Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، زوونیمیر سولدو پس از تساوی تراکتور مقابل نساجی مازندران در نشست خبری اظهار داشت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم، امروز خیلی بازی خوبی را انجام دادند، مخصوصا زمانی که گل دریافت کردیم با روحیه و نظم تیمی توانستند جبران کنند. پاداش آنها سه امتیاز بود که به آن نرسیدند.

وی در مورد سامان نریمان جهان گفت: او آسیب دیدگی داشت و نخواستیم ریسک کنیم و بازی بعدی او را نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چیزی که برای من مهم است اینکه بازیکن باید 100 درصد آماده باشد. بازیکنی که 70 درصد آماده باشد و یک مقدار هم مصدوم باشد، چندان مناسب بازی نیست.

سرمربی تراکتور در مورد اینکه آیا برنده جنگ وسط میدان بودید، یا خیر، عنوان کرد: قبل از هر بازی تیم حریف را آنالیز می‌کنیم و نقاط قوت و ضعف آنها را به بچه ها می‌گوییم،  امروز هم از کار بچه ها در میانه میدان راضی بودم و خوب بود.

سولدو در مورد نیم فصل گفت:‌ برای اینکه تیم را در چند پست تقویت کنیم، برنامه داریم و روی روند خوب مان تمرین می‌کنیم تا بهتر شود. وقتی در چنین جایی در جدول قرار می‌گیرد، فشار روی شما بیشتر می‌شود و باید تحمل کنید. من چندین بار خودم در این شرایط قرار گرفته‌ام و می‌دانم چطور از آن خارج شویم. از باشگاه هم خواسته‌ایم که چند بازیکن را جذب کنیم. چیزی که باید تاکید کنم اینکه پیدا کردن بازیکن خوب در این شرایط خیلی سخت است، چون در وسط فصل هستیم. 

وی در مورد اینکه هوادار نگران نتایج تیم هستند و آیا با این وضعیت احساس خطر می‌کنید یا خیر، اظهار داشت: بارها گفته ام که یک فصل سخت را پیش رو داریم، چون تغییرات زیادی را داشته ایم. رفتن تعداد زیاد و آمدن نفرات جدید مشکل ساز بوده است. به طرفداران هم حق می‌دهم، اما تلاش می‌کنیم تا شرایط را بهتر کنیم. چیزی که تضمین می‌دهم این است که سخت تلاش کنیم، اما در مورد آینده تیم نمی‌توان چیزی را تضمین کرد. اگر واقع بینانه نگاه کنیم اینکه شما دو بازیکن از مدرسه فوتبال تراکتور را در زمین دیدید که خوب بودند و باید این نکات مثبت را هم در نظر بگیرید.

سرمربی تراکتور در مورد اینکه آیا قبل از قبول مسئولیت تراکتور از وضعیت آن و محبوبیتش خبر داشتید یا خیر، تاکید کرد: وضعیت تیم برای همه ما مشخص است و همه باید تلاش کنیم که از این شرایط خارج شویم. چیزی که مسلم است اینکه اگر بازی‌ها را آنالیز کنید می‌بینید که خوب بازی کردیم، اما برخی اوقات گل‌های مفتی خوردیم و نتوانستیم پیروز شویم. در مجموع روند تیمی خوبی داشته ایم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سولدو تراکتور سرمربی تراکتور نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۲۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، شاگردانش باید از بازی امروز مقابل نساجی درس بگیرند.

طرفداری | اوسمار ویرا پس از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل نساجی در هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر صحبت کرد.

اوسمار ویرا اظهار داشت:

می‌خواستم یادی کنم از کسانی که 23 سال پیش در بازی پرسپولیس و شموشک خانواده خودشان را از دست دادند و روز گذشته سالگرد آن روز بود. می‌خواهم بدانند که ما همیشه به یاد آنها هستیم. همچنین می‌خواستم از کسانی که نزدیکان خودشان را در سیل برزیل از دست دادند یاد کنم. آنجا نزدیک جایی است که من زندگی می‌کنم و به بازیکنانم هم گفتم که به خاطر برد خوشحالم، اما به یاد آن دوستانم هستم.

وی در ادامه افزود:

امروز بازی بود که می‌توانیم از آن درس بگیریم. در نیمه اول خوب بازی کردیم و شانس‌هایی داشتیم، اما به خاطر جو ورزشگاه و اتفاقاتی که افتاد نتوانستیم بیشتر از یک گل بزنیم. در نیمه دوم به خاطر اخراجی که داشتیم بیشتر دفاعی بازی کردیم، اما به خاطر پتانسیل بازیکنان‌مان توانستیم یک گل بزنیم و بازی را حفظ کنیم و به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره جو ورزشگاه وطنی قائمشهر تصریح کرد:

تقریباً می‌دانستیم حضور تماشاگران را، چون په په لوسادا قبلاً در نساجی بوده است و در این مورد به ما اطلاع داده بود. بازی آخر فصل قبل هم در ورزشگاه تقریباً هوادار پرسپولیس بودند، اما امروز وقتی دیدم اکثریت هواداران نساجی هستند برایم جالب و زیبا بود. می‌خواهم دوباره به آنها تبریک بگویم به خاطر این جوی که وجود دارد.

اوسمار در واکنش به سؤالی درباره بازی هجومی تیمش گفت:

از وقتی از تابستان 2022 به اینجا آمدم هدف ما همیشه حمله کردن بوده است. تفکر یحیی گل‌محمدی هم همیشه حمله رو به جلو بود. ما چیزی را ادامه می‌دهیم که یحیی (گل‌محمدی) شروع کرده است و آن را جلو می‌بریم و بهتر می‌کنیم.

وی در مورد بحث تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس و اینکه آیا قرارداد آنها با نظر او تمدید می‌شود، گفت:

الان تمرکز ما بیشتر روی قهرمانی است و دفاع از چیزی که پارسال به آن رسیدیم. تمرکز ما روی آن است و امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند و آنها را نگه دارد. جلوتر که رفتیم درباره این موضوع تصمیم می‌گیریم.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به یک شایعه جنجالی
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • یحیی تکذیب کرد: پای تعهدنامه در میان نیست!
  • تابستان پرسروصدای نونیز: مقصد شاید بارسلونا
  • مورایس: توهین به بانوان هوادار؟ چنین چیزی خلاف ارزش های انسانی است
  • ویسی به سیم آخر زد؛ اصلا 10 میلیارد جریمه کنید، در جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم و این می‌شود عدالت؟!
  • امیدواری ستاره آرسنال به قهرمانی: هر چیزی امکان دارد
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)