Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-29@23:04:19 GMT

برتری 3 بر صفر استقلال برابر نفت مسجد سلیمان

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۲۱۲۱

برتری 3 بر صفر استقلال برابر نفت مسجد سلیمان

به گزارش صدای ایران، تیم‌ نفت مسجد سلیمان امروز(پنجشنبه) از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان میزبان استقلال تهران بود. حمید حاج‌ملک با کمک‌های محمد راهی و حمیدرضا افشون قضاوت این دیدار را عهده‌دار بود.

شاگردان فرهاد مجیدی که در فصل بیست‌ویکم برخلاف چند فصل اخیر امتیازات نیم‌فصل را جمع‌آوری کرده‌اند، قصد داشتند با پیروزی در این دیدار به عنوان صدرنشین به تعطیلات نیم‌فصل بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در سوی مقابل، نفت مسجد سلیمان هم که پس از شکست در بازی هفته گذشته مقابل نفت آبادان و اتفاقات رخ داده در رختکن و درگیری پیش‌آمده بین لیدرها و بازیکنان، امروز بدون «فراز کمالوند» به میدان رفته بود، قصد داشت تا با کسب حداکثر امتیازات از این دیدار خانگی خود را از انتهای جدول جدا کند.

حمیدرضا عبداللهی دستیار فراز کمالوند در این دیدار در نقش سرمربی نفتی ها حاضر شد و این تیم را از کنار زمین هدایت کرد.

نیمه نخست

دیدار در دقایق ابتدایی متعادل پیگیری شد و تیم‌ها خطر قابل توجهی را روی دروازه یکدیگر ایجاد نکردند اما در دقیقه ۱۲ این میزبان بود که روی یک اوت بلند توسط محمد بلبی بازیکن سابق استقلال، روی دروازه حسینی خطرساز شد اما ضربه سر وی با اختلاف اندک از کنار دروازه راهی اوت شد.

جهار دقیقه بعد امیرحسین حسین‌زاده با شوتی سرکش و روپا از پشت محوطه جریمه نفت، دروازه‌بان نفت را تسلیم کرد و تیمش را به گل اول رساند.

آتش‌بازی استقلال در مسجدسلیمان/ آبی‌ها در سودای قهرمانی

ارسال خوب آقاسی از سمت راست در دقیقه ۲۳ توسط  محسن زاده سنگربان نفت با پا دور شد.

در دقیقه ۳۱ پاس ریسکی دروازه بان نفت در محوطه جریمه خودی با اشتباه عجیب مجتبی لطفی و پاس رو به عقب او در آستانه ورود به دروازه بود که محسن‌زاده، دروازه‌بان نفت توپ را راهی کرنر کرد.

ارسال میرجوان در دقیقه ۳۳ از سمت راست با واکنش حسینی همراه شد و نفتی‌ها همچنان راهی به دروازه استقلال نبردند.

بلبلی در دقیقه ۴۱ با ارسال پاسی عمقی هم‌تیمی خود یعنی میرجوان را صاحب توپ کرد اما ضربه این بازیکن با دخالت آقاسی راهی کرنر شد.

در وقت‌های تلف شده نیمه نخست کوین یامگا با دریافت کارت زرد از داور، دیدار هفته شانزدهم استقلال را برابر هوادار تهران از دست داد.

در دقیقه ۴۵+ ۳ ضربه فنی زبیر نیک‌نفس از پشت محوطه جریمه نفت به تیرک عمودی دروازه میزبان برخورد کرد.

بازی در نیمه نخست با تک گل حسین زاده به سود استقلال به پایان رسید.

نیمه دوم

با آغاز نیمه دوم، وریا غفوری که به دلیل مصدومیت در ترکیب اولیه استقلال حضور نداشت به جای سبحان خاقانی و ابوالفضل جلالی نیز به جای جعفر سلمانی وارد زمین شدند.

در نیمه دوم نفت برای جبران گل خورده دامنه حملات خود را گسترش داد و در دقیقه ۴۹ یک پرتاب اوت بلند به درون محوطه جریمه استقلال فرصت بسیار خوبی را برای مهرداد هدایتیان فراهم کرد که شوت این بازیکن در دهانه دروازه به آسمان زده شد.

در دقیقه ۵۲ اما یامگا با گذر از مدافع مستقیم با پاسی کات‌بک حسین‌زاده را در محوطه جریمه نفت صاحب توپ کرد و این بازیکن خود و تیمش را به دومین گل رساند.

آتش‌بازی استقلال در مسجدسلیمان/ آبی‌ها در سودای قهرمانی

 یامگا در دقیقه ۵۸ با پاس رو به جلویی دیدنی صاحب توپ شد و در موقعیتی تک به تک با گلر نفت، سومین گل استقلال را به ثمر رساند.

نفتی‌ها در دقیقه ۷۴ روی یک ضدحمله توسط سجاد حیدری صاحب موقعیت شدند اما واکنش حسینی مانع از گلزنی این تیم شد.

در دقیقه ۷۵ یک فرصت دیگر برای نفت به دست آمد که هدایتیان نتوانست دروازه حسینی را باز کند.

دو شوت پشت سر هم از سوی وریا غفوری و زبیر نیک نفس دقیقه ۸۴ به مدافعان نفت برخورد کرد و راهی کرنر شد.

در دقیقه ۸۵، ارسال از سمت راست به روی دروازه استقلال نصیب مجتبی مقتدایی شد که شوت او به شکل بسیار خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

آبی ها در دقایق پایانی نیز صاحب چند موقعیت شدند اما نتوانستند به شمار گل‌های خود بیافزایند.

استقلال با این پیروزی ۳۵ امتیازی شد و نیم‌فصل نخست را با صدرنشینی به پایان رساند.

