Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@15:24:35 GMT

زمین اجازه بازی تاکتیکی را نمی‌داد

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۲۱۵۶

زمین اجازه بازی تاکتیکی را نمی‌داد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار عصر پنجشنبه پس از تساوی بدون گل ذوب‌آهن و گل‌گهر سیرجان در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: گل‌گهر از تیم‌های خوب لیگ برتر است، بازی سنگینی بود و گل‌گهر تیم ما را اذیت کرد. بازی تا دقیقه ۳۵ متعادل بود و پس از آن تا پایان نیمه اول گل‌گهر به بازی مسلط شد. بین دو نیمه در ترکیب تیم تغییراتی ایجاد کردیم و در نیمه دوم بهتر و به بازی مسلط‌تر شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ذوب‌آهن درباره وضعیت چمن ورزشگاه فولادشهر گفت: زمین اجازه بازی تاکتیکی روی زمین را به ما نمی‌داد و سعی کردیم از توپ‌های مستقیم استفاده کنیم. در این زمین بازیکن خود به خود بر زمین می‌خورد و نمی‌دانم چه اتفاقی برای زمین ذوب‌آهن افتاده است. من در جریان نبودم که در ماه‌های گذشته زمین بازی و مسابقه ذوب‌آهن زیر و رو شده، متأسفانه شرایط چمن بدتر شده است. در این چمن نمی‌شد کار تاکتیکی زیادی انجام داد.

وی تاکید کرد: می‌توانستیم با سه امتیاز از زمین خارج شویم و در مجموع موقعیت‌های بیشتری نسبت به تیم گل‌گهر داشتیم.

تارتار درباره وضعیت ذوب‌آهن در نقل و انتقالات، تاکید کرد: باید به فکر تقویت تیم باشیم، وگرنه دچار مشکل خواهیم شد. موقعیت‌های خوب ما تبدیل به گل نمی‌شود. لیست بازیکنان مد نظر خود را به باشگاه ارائه دادم.

کد خبر 5399027

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی تارتار لیگ برتر تیم گل گهر سیرجان تیم فوتبال گل گهرسیرجان ذوب آهن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ذوب اهن اصفهان ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا گرگان آلودگی هوا مراسم تودیع و معارفه قاسم سلیمانی واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها دهه فجر استانداری کرمانشاه ذوب آهن گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۲۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلفات جدید بایرن برای بازی با رئال

به گزارش "ورزش سه"، بایرن از ساعت 17 در زمین اشتوتگارت به میدان رفته و توماس توخل به دلیل در پیش بودن بازی با رئال، تغییراتی در ترکیب اصلی تیمش ایجاد کرد. 

در ترکیب بایرن گریرو که برابر رئال کار را از ابتدا شروع نکرد، فیکس بود ولی در دقیقه 16 مصدوم شد و جای خود را به گورتزکا داد. خبری بد برای توماس توخل که احتمالا این مدافع هافبک پرتغالی را برابر رئال در اختیار نخواهد داشت. او روی زمین نشست در حالی که مشخصا درد داشت. 

دیگر خبرها

  • ورود عجیب و خنده‌دار بازیکن تعویضی به زمین بازی / فیلم
  • درخواست رئیس جمهور فرانسه از رئال برای امباپه
  • مربی شمس‌آذر: بازی تاکتیکی و پرفشار بود
  • شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان
  • شجاع، الگوی جوان‌های تراکتوری (عکس)
  • ستاره بایرن: نباید به رئال اجازه دهیم نفس بکشد
  • تلفات جدید بایرن برای بازی با رئال
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار
  • خوشحالی اشتباهی در لیگ هلند | هواداران به زمین ریختند اما ...| ویدئو
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم