک تراکتور در دقیقه 26 دچار آسیب‌دیدگی شده و از ترکیب تیمش خارج شد.
* محمد مسلمی‌پور در دقیقه 40 مصدوم شد و مصدومیت شدید او باعث شد تا هم از ترکیب خارج شود و هم این‌که به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف بلافاصله با آمبولانس ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز را ترک کرد.

 

 

نساجی مازندران تراکتور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران تراکتور محمد عباس زاده علیرضا حقیقی ساکت الهامی مسعود شجاعی تراکتوری ها هادی محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۱۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دیدار پیش از بازی مقابل دورتموند در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ، پاری سن ژرمن میزبان لو‌هاور بود. آنها در نیمه اول با نتیجه ۲-۱ عقب افتادند و در نیمه دوم هم گل سوم را دریافت کردند. در ادامه آنها موفق به جبران هر دو گل شدند و با نتیجه ۳-۳ به استقبال دورتموند رفتند.

بازی آرام و بدون موقعیت آغاز شد. دو تیم در خلق موقعیت ناتوان بودند و بازی به شکل جذابی دنبال نمی‌شد تا اینکه بالاخره در دقیقه ۱۹ مهمان به گل رسید. جایی که کریستوفر اوپری در سمت چپ محوطه جریمه صاحب توپ شد و با زدن ضربه‌اش به سمت مخالف، گل اول را به ثمر رساند.

در دقیقه ۲۸ بردلی بارکولا توانست بازی را به تساوی برساند. پاس وارن زئیر امری از سمت راست، در مقابل دروازه به بارکولا رسید و او توانست دروازه را باز کند.

پس از کمتر از ۱۰ دقیقه، یعنی در دقیقه ۳۷ مهمان باز هم به گل رسید. این بار آندره آیو در ابتدای محوطه جریمه به توپ رسید و با ضربه‌ای فوق‌العاده تور دروازه پی‌اس‌جی را به لرزه درآورد تا باز هم لوهاور به برتری برسد.

در ادامه در نیمه اول اتفاق مهمی رخ نداد و دو تیم با نتیجه ۲-۱ به رختکن رفتند.

در نیمه دوم پاری سن ژرمن برای زدن گل مساوی جلو کشید. در دقیقه ۵۵ شوت حکیمی از گوشه محوطه به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۵۹ دنیلو در محوطه جریمه پی‌اس‌جی بر روی نگو خطا کرد و لوهاور صاحب یک پنالتی شد. عبدولایه توره پشت این ضربه قرار گرفت و توانست حساب کار را ۳-۱ کند.

در ادامه پاری سن ژرمن باز هم حملاتش را آغاز کرد اما بازیکنان لوهاور که برد باارزشی به‌دست آورده بودند به خوبی از دروازه‌شان دفاع کردند و به تیم پرستاره میزبان اجازه خلق حمله ندادند.

تا اینکه در دقیقه ۷۸ بالاخره پاری سن ژرمن به گل رسید. این‌ بار پاس راموس از بین مدافعان، منجر به تک به تک شدن حکیمی و دروازه‌بان حریف شد و ستاره مراکشی توانست بازی را ۳-۲ کند.

در دقیقه ۸۴ راموس با پاس امباپه با دروازه‌بان تک به تک شد اما ضربه مهاجم پرتغالی را دروازه‌بان دفع کرد.

در ادامه پاری سن ژرمن نتوانست حمله‌ای خلق کند تا اینکه بالاخره در دقیقه ۵+۹۰ موفق شدند گل تساوی را بزنند. روی سانتر زیبای کانگ این لی راموس با ضربه سر بازی را ۳-۳ کرد.

درنهایت سوت پایان بازی به صدا درآمد و پاری سن ژرمن به تساوی ۳-۳ دست یافت. آنها با این تساوی در صدر جدول با یک بازی بیشتر نسبت به موناکو در رده دوم، ۷۰ امتیازی شدند.

دیگر خبرها

  • اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن 2-1 فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!