ترکیب نفت مسجد سلیمان:

علی محسن زاده، میلاد باقری، مسلم مجدمی(سینا خادم پور)، مجید عیدی، میثم نقی زاده، عماد میرجوان(سجاد حیدری)، محمد بلبلی، مصطفی ناییج پور، علیرضا دغاغله(محمد مهدی احمدی)، مصطفی لطفی، مهرداد هدایتیان

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، زبیر نیک‌نفس(روزبه چشمی)، جعفر سلمانی(ابوالفضل جلالی)، رودی ژستد(امیرعلی صادقی)، سبحان خاقانی(وریا غفوری) و امیرحسین حسین‌زاده(امین قاسمی نژاد)

 
 

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: استقلال تهران نفت مسجد سلیمان نفت مسجد سلیمان محوطه جریمه حسین زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۲۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس 0-0 میلان: روسونری دو دستی به نایب قهرمانی چسبید

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در بازی هفته سی و چهارم سری A از میلان میزبانی کرد و به تساوی بدون گل دست پیدا کرد. در این بازی اگر واکنش‌های مارکو اسپورتیه‌‌لو نبود، یوونتوس حداقل 3 گل به ثمر می‌رساند.

ویدئو: 331234

یووه که در بازی رفت موفق شده بود میلان را در ماه اکتبر با نتیجه 1-0 از پیش رو بردارد، انگیزه زیادی داشت تا مقابل هوادارانش در ورزشگاه آلیانز این بازی را هم به سود خود تمام کند.

از این رو بازی با فشار تیم میزبان روی دروازه میلان آغاز شد و آن‌ها خیلی خوب با پرس از جلو شانس‌های خوبی در دقایق ابتدایی ایجاد کردند اما به ضربه دقیق ختم نمی‌‌شد.

فشار یوونتوس اگرچه منجر به ضربات خطرناک یا شوت داخل چارچوب نمی‌شد اما در مقابل توپ را بیشتر در میانه میدان و در زمین میلان حفظ می‌کرد به طوریکه تا دقیقه 20 میلان هیچ موقعیت خطرناکی روی دروازه حریف نداشت.

در دقیقه 23 یکی دیگر از موقعیت‌های یوونتوس شکل گرفت که ضربه الساندرو کامبیاسو در نزدیکی محوطه جریمه با فاصله از کنار دروازه بیرون رفت. اولین شوت میلان در دقیقه 26 توسط رافائل لیائو ثبت شد اما به هیچ وجه خطرناک نبود و با فاصله زیاد به بیرون رفت.

خطرناک‌ترین موقعیت میلان بالاخره دقیقه 29 شکل گرفت که روی ارسال کرنر، ضربه سر اولیویه ژیرو با فاصله بسیار کم از دروازه راهی بیرون شد.

بازی تا اواسط نیمه اول توسط هر دو تیم بسیار متعادل دنبال می‌شد چراکه یووه فقط 53 درصد از مالکیت توپ را در اختیار داشت. دو تیم ظاهراً علاقه زیادی به تساوی در نیمه اول داشتند چراکه هرچه به پایان نیمه اول نزدیک می‌شدند، فشار حملات کمتر می‌شد.

جدی‌ترین موقعیت در نیمه اول در دقیقه 45+2 شکل گرفت که مارکو اسپورتیه‌لو موفق شد ضربه ایستگاهی خطرناک دوشان ولاهوویچ از نزدیکی قوس محوطه جریمه را با شیرجه به موقع دفع کند.

شبیه به شروع نیمه اول، یوونتوس بازی را با کنترل در نیمه دوم شروع کرد و راه‌های نفوذ را بسته بود تا میلان را از دروازه‌اش دور نگه دارد.

در دقیقه 50 واکنش دیدنی اسپورتیه‌لو میلان را نجات داد. این دروازه‌بان ابتدا موفق شد ضربه خطرناک دنیلو را مهار کند و سپس روی ریباند ضربه فیلیپ کاستیچ را هم به سرعت دور کرد.

میلان در نیمه دوم هم نتوانست فرصت چندانی روی دروازه یووه ایجاد کند. اولین موقعیت جدی آن‌ها در دقیقه 65 شکل گرفت که ضربه خطرناک روبن لوفتوس-چیک از نزدیکی تیرک عمودی به بیرون رفت.

اسپورتیه‌لو که یکی از شب‌های فراموش نشدنی خود را در ترکیب میلان سپری می‌کرد در دقیقه 74 فرصت جدی گلزنی یوونتوس را مهار کرد. این دروازه‌بان ضربه سر خطرناک آرکادیوش میلیک روی ارسال فدریکو کیه‌زا را به موقع دفع کرد.

میلان در نیمه دوم کمی بهتر از ابتدای بازی، به سمت دروازه یووه حرکت می‌کرد اما موقعیتی ایجاد نمی‌کرد. در دقیقه 87 اسپورتیه‌لو یک بار دیگر فرشته نجات تیمش شد. او با خروج از دروازه نگذاشت وستون مک کنی با ضربه سر دروازه‌اش را تهدید کند، آدرین رابیو روی ریباند توپ را به سمت دروازه فرستاد که مالیک تیاو آن را از روی خط دروازه میلان دفع کرد.

بالاخره این بازی که چندان هم جذاب نبود با تساوی بدون گل به پایان رسید تا یوونتوس فرصت نزدیک شدن به میلان را از دست بدهد. میلان رده دومی با این تساوی 70 امتیازی شد و یووه هم با 65 امتیاز در رده سوم است.

دیگر خبرها

  • با اشتباه مرگبار رایا: تاتنهام شاید برگردد! (عکس)‏
  • ایران قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • یوونتوس 0-0 میلان: روسونری دو دستی به نایب قهرمانی چسبید
  • ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن 2-1 فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان