Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال در خصوص پرداخت هزینه تبلیغات محیطی به سازمان لیگ اظهار داشت: ۴ بازی اول از جمله ۲ بازی خانگی ما تبلیغات محیطی برعهده سازمان لیگ بود. سازمان لیگ هر بازی را ۱۰ میلیارد تومان برای تبلیغات محیطی در نظرگرفت که ۳۰ درصد یا به عبارتی ۳ میلیارد تومان برای خود در نظر گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند درصد تبلیغات محیطی به سازمان لیگ تعلق می‌گیرد؟

۲ بازی خانگی اول استقلال هر بازی ۱۰ میلیارد تومان مجموعا ۲۰ میلیارد تومان است. ۳۰ درصد برای سازمان لیگ است. هربازی ۳ میلیارد تومان مجموعا ۶ میلیارد تومان که از ۲۰ میلیارد تومان کسر می‌شود و ۱۴ میلیارد تومان باقی می‌ماند.

بابت تبلیغات محیطی چقدر بدهی دارید؟

چهار بازی هر بازی ۳ میلیارد تومان مجموعا ۱۲ میلیارد تومان مطالبات سازمان لیگ است که باید ۲ میلیارد به ما پرداخت شده و دیگر هیچ بدهی یا حسابی نخواهیم داشت. حق تبلیغات محیطی ما از ۲ بازی خانگی اول فصل با کسر سهم سازمان لیگ، ۱۴ میلیارد تومان است، اما سازمان ۱۲ میلیارد تومان مطالبات دارد.

استقلال چقدر از سازمان لیگ طلب دارد؟

با پرداخت تمامی دیون بازهم استقلال ۲ میلیارد طلبکار خواهد بود. این جدا از مطالبات باشگاه استقلال از سازمان لیگ بابت سال‌های گذشته است که هم اکنون سازمان لیگ از طریق محاکم در حال وصول ان مطالبات است. در حالی که سازمان لیگ مکلف بود آن زمان نیز وثیقه‌های محکم اخذ کند؛ و این عدم اخذ وثیقه‌ها سهل البیع یا سهل الوصول باعث تضرر باشگاه استقلال شده است.  

حرف پایانی؟

باشگاه استقلال برای حصه و سهم سازمان لیگ برای کل فصل وثیقه‌های سهل الوصول ارائه کرده است؛ پس هیچ گونه امکان تضییع حقوق سازمان لیگ نیست. این باشگاه به جهت کمک به سازمان لیگ پیشنهاد پرداخت هفتگی داد. درحالی که طبق اصول سازمان لیگ، پرداخت حق تبلیغات محیطی در پایان فصل است، یعنی همان مقدار اندک هم که پرداخت نمی‌شد به آخر فصل موکول می‌شد.

بیشتر بخوانید

شارژ مالی استقلالی‌ها در پایان نیم فصل اول لیگ برتر

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تبلیغات محیطی سازمان لیگ فوتبال باشگاه استقلال تبلیغات محیطی میلیارد تومان ۲ بازی خانگی سازمان لیگ ۲ میلیارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۱۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای

یاران میلاد محمدی در بازی خانگی سوپرلیگ فوتبال ترکیه برابر گالاتاسرای شکست خوردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در هفته سی‌وچهارم سوپرلیگ فوتبال ترکیه جمعه شب تیم آدانادمیراسپور که میلاد محمدی را در ترکیب اصلی‌اش داشت، با نتیجه 3 بر صفر بازی خانگی را به گالاتاسرای صدرنشین واگذار کرد.

حکیم زیاش (43)، کرم دمیربای (64) و مائورو ایکاردی (1+90) زننده گل‌های گالاتاسرای بودند.

آدانا دمیراسپور با 41 امتیاز در جدول رده‌بندی 20 تیمی سوپرلیگ ترکیه یازدهم است.

تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان
  • ایجاد اشتغال برای روستائیان با احداث گلخانه‌های خانگی در سیستان وبلوچستان
  • جای خالی خلاقیت در صنعت بازی سازی/ از نظر کمی رشد مطلوبی نداشیم
  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای