Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان عصر امروز در جریان سفر خود به بندرخمیر در پاسخ به سؤوال خبرنگار فارس در خصوص موضوع حذف تیم‌های استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در حال حاضر اعتراض خود را به دادگاه رسیدگی CAS داده‌ایم. امروز هم نامهای از فدراسیون فوتبال برای ارسال به AFC جهت رسیدگی به مشکل سرخابی‌ها و تیم گل‌گهر در حال تهیه و تنظیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: با توجه به اقداماتی که انجام شده اگر این رای به هر دلیلی اجرایی شود، رسالت و ارزش این دو تیم از بین نخواهد رفت و با وجود هیئت مدیره و مدیرعاملان قوی‌ای که سرخابی‌ها دارند باز هم شاهد موفقیت استقلال و پرسپولیس در آسیا خواهیم بود.

وزیر ورزش و جوانان افزود: امیدوارم از این فرصت بتوانیم استفاده کنیم و رای صادر شده را برگردانیم و شاهد حضور دو تیم مردمی کشورمان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باشیم. اگر این رای تغییر نکرد این دو تیم بایستی با شور و نشاط بیشتر و منسجم‌تر و هدفمندتر فعالیت کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه هنوز مهلت قانونی سپری نشده است، فعلا این فرصت وجود دارد که بتوانیم برای این باشگاه‌ها کاری انجام دهیم و شرایط مورد پیش‌بینی و برنامه‌ریزی است.

سجادی با اشاره به فراز و فرودهای دنیای ورزش گفت: حوزه معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان برنامه‌های مفصلی برای جشن صعود تیم ملی در صورت برد مقابل تیم ملی عراق دارد و باید خودمان را برای یک جشن ملی آماده کنیم.

انتهای پیام/3264/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: حمید سجادی خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز سرخابی ها هرمزگان بندرخمیر وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۲۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه های ورزشی زنجان زیر ذره بین نظارت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ امانی بااشاره به اینکه فرآیند و نحوه نظارت بر باشگاه‌های ورزشی استان زنجان طی جلسه‌ای با حضور مسئولان مربوطه مشخص شده است، گفت: رویکرد نظارتی اداره کل ورزش و جوانان استان به باشگاه‌های ورزشی صرفا مچ گیری نیست بلکه تعداد زیادی از باشگاه‌های ورزشی استان با مواد قانونی آشنایی ندارند و سرکشی‌ها و نظارت‌ها در راستای آگاه بخشی به آنها انجام می‌شود.

وی ادامه داد: تخلفاتی در باشگاه‌های ورزشی انجام می‌شود که پس از کشف و شناسایی در کمیته‌های تخلفات باشگاه‌ها و اماکن ورزشی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان زنجان با بیان اینکه نظارت بر باشگاه‌های ورزشی به صورت جدی پیگیری می‌شود، گفت: انجام این کار علاوه بر پیشگیری از تخلفات موجب خدمت رسانی بهینه به مراجعه کنندگان می‌شود.

امانی افزود: هم اکنون نظارت بر باشگاه‌های ورزشی در چهار سطح شامل ادارات شهرستانی، هیئت‌های ورزشی، هیئت پزشکی ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان استان انجام می‌شود.

استان زنجان ۶۰۰ باشگاه ورزشی و بیش از ۵۰ هزار بیمه شده ورزشی دارد.

دیگر خبرها

  • ورزش ایران امن باید به آسیا شناسانده شود/میزبانی مسابقات جهانی
  • باشگاه های ورزشی زنجان زیر ذره بین نظارت
  • پاداش ۲۳ میلیاردی به مدال آوران کشتی
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • نماهنگ/ راه حل مشکل غرب آسیا