Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، سید رضا مرتضوی، استاندار اصفهان در جلسه شورای اداری شهرستان شهرضا با بیان اینکه هدف از این جلسه پیگیری مشکلات مردم شهرضا بود، اظهار داشت: امروز ظرفیتی فراهم شد تا مدیران کل در شهرستان شهرضا حضور پیدا کنند و باید از این فرصت استفاده کرد.

وی با بیان اینکه شورای اداری شهرستان و استان باید منجر به حل مشکلات حل نشده شود، افزود: مردم باید احساس کنند از این سفر بخشی از گرفتاری های‌شان حل شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضوی با بیان اینکه باید بتوانیم در چنین جلساتی مسائل و مشکلات شهرستان در سفرهای یک روزه حل شود، گفت: باید از جلسات مصوبه بیرون بیاید و منجر به رضایتمندی مردم شود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه ارتباط مستمر با مردم سبب آرامش و اعتماد بیشتر مردم به نظام می‌شود، بیان کرد: مدیران استانی سعی کنند در جلسات شهرستانی مشکلات را از نزدیک ببینند.

وی با بیان اینکه ستاد سفرهای شهرستانی و پیگیری مصوبات سفر تشکیل می‌شود، عنوان کرد: در این سفرها باید به طبقه ضعیف جامعه توجه کنیم و باید نگاهمان بخش‌های محروم جامعه را دربر بگیرد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۱۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخوار شهرستانی با کمترین نرخ بیکاری در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رییس اداره صنعت، معدن تجارت برخوار گفت: این شهرستان بیش از ۳ هزار واحد صنفی و صنعتی دارد که بخش گسترده‌ای از مصالح ساختمانی ازجمله آجر و سنگ، تریکو و صنایع پلیمری رادر استان تامین می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مردانشاه افزود: در راستای افزایش اشتغال در شهرستان هدف گذاری شده تا موانع تولید برطرف و رشد تولید در برخوار محقق شود.

دیگر خبرها

  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • ◄ جاده گردشگری هونجان اسفرجان به شهرضا؛ پرحادثه و پرتوریست
  • برخوار شهرستانی با کمترین نرخ بیکاری در استان
  • شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است
  • تشکیل شوراها اسباب تحکیم پایه‌های نظام را فراهم کرده است
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود