Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر نوروز عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیش از ۲۰۰ کشتی گیر جوان به همراه مربیان، سرپرستان، داوران و مسوولان این رشته ورزشی بمدت یک روز در وزن های ۵۵، ۶۰، ۶۳، ۶۷، ۷۲، ۷۷، ۸۲، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم به رقابت می پردازند.

وی افزود: تیم های سایر شهرهای استان و متولدین ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۵ در سالن ورزشی مرحوم اوسط چراغعلیپور این شهر به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره ورزش و جوانان بیجار ادامه داد: روز جمعه ۲۴ دی ماه، ساعت هشت صبح وزن کشی ورزشکاران انجام شده و رأس ساعت ۱۰ صبح، مسابقات رسما آغاز خواهد و طبق برنامه ریزی ها عصر جمعه اختتامیه با معرفی تیم های برتر و اهدای لوح به کار خود پایان خواهد داد.

او با اشاره به اینکه تیم بیجار با ۱۳ کشتی گیر جوانان و حرفه ایی در این دوره شرکت خواهد کرد گفت: شهرستان بیجار مهد و خواستگاه کشتی است و جوانان این دیار استعداد و توان بالقوه ای در این رشته مهیج و پهلوانانه دارند.

بیش از ۲۰۰ کشتی گیر خردسال و پایه در شهرستان بیجار زیر نظر مربیان با تجربه و مجرب فعالیت ورزشی دارند و مهارت آموزی آنها رشد چشمگیری دارد.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

برچسب‌ها کردستان کشتی مسابقات استعدادهای برتر ورزشی بیجار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان کشتی مسابقات استعدادهای برتر ورزشی کردستان کشتی مسابقات استعدادهای برتر ورزشی بیجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۲۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  در این رقابت‌ها ۱۲۰ کشتی گیر در ۱۰ وزن با یکدیگر به رقابت می‌پردارند که از این تعداد ۴۰ نفر خوزستانی هستند.

این مسابقات به دلیل اینکه مرحله آخر چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی محسوب می‌شود از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و تمام ظرفیت کشتی فرنگی ایران به غیر از نفرات اعزامی به مسابقات آسیایی و گزینشی المپیک نیز حضور دارند.

در این رقابت‌ها کشتی گیرانی از کشور‌های ارمنستان، عراق و سوریه و ایران با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی به همراه کادر فنی تیم ملی بزرگسالان، با حضور در اهواز از نزدیک نظاره گر این رقابت‌ها هستند.

بر اساس این گزارش، پیش از این شهرستان‌های اندیمشک و ماهشهر میزبان مسابقات بین‌المللی جام تختی بودند.

دیگر خبرها

  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است